• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola a tothom!

Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Des de petita he gaudit amb les motos. Als 9 provant cotes 49. Als 14, aprenent amb una Bultaco Alpine. Als 16 amb una Cota 349. Als 18 un parent em regala una ossa de 30 anys. Als 30, una Honda MTX. Als 40 una BMW 650, i ara a punt de decidir-me per una Teneré. Gaudeixo del què em dona cada instant: una olor, una pudor, una posta de sol, una fina pluja, un cop de gas, un destí improvisat, un revolt tancat, un poblet inesperat, sempre acompanyada de la solitud. M'han agradat comentaris que he vist i crec que em puc sentir bé entre vosaltres.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Des de petita he gaudit amb les motos. Als 9 provant cotes 49. Als 14, aprenent amb una Bultaco Alpine. Als 16 amb una Cota 349. Als 18 un parent em regala una ossa de 30 anys. Als 30, una Honda MTX. Als 40 una BMW 650, i ara a punt de decidir-me per una Teneré. Gaudeixo del què em dona cada instant: una olor, una pudor, una posta de sol, una fina pluja, un cop de gas, un destí improvisat, un revolt tancat, un poblet inesperat, sempre acompanyada de la solitud. M'han agradat comentaris que he vist i crec que em puc sentir bé entre vosaltres.
Bones Marta! Benvinguda!! És bonic perquè es nota que has viscut les motos al màxim des de ben petita. Curiosament un bon amic meu també va passar per una Cota 349, i recordo que m'agradava molt veure com s'entretenia aprenent a fer equilibris i començant a enfilar-se pels marges de casa.

T'estàs mirant la Teneré 700 nova o un model anterior?

Segur que si que gaudiràs d'estar per aquí, ja veuràs! Lo dit, benvingda!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
La nova. Volia una moto que fos una mica més valenta per poder fer més camins i poder anar més lluny i un amic me la va aconsellar. La vaig provar i com si hi hagués anat tota la vida. M'hi vaig sentir mooolt bé! Imolt segura. Ara només falta fer el pas i fer realitat totes les rutes somniades aquests dies de confinament. Quines ganes!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La nova. Volia una moto que fos una mica més valenta per poder fer més camins i poder anar més lluny i un amic me la va aconsellar. La vaig provar i com si hi hagués anat tota la vida. M'hi vaig sentir mooolt bé! Imolt segura. Ara només falta fer el pas i fer realitat totes les rutes somniades aquests dies de confinament. Quines ganes!!
Doncs crec que fas molt i molt bé. No l'he provada mai però fa tot l'efecte de tenir els ingredients per ser una de les opcions més aptes i realistes per gaudir de l'offroad, sobretot deixant enrrere el concepte de moda de les maxi trail, que de més o menys cilindrada, segueixen sent massa totxes per l'offroad més. Bueno, potser no es pot dir que siguin massa totxes quan hi ha gent que les gaudex al màxim per fora l'asfalt, però sí que és veritat que hi ha conceptes de moto com el de la teneré, que han depurat molt més tota la moto per orientar-la a l'offroad.

Il·ustro! Al final de les fotos i el vídeo hi ha el catàleg en pdf.

2019 Yamaha XTZ700 EU Ceramic Ice Action 001 03
2019 Yamaha XTZ700 EU Ceramic Ice Action 004 03
2019 Yamaha XTZ700 EU Ceramic Ice Action 008 03


 

Adjunts

  • Yamaha_19_DL1_ADV_ES_ES_LOW.pdf
    8,1 MB · Visites: 234
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Doncs crec que fas molt i molt bé. No l'he provada mai però fa tot l'efecte de tenir els ingredients per ser una de les opcions més aptes i realistes per gaudir de l'offroad, sobretot deixant enrrere el concepte de moda de les maxi trail, que de més o menys cilindrada, segueixen sent massa totxes per l'offroad més. Bueno, potser no es pot dir que siguin massa totxes quan hi ha gent que les gaudex al màxim per fora l'asfalt, però sí que és veritat que hi ha conceptes de moto com el de la teneré, que han depurat molt més tota la moto per orientar-la a l'offroad.

Il·ustro! Al final de les fotos i el vídeo hi ha el catàleg en pdf.

Veure l'arxiu adjunt 509Veure l'arxiu adjunt 510Veure l'arxiu adjunt 511

Si, gràcies, ja fa dies que hi dono voltes i tinc el catàleg, l'he provat per pista i per carretera, ara només em falta treure' m la bmw i endavant!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Uau molt bé, crec que la Tenéré 700 aquesta la vendran o la venen com xurros. La veritat que la idea de moto lleugera i senzilla per fer off-road realment i poder fer carretera alhora està molt ben pensada. Esperem fotos i vídeos quan l'estrenis!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Uau molt bé, crec que la Tenéré 700 aquesta la vendran o la venen com xurros. La veritat que la idea de moto lleugera i senzilla per fer off-road realment i poder fer carretera alhora està molt ben pensada. Esperem fotos i vídeos quan l'estrenis!
Si que en venen moltes, però es que és tan lleugera,, tan poc sofisticada informàticament, tan poc disfressada, que la fan molt pràctica i polivalent. Vaig molt amunt i avall, i prefereixo una així que no alguna més feixuga per llarga tirada. Prometo fotos!!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Des de petita he gaudit amb les motos. Als 9 provant cotes 49. Als 14, aprenent amb una Bultaco Alpine. Als 16 amb una Cota 349. Als 18 un parent em regala una ossa de 30 anys. Als 30, una Honda MTX. Als 40 una BMW 650, i ara a punt de decidir-me per una Teneré. Gaudeixo del què em dona cada instant: una olor, una pudor, una posta de sol, una fina pluja, un cop de gas, un destí improvisat, un revolt tancat, un poblet inesperat, sempre acompanyada de la solitud. M'han agradat comentaris que he vist i crec que em puc sentir bé entre vosaltres.
Benvinguda !!!

Vinga volem veure fotos de tota aquesta colla de motos :love:

Les pots posar en aquest fil:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5
Sr.Foz Em presento Hola a tothom Presentacions 5
S Hola a tothom Presentacions 5
Eloi Em presento Hola a tothom. Presentacions 1
M Hola a tothom! Presentacions 2
RIDER BARCELONA HOLA A TOTHOM Presentacions 3
Z Hola a tothom Espai de debat 3
Roger Em presento Hola a tothom Espai de debat 0
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
S Em presento Hola! Presentacions 7
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19

Fils similars