• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bona nit!

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! Em dic Joan. Fins fa ben poc tenia una BMW gs 800 Adventure. Me la vaig vendre per canviar per una yamaha tracer però va començar el virus dels pebrots i ara me quedat sense. També tinc una Yamaha XT del 97 per continuar fent offroad. Salutacions!
Uf o sigui que el virus t'ha fotut la moto nova?? Bueno se d'algun que s'ha quedat amb la moto nova al garatge o al concessionari sense estrenar! No se què es pitjor.

Jo vaig tenir una XT 600E del 95 i no hi ha dia que no trobi a faltar una trail veterana per fer escapades trail sense patir per la moto. Et deixo foto de la que tenia! Un tros de moto pels 1400e que em va costar.
FB IMG 1586982598419
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut Joan !!! Gas la xt jeje
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i JoanM
J

JoanM

Nouvingut
13 Abr 2020
5
16
Premis
1
Guissona
Uf o sigui que el virus t'ha fotut la moto nova?? Bueno se d'algun que s'ha quedat amb la moto nova al garatge o al concessionari sense estrenar! No se què es pitjor.

Jo vaig tenir una XT 600E del 95 i no hi ha dia que no trobi a faltar una trail veterana per fer escapades trail sense patir per la moto. Et deixo foto de la que tenia! Un tros de moto pels 1400e que em va costar.Veure l'arxiu adjunt 492
Molt guapa! La veritat és que va molt bé! Molt àgil (comparat amb una moto de 250 kg!!!). No puc adjuntar cap foto...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt guapa! La veritat és que va molt bé! Molt àgil (comparat amb una moto de 250 kg!!!). No puc adjuntar cap foto...
Es nota que has dominat màquines més grosses al dir que la xt 600 és àgil :LOL::LOL:

És innegable que és una moto molt molt agraïda, resistent, de disseny atemporal i molt molt vàlida en offroad. Joe, només em faltaves tu per trobar a faltar la meva :ROFLMAO:

Ja em diràs, per 1400 € me l'hauria pogut quedar i tenir dos motos, no? Perquè em va pagar mitja GSR, que sinó...
 
Xavi_Impala

Xavi_Impala

Rodant
19 Des 2020
25
71
Premis
2
Bones! Em dic Joan. Fins fa ben poc tenia una BMW gs 800 Adventure. Me la vaig vendre per canviar per una yamaha tracer però va començar el virus dels pebrots i ara me quedat sense. També tinc una Yamaha XT del 97 per continuar fent offroad. Salutacions!
Bon dia Joan. Una XT!!!!! Gran moto. En vaig tenir una del 92 durant molts anys, i uns grans records. Tinc una R1200R del 2007 i estic donant voltes a passar a una GS800. Em pots dir alguna cosa? Suposo que és una bona moto mixta. Com és per a fer ruta? Gràcies
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones! Em dic Joan. Fins fa ben poc tenia una BMW gs 800 Adventure. Me la vaig vendre per canviar per una yamaha tracer però va començar el virus dels pebrots i ara me quedat sense. També tinc una Yamaha XT del 97 per continuar fent offroad. Salutacions!
Benvingut i salut des de el Lluçanès....!!!!! (y) (y) (y)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia Joan. Una XT!!!!! Gran moto. En vaig tenir una del 92 durant molts anys, i uns grans records. Tinc una R1200R del 2007 i estic donant voltes a passar a una GS800. Em pots dir alguna cosa? Suposo que és una bona moto mixta. Com és per a fer ruta? Gràcies
Bon dia! Amb la R1200R tens una gran moto per gaudir de l'asfalt de manera pràcticament inacabable, tant pel que fa en conducció més esportiva com per aptituds mototurístiques de llarga distància, viatges, etc. Amb la GS800 perdràs finesa durant la conducció, notaràs la pèrdua de potència i la de sensacions sobre l'asfalt. Per contra, podràs sortir per pistes i practicar offroad, segons el nivell i / o aspiracions que en tinguis.
Em penso que per fer un canvi així hauries de provar força l'altra moto abans, ja no només pel que fa al canvi de sensacions que t'oferirà, sinó per valorar si les noves aptituds camperes que ofereix, que no seran senzilles de dominar en ser una moto pesada, són el que busques. De totes maneres segur que anirà més fina que una XT del 92, així que ja en tens una bona referència!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Xavi_Impala

Xavi_Impala

Rodant
19 Des 2020
25
71
Premis
2
Bon dia! Amb la R1200R tens una gran moto per gaudir de l'asfalt de manera pràcticament inacabable, tant pel que fa en conducció més esportiva com per aptituds mototurístiques de llarga distància, viatges, etc. Amb la GS800 perdràs finesa durant la conducció, notaràs la pèrdua de potència i la de sensacions sobre l'asfalt. Per contra, podràs sortir per pistes i practicar offroad, segons el nivell i / o aspiracions que en tinguis.
Em penso que per fer un canvi així hauries de provar força l'altra moto abans, ja no només pel que fa al canvi de sensacions que t'oferirà, sinó per valorar si les noves aptituds camperes que ofereix, que no seran senzilles de dominar en ser una moto pesada, són el que busques. De totes maneres segur que anirà més fina que una XT del 92, així que ja en tens una bona referència!
Moltes gràcies pel comentari. La meva va molt fina en carretera. No pots plantejar-te ni trepitjar un camí. He vist molts vídeos de viatges mixtes amb la GS800 i se la veu una màquina per menjar kilòmetres. Crec que la GS1200 deu pesar massa per a fer pistes. A més, és un altre preu. El que dius és cert, no tindré les sensacions actuals a l'asfalt. Bé, esperarem que passi la crisi. També podria buscar llavors una trail barateta de segona o tercera mà i matar el cuquet.
 

Fils similars