• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bona nit a tothom!

E

ernesttc21

Nouvingut
19 Abr 2020
10
10
Premis
3
Bona nit, el meu nom és Ernest i soc de Reus. Porto moto des dels 14 anys i he tingut les següents:
  1. DERBI ATLANTIS WAVE
  2. RIEJU RR
  3. SUZUKI GS500
  4. APRILA SXV 550
  5. SUZUKI SV 650 S
Fa un temps que us segueixo a Instagram! M'encanta el bon rotllo que hi ha!

M'agradaria fer una reflexió, des que em vaig comprar la última moto (febrer 2017) he fet alguns viatges interessantissims i en planejo alguns d'encara mes xulos, què us semblen?

HE FET:
TRANSPIRINAICA CATALANA - CAP DE CREUS A VIELHA.
TOMB ALS ALPS (FRANÇA, SUISSA, AUSTRIA I ITÀLIA)
SELVA NEGRA + NURBURGRING (4 VOLTES INCLOSES)

VULL FER PROXIMAMENT:
MARROC
PROTUGAL (DE NORD A SUD)
NORKAAP

La cosa és... vosaltres també sou dels que abans de liar-vos la manta al cap i agafar la moto que teniu i els recursos que teniu i viatjar... o... per el contrari... primer espereu a tenir una bona trail per a poder amb totes les incomoditats i imprevistos? (que sempre n'hi ha...xd).

Estic pensant de fer-me amb un dron per a millorar la experiencia audiovisual. Quines experiencies teniu?

Salut i ràfegues!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona nit, el meu nom és Ernest i soc de Reus. Porto moto des dels 14 anys i he tingut les següents:
  1. DERBI ATLANTIS WAVE
  2. RIEJU RR
  3. SUZUKI GS500
  4. APRILA SXV 550
  5. SUZUKI SV 650 S
Fa un temps que us segueixo a Instagram! M'encanta el bon rotllo que hi ha!

M'agradaria fer una reflexió, des que em vaig comprar la última moto (febrer 2017) he fet alguns viatges interessantissims i en planejo alguns d'encara mes xulos, què us semblen?

HE FET:
TRANSPIRINAICA CATALANA - CAP DE CREUS A VIELHA.
TOMB ALS ALPS (FRANÇA, SUISSA, AUSTRIA I ITÀLIA)
SELVA NEGRA + NURBURGRING (4 VOLTES INCLOSES)

VULL FER PROXIMAMENT:
MARROC
PROTUGAL (DE NORD A SUD)
NORKAAP

La cosa és... vosaltres també sou dels que abans de liar-vos la manta al cap i agafar la moto que teniu i els recursos que teniu i viatjar... o... per el contrari... primer espereu a tenir una bona trail per a poder amb totes les incomoditats i imprevistos? (que sempre n'hi ha...xd).

Estic pensant de fer-me amb un dron per a millorar la experiencia audiovisual. Quines experiencies teniu?

Salut i ràfegues!
Bones Enrest, benvingut!!! Menciono faré menció als viatgers que ronden últimament pel fòrum perquè et donin un cop de mà també.

@Ramon RS @Eloi @Jcapdeg (Aquests dos han fet Norkaap)

Jo no et puc aconsellar al respecte perquè he viatjat molt poc en moto, però m'atreviré a dir-te, i que em corregeixin els companys, que la millor moto que tindràs per viatjar és la que tens entre mans. Si la pots canviar perquè t'interessa o penses que et convé més, collonut, però et diria que no deixis de fer ni un sol viatge pel tipus de moto que tinguis. Fixa't que la gent fotia, i de fet encara fan, viatges arreu del món en vespa. Així que imagina!

Pel que comentes de les rutes que has fet només dir-te que esperem amb ganes posts fotogràfics i explicatius de com ho vas viure!! Segur que van ser experiències collonudes així que ens encantarà saber-ne una mica més!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Ernest bona nit tinguis!
Benvingut al fòrum, la Suzuki SV650S és una moto molt xula! Me la vaig mirar com a candidata quan vaig comprar la que tinc ara, però acabava de sortir i passava una mica de pressupost, m'agrada molt més que la omnipresent Yamaha mt07, que no és tan ergonòmica, sobretot pels que som alts...

Pel que fa a la experiència que ens comentes, ja hi ha un debat obert... et passo cita del primer missatge.

Bon dia,

espero que tots seguiu bé en aquests dies!

