• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Diari de manteniment X-ADV Roger

Bones! Aprofitant que he decidit rescatar aquest compte del fòrum, he decidit obrir un fil per anar comentant els manteniments, revisions i novetats al voltant de la moto nova, una X-ADV del 2022.

19 de novembre 2022​

  • Inici rodatge, durant 1000 km segons concessionari, tot i que el manual de la moto en requereix només 500, realitzo una conducció sense accelerades ni frenades busques (com indica també el manual) i procuro realitzar aquests km amb una relació de canvi de marxes més aviat freqüent. Imagino que de poc serveix fer tot el rodatge per autovia sense treballar a les diferents transmissions. Alhora, si els rpm màximes de la moto són 6mil, procuro no passar de les 3 mil, llevat de situacions durant la conducció en que es faci necessari per seguretat (avançaments, maniobres d'esquiva, etc). ✅️
  • Instal·lació estreps del conductor✅️
  • Engreixada de cadena dels primers 500 km✅️
  • Smart Bagul d'Honda (amb bloqueig sense clau física) demanat ✅
  • Neteja després de cada ruta amb aigua polveritzada, drap de microfibra i especial compte en netejar les zones cobertes amb pintura mat. Res d'aigua a pressió, tal i com indica manual, i aigua de manguera per netejar baixos i passos de roda.
  • Engreixada cadena post circulació en puja intensa ✅️
  • Revisió 1000 km pendent ❌️ (el primer són els exàmens i toca fer bondat).
20221115 161411

20221107 145117

20221030 134451

20221028 180925
 
Última edició:
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
M'agraden les barres protectores. Les vull posar més endavant juntament amb els llums auxiliars i els punys calefactats ??
Sí, jo les vaig possar per si més endavant posso les llums, però tan les barres com les llums a Honda son caríssimes, després ve el tema de les homologacions i legalitzacions.
Del que n’estic content son dels protectors de manetes i els difusors d’aire laterals del carenat. Ahir mateix vaig comprovar lo bé que van pel fred.
??‍♂️??
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Amb una mica d'antelació pel fred vaig instal·lar:
  • Deflectors d'aire per les cames
  • Paramans
Sembla que no però es nota força.

20221228 190523


A més a mes:
  • Engreixar cadena de rigor als 500 km.
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
He instal·lat la bossa de dipòsit (extra del propi model) amb la intenció de deixar el bagul a casa en les sortides que no el facin necessari. Menys resistència al vent, més finesa en els traçats i menys estrès pel propi bagul i suport.

20230308 150603
 
  • Like
Reaccions: X04N i GEORGECAT

Fils similars