• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Cargols rovellats on trobar de nous a BCN?

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Bon "Deia" a tots

L'altre dia vaig veure que els cargols d'unió del porta matricules i parafangs que l'uneixen amb el bastidor estaven rovellats. I com només són dos cargols que per canviar-los no cal més feina que treure'ls i posar-ne uns de nous vaig decidir fer-lo jo mateix. Però nois i noies, no trobo cap lloc on trobar els maleïts... i he anat fins i tot a Comercial Galicia... i res, em diuen que perquè no provo a una ferreteria (que va ser el primer que vaig fer)

Total, algú coneix algun lloc on tindre la seguretat que són els cargols que calen. La meva "Bicha" en una Mondial 125 hps, tinc un manual mecànic que diu que són Bolts 5mx12

Pd: que quina merda de cargols em va posar, perquè la Bicha esta al pàrquing i fa menys d'un any que es va canviar tot el parafang per un de nou.


Photo 2022 08 29 101541
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hauríes de buscar una ferretería d'aquestes de barri de tota la vida, et mirarán les característiques del cargol, mida i tipus de rosca i gairebé segur et troben el que necessites, potser el cap no és allen com semblen aquests però l'inportant és el tipus de rosca, diàmetre i llargada.
A Bauhaus tenen un munt però has de saber exactament les característiques del cargol.
També pot provar a Servei Estació, normalment tenen gent ben formada, és una mica car però amb alta probabilitat et resolen el problema.

Salut,
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Ja he anat a una de costat de casa meva, i unes dues tot anant per carrer, i res... a veure que si puc treure els cargols, que encara no he pogut de rovellats que estan.
 
  • Collons
Reaccions: Xavi Canyo
F

Frochem

Nouvingut
11 Jul 2022
4
14
Premis
1
Moto
HONDA CB500X (2016)
Pasa't pel Bauhaus, allí en trobarás molts que venen a granel o unitats.
Jo agafaria un inox de les mesures que has posat o, si no la tinguessin, d'una mida més llarga i el tallaria.
 
  • Like
Reaccions: Bascu i Xavi Canyo
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Bon "Deia" a tots

L'altre dia vaig veure que els cargols d'unió del porta matricules i parafangs que l'uneixen amb el bastidor estaven rovellats. I com només són dos cargols que per canviar-los no cal més feina que treure'ls i posar-ne uns de nous vaig decidir fer-lo jo mateix. Però nois i noies, no trobo cap lloc on trobar els maleïts... i he anat fins i tot a Comercial Galicia... i res, em diuen que perquè no provo a una ferreteria (que va ser el primer que vaig fer)

Total, algú coneix algun lloc on tindre la seguretat que són els cargols que calen. La meva "Bicha" en una Mondial 125 hps, tinc un manual mecànic que diu que són Bolts 5mx12

Pd: que quina merda de cargols em va posar, perquè la Bicha esta al pàrquing i fa menys d'un any que es va canviar tot el parafang per un de nou.


Veure l'arxiu adjunt 5547
Prova a Sepulveda entre Rocafort i Entença, Ferreteria Segura o Alaball, gairebé segur que en tenen. (Porta una mostra)
 
  • Like
Reaccions: Bascu i Xavi Canyo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Moltes gracies a tot dos. Si aixó de portar mostra ho tinc pressent veient el que em treuen en segons quins llocs, es molt curiós, sembla que la referencia 5mx12 no val de gaire. Aniré primer a la Segura que la tinc més a prop...
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Bon "Deia" a tots

L'altre dia vaig veure que els cargols d'unió del porta matricules i parafangs que l'uneixen amb el bastidor estaven rovellats. I com només són dos cargols que per canviar-los no cal més feina que treure'ls i posar-ne uns de nous vaig decidir fer-lo jo mateix. Però nois i noies, no trobo cap lloc on trobar els maleïts... i he anat fins i tot a Comercial Galicia... i res, em diuen que perquè no provo a una ferreteria (que va ser el primer que vaig fer)

Total, algú coneix algun lloc on tindre la seguretat que són els cargols que calen. La meva "Bicha" en una Mondial 125 hps, tinc un manual mecànic que diu que són Bolts 5mx12

Pd: que quina merda de cargols em va posar, perquè la Bicha esta al pàrquing i fa menys d'un any que es va canviar tot el parafang per un de nou.


Veure l'arxiu adjunt 5547
Molt xula la moto. Com es porta? T'ha donat algun problema a part dels cargjols?
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
La meva unitat molt bé, traient fora causes per la meva part (caigudes i accidents). L'única vegada que vaig tenir un problema va ser per la part elèctrica, un parell de cables que anaven al clausor se'n van desprendre i van causar problemes per arrancar. Però els vaig reforçar i des de aquell dia cap problema. De fet, tot el contrari, va més fina que mai.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
La meva unitat molt bé, traient fora causes per la meva part (caigudes i accidents). L'única vegada que vaig tenir un problema va ser per la part elèctrica, un parell de cables que anaven al clausor se'n van desprendre i van causar problemes per arrancar. Però els vaig reforçar i des de aquell dia cap problema. De fet, tot el contrari, va més fina que mai.
Es que la tinc en ment per tenir un trasto més petit i que alhora li pugui servir a la meva filla per ficar'se al mon de la moto. La veurem el dia 17 ??
 
  • Love
Reaccions: Xavi Canyo