Aquesta setmanes m'estic empasant un munt de motovlogs i "viatjant" moltíssim desde casa. Aixó ha tingut dos consecuències: m'he distret molt i tinc molt més mono de moto, i m'he escalfat molt en comprar-me un dron per les sortides/viatges. Ja tinc una opció bastant clara i bastant cara: el DJI Spark.

Algú és expert? Algú en té?

Una abraçada!
El trobaràs a l'espai de debat del fòrum. Seguim allà amb el tema drons! i Benvingut (o VVVVenVingut).
 
E

ernesttc21

Nouvingut
19 Abr 2020
10
10
Premis
3
Bona nit @Serra i @Non-stop moltes gràcies pels vostres missatges! La veritat és que no esperava aquesta acollida tan rapidament, suposo que el confinament és per a tots igual i no ens aguantem les ganes de moto jejeje.

Si, a veure si puc adjuntar 4 o 5 fotos de les meves últimes aventures (soc novato però crec que me'n sortiré.

Perfecte, vaig a donar un cop d'ull al tema dels drons.

Jo faig 1,90m i la SV la veritat és que em queda petita de mida. Però estic enamorat del seu motor infinit i la seva mes que provada fiabilitat. Tot i això... si que tinc MOLT entre cella i cella... la TRIUMPH TIGER SPORT 1050. Però espero a veure si treuen una versó nova, que ja li va tocant... Però aquell tricilindric, aquell monobraç, aquella personalitat... bufff!

1: ÚLTIMA VOLTA AL INFERN VERD (NURBURGRING) UN SOMNI DE PETIT FET REALITAT! :)
2: ARRIBADA A ÀUSTRIA! (MEIN GLETSCHER 2750m)
3: BORMIO (PASSO STELVIO!)
4: UN LLAC ALS ALPS ITALIANS QUE NO RECORDO EL NOM... (perdoneu...)
5: LA SELVA NEGRA! A uns 50km de Baden-Baden.

Racetracker 5214206 79313

IMG 20170916 WA0058
IMG 20170917 130156
IMG 20170918 185809
IMG 20180902 130015
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona nit @Serra i @Non-stop moltes gràcies pels vostres missatges! La veritat és que no esperava aquesta acollida tan rapidament, suposo que el confinament és per a tots igual i no ens aguantem les ganes de moto jejeje.

Si, a veure si puc adjuntar 4 o 5 fotos de les meves últimes aventures (soc novato però crec que me'n sortiré.

Perfecte, vaig a donar un cop d'ull al tema dels drons.

Jo faig 1,90m i la SV la veritat és que em queda petita de mida. Però estic enamorat del seu motor infinit i la seva mes que provada fiabilitat. Tot i això... si que tinc MOLT entre cella i cella... la TRIUMPH TIGER SPORT 1050. Però espero a veure si treuen una versó nova, que ja li va tocant... Però aquell tricilindric, aquell monobraç, aquella personalitat... bufff!

1: ÚLTIMA VOLTA AL INFERN VERD (NURBURGRING) UN SOMNI DE PETIT FET REALITAT! :)
2: ARRIBADA A ÀUSTRIA! (MEIN GLETSCHER 2750m)
3: BORMIO (PASSO STELVIO!)
4: UN LLAC ALS ALPS ITALIANS QUE NO RECORDO EL NOM... (perdoneu...)
5: LA SELVA NEGRA! A uns 50km de Baden-Baden.

Veure l'arxiu adjunt 524
Veure l'arxiu adjunt 525Veure l'arxiu adjunt 526Veure l'arxiu adjunt 527Veure l'arxiu adjunt 528
Buf quina passada!
Em moro de ganes de ruta llarga!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo faig 1,90m i la SV la veritat és que em queda petita de mida. Però estic enamorat del seu motor infinit i la seva mes que provada fiabilitat. Tot i això... si que tinc MOLT entre cella i cella... la TRIUMPH TIGER SPORT 1050. Però espero a veure si treuen una versó nova, que ja li va tocant... Però aquell tricilindric, aquell monobraç, aquella personalitat... bufff!
Crec que tot just volen renovar la tiger 1200. No crec que al mateix any renovin les dues motos, però mai se sap!
Tinc la sensació que la tenen descuidada, una mica com honda amb les vfr 800 i 1200... Una llàstima total! Però vaja, també és veritat que no s'en veuen gaires!
 
  • Like
Reaccions: ernesttc21
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bona nit @Serra i @Non-stop moltes gràcies pels vostres missatges! La veritat és que no esperava aquesta acollida tan rapidament, suposo que el confinament és per a tots igual i no ens aguantem les ganes de moto jejeje.

Si, a veure si puc adjuntar 4 o 5 fotos de les meves últimes aventures (soc novato però crec que me'n sortiré.

Perfecte, vaig a donar un cop d'ull al tema dels drons.

Jo faig 1,90m i la SV la veritat és que em queda petita de mida. Però estic enamorat del seu motor infinit i la seva mes que provada fiabilitat. Tot i això... si que tinc MOLT entre cella i cella... la TRIUMPH TIGER SPORT 1050. Però espero a veure si treuen una versó nova, que ja li va tocant... Però aquell tricilindric, aquell monobraç, aquella personalitat... bufff!

1: ÚLTIMA VOLTA AL INFERN VERD (NURBURGRING) UN SOMNI DE PETIT FET REALITAT! :)
2: ARRIBADA A ÀUSTRIA! (MEIN GLETSCHER 2750m)
3: BORMIO (PASSO STELVIO!)
4: UN LLAC ALS ALPS ITALIANS QUE NO RECORDO EL NOM... (perdoneu...)
5: LA SELVA NEGRA! A uns 50km de Baden-Baden.

Veure l'arxiu adjunt 524
Veure l'arxiu adjunt 525Veure l'arxiu adjunt 526Veure l'arxiu adjunt 527Veure l'arxiu adjunt 528
Carai quin goig de fotos !! :love:
 
E

ernesttc21

Nouvingut
19 Abr 2020
10
10
Premis
3
Crec que tot just volen renovar la tiger 1200. No crec que al mateix any renovin les dues motos, però mai se sap!
Tinc la sensació que la tenen descuidada, una mica com honda amb les vfr 800 i 1200... Una llàstima total! Però vaja, també és veritat que no s'en veuen gaires!
Aquest any han renovat la Tiger 800 passant-la a 900. Pero la llanta 21 i la configuració del motor no m'agrada gaire.

Vull una Trail asfàltica 100%. I la Tiger Sport ho es. Pero la estètica se li ha quedat una mica antiquada pel meu gust.

Per altra banda, si algun dia em pica la curiositat del off-road em compraré un "ferro" vell. Que no pateixi si cau al terra. Per aprendre...

I Honda si, crec que ha descuidat moltissim aquest segment i li està passant factura. Crec que Yamaha amb les Tracer ha donat al clau!

Salut!

Enviat des del meu Mi A2 usant Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquest any han renovat la Tiger 800 passant-la a 900. Pero la llanta 21 i la configuració del motor no m'agrada gaire.

Vull una Trail asfàltica 100%. I la Tiger Sport ho es. Pero la estètica se li ha quedat una mica antiquada pel meu gust.

Per altra banda, si algun dia em pica la curiositat del off-road em compraré un "ferro" vell. Que no pateixi si cau al terra. Per aprendre...

I Honda si, crec que ha descuidat moltissim aquest segment i li està passant factura. Crec que Yamaha amb les Tracer ha donat al clau!

Salut!

Enviat des del meu Mi A2 usant Tapatalk
Home doncs tens raó, a part de la Tiger Sport tens la Tracer que és una 900 tricilíndrica. Purament asfàltica. Un company del fòrum ens deia que se la va vendre per una BMW 900XR i que a nivell de sensacions i electrònica moderna està molt més content però. JA veuràs, pots buscar el missatge de fa unes setmanes.
A part d'això tens tot el món ducati (multistrada 950, 1200 i la futura 4 cilindres) que són bastant asfàltiques. La versys 1000 asfàltica total. A més a més jo crec que la versió base de la v-strom 1050 amb llanda d'alumini també pot ser vista com a trail asfàltica, encara que crec que és davantera de 19".
A més de totes aquestes no sé si has somiat mai amb la MV Augusta Turismo Velocce, també tricilíndrica, per pes, xassís, i monobraç és comparable trobo a la tiger sport que comentes. Totes dues tenen a més un motor tret d'una deportiva, la Triumph és el motor de la speed triple i la MV tret de la F3. I abans que em diguis que estic sonat i que no són comparables de preu... Tiger Sport pelada 14.250€, Turismo Veloce 800 Rosso pelada 13.990€.
La Tiger 126 cv 106 nm 218 kg en sec i la turismo veloce 110 cv 80 nm 191 kg en sec. No sé tu què pensaràs, però amb 30 kg de diferència a favor de la 800 no sé si trobaries a faltar motor i cilindrada de la 1000.
 
E

ernesttc21

Nouvingut
19 Abr 2020
10
10
Premis
3
Home doncs tens raó, a part de la Tiger Sport tens la Tracer que és una 900 tricilíndrica. Purament asfàltica. Un company del fòrum ens deia que se la va vendre per una BMW 900XR i que a nivell de sensacions i electrònica moderna està molt més content però. JA veuràs, pots buscar el missatge de fa unes setmanes.
A part d'això tens tot el món ducati (multistrada 950, 1200 i la futura 4 cilindres) que són bastant asfàltiques. La versys 1000 asfàltica total. A més a més jo crec que la versió base de la v-strom 1050 amb llanda d'alumini també pot ser vista com a trail asfàltica, encara que crec que és davantera de 19".
A més de totes aquestes no sé si has somiat mai amb la MV Augusta Turismo Velocce, també tricilíndrica, per pes, xassís, i monobraç és comparable trobo a la tiger sport que comentes. Totes dues tenen a més un motor tret d'una deportiva, la Triumph és el motor de la speed triple i la MV tret de la F3. I abans que em diguis que estic sonat i que no són comparables de preu... Tiger Sport pelada 14.250€, Turismo Veloce 800 Rosso pelada 13.990€.
La Tiger 126 cv 106 nm 218 kg en sec i la turismo veloce 110 cv 80 nm 191 kg en sec. No sé tu què pensaràs, però amb 30 kg de diferència a favor de la 800 no sé si trobaries a faltar motor i cilindrada de la 1000.
Ostia! Sisisi la MV també es molt bonica! La veritat, però, és que no me la he plantejat mai perquè... No tinc gaire info de la marca. És a dir, ja se que es historica però...

Per que no sen veu mai pel carrer?
Els concessionaris que ho porten... Son bons?

Quan em vaig vendre la Aprilia SXV550 (Un missil per carreteres de curves tancades) em vaig prometre a mi mateix que mai mes moto Italiana.

I Ducati molen, pero m'agradaria sortir del mundillo bicilindric jejejeje

Enviat des del meu Mi A2 usant Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ostia! Sisisi la MV també es molt bonica! La veritat, però, és que no me la he plantejat mai perquè... No tinc gaire info de la marca. És a dir, ja se que es historica però...

Per que no sen veu mai pel carrer?
Els concessionaris que ho porten... Son bons?

Quan em vaig vendre la Aprilia SXV550 (Un missil per carreteres de curves tancades) em vaig prometre a mi mateix que mai mes moto Italiana.

I Ducati molen, pero m'agradaria sortir del mundillo bicilindric jejejeje

Enviat des del meu Mi A2 usant Tapatalk
La meva opinió és que no se'n veuen perquè valen una pasta gansa i tenen un manteniment imagino que Car i pocs concessionaris. Normalment fan models que valen mínim 20000 euros, això de la línia Rosso es una novetat que acaba de sortir deu fer poc, però normalment competeixen a nivell luxe amb alguna BMW o les altres marques fetes a mà.
T'explicaré una història real, coneixia un tiu jove sobrat de pasta que tenia varies motos i cotxes i com a primera trail va triar la tope de gama de la turismo veloce a dalt de accessoris, o sigui, més a prop de 30000 euros que de 20000, embragatge automàtic, maletes etc... Total que , entre falta experiència i ser baixet no se'n sortia i se la va fotre. I inclús amb la moto espatllada es va presentar a la triumph i va demanar una moto apte per a la seva alçada tipus street triple. Doncs es veu que el venedor li va canviar 1 a 1 sense demanar res a canvi, inclús havent tingut caiguda i que necessitava una reparació. O sigui que n'hi ha poques, però el que hi entén, les valora. Jo sempre la he vist com algo que està allà però que mai tindré diners per tenir.
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona nit @Serra i @Non-stop moltes gràcies pels vostres missatges! La veritat és que no esperava aquesta acollida tan rapidament, suposo que el confinament és per a tots igual i no ens aguantem les ganes de moto jejeje.

Si, a veure si puc adjuntar 4 o 5 fotos de les meves últimes aventures (soc novato però crec que me'n sortiré.

Perfecte, vaig a donar un cop d'ull al tema dels drons.

Jo faig 1,90m i la SV la veritat és que em queda petita de mida. Però estic enamorat del seu motor infinit i la seva mes que provada fiabilitat. Tot i això... si que tinc MOLT entre cella i cella... la TRIUMPH TIGER SPORT 1050. Però espero a veure si treuen una versó nova, que ja li va tocant... Però aquell tricilindric, aquell monobraç, aquella personalitat... bufff!

1: ÚLTIMA VOLTA AL INFERN VERD (NURBURGRING) UN SOMNI DE PETIT FET REALITAT! :)
2: ARRIBADA A ÀUSTRIA! (MEIN GLETSCHER 2750m)
3: BORMIO (PASSO STELVIO!)
4: UN LLAC ALS ALPS ITALIANS QUE NO RECORDO EL NOM... (perdoneu...)
5: LA SELVA NEGRA! A uns 50km de Baden-Baden.

Veure l'arxiu adjunt 524
Veure l'arxiu adjunt 525Veure l'arxiu adjunt 526Veure l'arxiu adjunt 527Veure l'arxiu adjunt 528
Ufff fotasses Ernest. Si, gràcies per compartir-les! És tal com dius i estem morts de ganes de moto jajaja. Brutals, gràcies per compartir!

Si t'has enamorat de la Triumph collonut, és una moto brutal. A veure si tens sort i treuen una nova versió per conquistar-la ben aviat :D
 
  • Like
Reaccions: Serra
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Bona nit, el meu nom és Ernest i soc de Reus. Porto moto des dels 14 anys i he tingut les següents:
  1. DERBI ATLANTIS WAVE
  2. RIEJU RR
  3. SUZUKI GS500
  4. APRILA SXV 550
  5. SUZUKI SV 650 S
Fa un temps que us segueixo a Instagram! M'encanta el bon rotllo que hi ha!

M'agradaria fer una reflexió, des que em vaig comprar la última moto (febrer 2017) he fet alguns viatges interessantissims i en planejo alguns d'encara mes xulos, què us semblen?

HE FET:
TRANSPIRINAICA CATALANA - CAP DE CREUS A VIELHA.
TOMB ALS ALPS (FRANÇA, SUISSA, AUSTRIA I ITÀLIA)
SELVA NEGRA + NURBURGRING (4 VOLTES INCLOSES)

VULL FER PROXIMAMENT:
MARROC
PROTUGAL (DE NORD A SUD)
NORKAAP

La cosa és... vosaltres també sou dels que abans de liar-vos la manta al cap i agafar la moto que teniu i els recursos que teniu i viatjar... o... per el contrari... primer espereu a tenir una bona trail per a poder amb totes les incomoditats i imprevistos? (que sempre n'hi ha...xd).

Estic pensant de fer-me amb un dron per a millorar la experiencia audiovisual. Quines experiencies teniu?

Salut i ràfegues!
Un viatge amb una moto que et doni problemes pot ser horrorós, sobre tot una moto fiable, pel damunt de tot, i quan més comoda i més es pogui carregar, millor.
Ara el més important són les ganes del pilot.
Salutacions!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
J Em presento Bona Nit Presentacions 2
J Em presento Bona nit! Presentacions 15
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Carme Em presento Bona tarda des de el Maresme!! Presentacions 31
A Bona dia gent Presentacions 11
Rafalet Em presento Bona tarda a tots/es moters de Catalunya. Presentacions 20
W Bona tarda Presentacions 8
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
Gseandoporlavida Em presento Bona tarda!! Presentacions 12
L Bona tarda Presentacions 3
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Mario G. Off Topic Ahir a la nit la moto em deia... Un Cafè Ràpid 7
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
jracing Salutacions a tothom! Presentacions 19
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5
Marta Hola a tothom! Presentacions 7
Xevi17 Salut a tothom ! Presentacions 6
Sr.Foz Em presento Hola a tothom Presentacions 5
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
S Hola a tothom Presentacions 5
Eloi Em presento Hola a tothom. Presentacions 1
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
M Hola a tothom! Presentacions 2
RIDER BARCELONA HOLA A TOTHOM Presentacions 3
Z Hola a tothom Espai de debat 3
Roger Em presento Hola a tothom Espai de debat 0

Fils similars