• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Avui musicoteràpia :)

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola a tothom!

espero que continueu tots bé! l'altre dia vaig anar a engegar la moto una estona, primer de tot per veure si encara estava al pàrking i segon per moure-la una mica.

A part que se'm va engegar a la primera, vaig grabar-me un parell de vídeos per posar-me per anar a dormir :giggle::giggle:

Us els comparteixo, per si voleu escoltar el ronroneig d'un motor, o bé per fer adormir a les criatures hehehe

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom!

espero que continueu tots bé! l'altre dia vaig anar a engegar la moto una estona, primer de tot per veure si encara estava al pàrking i segon per moure-la una mica.

A part que se'm va engegar a la primera, vaig grabar-me un parell de vídeos per posar-me per anar a dormir :giggle::giggle:

Us els comparteixo, per si voleu escoltar el ronroneig d'un motor, o bé per fer adormir a les criatures hehehe

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!
Sona molt molt bé. Quan escolto aquests ronroneigs m'agafen ganes de canviar els escapaments. Però vaja quan veig els preus se'm treu del cap:LOL:
 
  • Like
Reaccions: Yamnis i edudzn
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola a tothom!

espero que continueu tots bé! l'altre dia vaig anar a engegar la moto una estona, primer de tot per veure si encara estava al pàrking i segon per moure-la una mica.

A part que se'm va engegar a la primera, vaig grabar-me un parell de vídeos per posar-me per anar a dormir :giggle::giggle:

Us els comparteixo, per si voleu escoltar el ronroneig d'un motor, o bé per fer adormir a les criatures hehehe

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!
M'agrada, m'agrada!
Molt bona iniciativa! A veure si m'escapo al garatge i grabo la meva. Així farem una audioteca motera!
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies! Sou molt amables. Jo si no us sap greu no grabaré, perquè amb el tub de la cb500 de 2015 realment el so no és el millor! Agrada només als que valoren els motors que fan poc soroll d'escapament.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gràcies! Sou molt amables. Jo si no us sap greu no grabaré, perquè amb el tub de la cb500 de 2015 realment el so no és el millor! Agrada només als que valoren els motors que fan poc soroll d'escapament.

Cap problema! Però si t'ho repenses, veure la moto en marxa mentre l'ensenyes sempre agrada. Com ens hem de veure que volem veure motos enceses sense moure :ROFLMAO:
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Cap problema! Però si t'ho repenses, veure la moto en marxa mentre l'ensenyes sempre agrada. Com ens hem de veure que volem veure motos enceses sense moure :ROFLMAO:

100% d'acord! qualsevol so de moto és bonic en aquests moments! com si teniu un vespino amb tub metrakit

salut!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
M'encanta la idea aquí va la meva aviam si us ajuda a sentir en mig del bosc...jejeje

 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
JA veus les flames....no la tinc gens contenta jijiji

Aixó ànima a comprar una monocilindrica ehh?? Jejeje
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
JA veus les flames....no la tinc gens contenta jijiji

Aixó ànima a comprar una monocilindrica ehh?? Jejeje
Doncs mira abans de la GSR vaig tenir una Yamaha XT600E del 95. No és el mateix que la teva màquina però es notava el pistó inquiet jajaja. Com trobo a faltar sortir a l'aventura... Per això sé que la meva pròxma moto serà, com a mínim, una trail.

A veure quan ajunto 4 monedes :LOL:
 
  • Haha
Reaccions: Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Me'n alegro de guardis 4 perres per pillar algo aventurer ..
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
osti com peta de bé!! es nota que vol sortir hehehe

jo també abans de la STR vaig tenir una DRE 650 del 92, mooolt divertida de portar

Enviat des del meu CLT-L09 usant Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Jo passo l'enllaç del vídeo que tinc a youtube de l'altre manera no sé com es fa .
 

Fils similars