• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Salidas

C

CristianB

Convidat
Hola soy nuevo por aquí me gustaría conocer a gente para salir en off road soy de la zona de Vic si alguien le apetece salir agradecería que me lo dijeran gracias un saludo
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut !!!!
Has vingut en mala època, esta hom de vacances, ha, ha, ha...
Hi ha un grupet wue fa de tant en tant sortides Off, segur cap a Septembre s'activen.

És tradició de forum presentar una foto de la moto.

Salut, ✌️
 
  • Like
Reaccions: Roger i Cristian B
porter-00

porter-00

Rodant
13 Abr 2022
42
78
Premis
7
Breda
Bones! Jo estaria interessat en fer sortides off, el problema es que l'unic dia que tinc festa es el dilluns, no se si a tu et va be aquest dia. Soc de l'altra banda del Montseny, estem relativament a prop!

Enviat des del meu Redmi Note 9 Pro usant Tapatalk
 
C

Cristian B

Nouvingut
13 Ago 2022
3
1
Bones! Jo estaria interessat en fer sortides off, el problema es que l'unic dia que tinc festa es el dilluns, no se si a tu et va be aquest dia. Soc de l'altra banda del Montseny, estem relativament a prop!

Enviat des del meu Redmi Note 9 Pro usant Tapatalk
Buenas encantado porter-00 los lunes es complicado pero si algún día me lo puedo montar por trabajo te diría algo para salir, un saludo
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola soy nuevo por aquí me gustaría conocer a gente para salir en off road soy de la zona de Vic si alguien le apetece salir agradecería que me lo dijeran gracias un saludo
Molt benvingut noi. ✌️
Ens agrada veure alguna foto de la moto dels que s'incorporen, som molt xafarders en aquest fòrum.?
 
C

Cristian B

Nouvingut
13 Ago 2022
3
1
Buenas perdonar es que lo estoy haciendo desde el móvil y soy un negado con la tecnología y de verdad que no se como subir la imagen ?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT