• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells He estat mirant quina moto vull

laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Com ja he dit en el fil https://motoristes.cat/forum/thread...-per-comprar-la-vostra-moto-actual-foto.2068/ em dic Francesc Pineda i he compartit més de mitja vida amb una Kawasaki GPZ600R.
Ara toca triar-ne un altre.
Tot allò que em va fer decidir per la kawa al 1985 avui és obsolet.
Busco una moto lleugera, amb un motor que no tempti a utilitzar-lo, que serveixi per ciutat y per tot terreny, que pugui anar a 120 per vies ràpides, en carreteres divertides ja em faré amb qualsevol.
Per ara ho deixo aquí, a veure com ho veieu.
Boixols Boumort Coma del Pi a Carreu 01
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Com ja he dit en el fil https://motoristes.cat/forum/threads/què-us-va-fer-decidir-per-comprar-la-vostra-moto-actual-foto.2068/ em dic Francesc Pineda i he compartit més de mitja vida amb una Kawasaki GPZ600R.
Ara toca triar-ne un altre.
Tot allò que em va fer decidir per la kawa al 1985 avui és obsolet.
Busco una moto lleugera, amb un motor que no tempti a utilitzar-lo, que serveixi per ciutat y per tot terreny, que pugui anar a 120 per vies ràpides, en carreteres divertides ja em faré amb qualsevol.
Per ara ho deixo aquí, a veure com ho veieu.Veure l'arxiu adjunt 5907
Hola Francesc! Ostres és collonut veure com algú ha aprofitat tant una moto al llarg de tant de temps. Què en faràs? Suposo que la guardaràs si tens espai de sobres per mantenir-la.

Segons les teves preferències tens un bon ventall de models, i de fet de tipus de moto, per triar. Quin pressupost hi voldries invertir? Lleugera i campera tens la Royal Enfield Himalayan, que desconec si es mou a 120 amb comoditat en tenir tants pocs cv.

D3g2 dunebrown 003


O la Vogue 300 Rally, que està força de moda i la gent n'està encantada per un ús majoritàriament offroad, però que penalitza força per gaudir de corbes revirades, tant per fisonomia com per roda davantera de 21 polzades.

1 2022 voge 300 gy rally


D'aquí igual podries passar a valorar la Yamaha Teneré 700, la KTM 790, que ja són més pesades però també molt més polivalents que les dues anteriors.

YamahaTenere700 2023
PHO BIKE 90 RE 790 ADV MY23 WHITE 90 Right SALL AEPI V1


Quines estàs valorant?
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
ospa Roger, ho claves
hi afegiré que d'aspecte m'agraden més les scrambler però en el cas de les Royal Enfield em decanto per l'Himalayan per les possibilitats camperes
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Collons, si que van forts ja d'entrada recomanant una 1200gs, sembla que avui en dia o tens una 1200gs o "no eres nadie" hahahaha especialment tenint en comte que ha dit que busca algo "lleuger" hahahaha.
La X-ADV també podria ser una bona opció, lleugera, capacitat offroad, motor tranquilet, genial per ciutat...
Més moto moto, jo agafaria sens dubte la teneré 700. Te un motor que es fantàstic i la resta de la moto també està molt ben parida, l'únic inconvenient es que potser no és la més apte per anar lleuger en carreteres revirades...
Aquí hauras de triar entre capacitats offroad i capacitas onroad, si guanyes a una normalment perds a l'altre!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Collons, si que van forts ja d'entrada recomanant una 1200gs, sembla que avui en dia o tens una 1200gs o "no eres nadie" hahahaha especialment tenint en comte que ha dit que busca algo "lleuger" hahahaha.
La X-ADV també podria ser una bona opció, lleugera, capacitat offroad, motor tranquilet, genial per ciutat...
Més moto moto, jo agafaria sens dubte la teneré 700. Te un motor que es fantàstic i la resta de la moto també està molt ben parida, l'únic inconvenient es que potser no és la més apte per anar lleuger en carreteres revirades...
Aquí hauras de triar entre capacitats offroad i capacitas onroad, si guanyes a una normalment perds a l'altre!
La x-adv no li he recomanat pq lleugera no ho és: 236 kg en ordre de marxa ???
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
La CB500X, és tot un èxit avui en dia. Motor molt treballat i fiable, acabada de posar al dia amb una bona forquilla i frens, maca, prou lleugera per a un us diari...
I sembla que ara Honda treurà una versió Scrambler 500cc amb una estètica bastant passable. Com acabin traient una versió amb el motor 1100cc, me la plantejaria jo mateix.
 

Adjunts

  • honda-scrambler.jpeg
    honda-scrambler.jpeg
    87,3 KB · Visites: 43
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Collons, si que van forts ja d'entrada recomanant una 1200gs, sembla que avui en dia o tens una 1200gs o "no eres nadie" hahahaha especialment tenint en comte que ha dit que busca algo "lleuger" hahahaha.
La X-ADV també podria ser una bona opció, lleugera, capacitat offroad, motor tranquilet, genial per ciutat...
Més moto moto, jo agafaria sens dubte la teneré 700. Te un motor que es fantàstic i la resta de la moto també està molt ben parida, l'únic inconvenient es que potser no és la més apte per anar lleuger en carreteres revirades...
Aquí hauras de triar entre capacitats offroad i capacitas onroad, si guanyes a una normalment perds a l'altre!
si, la ténéré em fa patxoca, la qüestió de les carreteres revirades vagi amb el que vagi m'ho passaré bé, és és qüestió d'amotllar-se al que portes
però tens raò, les rodes de 21" es noten, y l'avançament de l'eix davanter respecte a la forquilla també
tot no es pot tenir
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
La CB500X, és tot un èxit avui en dia. Motor molt treballat i fiable, acabada de posar al dia amb una bona forquilla i frens, maca, prou lleugera per a un us diari...
I sembla que ara Honda treurà una versió Scrambler 500cc amb una estètica bastant passable. Com acabin traient una versió amb el motor 1100cc, me la plantejaria jo mateix.
el motor de la honda es una meravella i record d'economia, també han millorat les suspensions però tot i amb això les condicions de la seva imitació, Macbor en tot terreny és millor, vaig probar la versió scrambler i va ser tot un descobriment, però el motor que de l'unitat tenia un cert buit molest tot arrancant.
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
Collons, si que van forts ja d'entrada recomanant una 1200gs, sembla que avui en dia o tens una 1200gs o "no eres nadie" hahahaha especialment tenint en comte que ha dit que busca algo "lleuger" hahahaha.
La X-ADV també podria ser una bona opció, lleugera, capacitat offroad, motor tranquilet, genial per ciutat...
Més moto moto, jo agafaria sens dubte la teneré 700. Te un motor que es fantàstic i la resta de la moto també està molt ben parida, l'únic inconvenient es que potser no és la més apte per anar lleuger en carreteres revirades...
Aquí hauras de triar entre capacitats offroad i capacitas onroad, si guanyes a una normalment perds a l'altre!
crec que puc garantir-te que t'ho passaràs genial per l'asfalt amb la T7, tinguis el nivell que tinguis ;)
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
No se, la roda alta davant no m'apasiona la veritat. Sóc bastant cremat però també és veritat que els meus dies de circuits i voltes ràpides ja han passat a la història.
bé, la conducció és un xic diferent a portar llantes de 17' fent tota la feina amb el tren davanter, però si ets un cremat et tiraràs a moltes r amb una t7, la moto s'aguanta molt i el motor és super aprofitable, i si també vols fer algo de pista la trobo ideal.
no sé quina edad tens però si de debó penses que els teus dies de circuit i voltes ràpides han acabat, hauries de provar una pit bike...
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i X04N

Fils similars