Ei Barbas! Molt xula la teva moto. Lo curiòs que aquest vídeo ja l'havia mirat abans d'entrar a aquest fòrum, em va sortir un video a youtube i l'havia mirat. Ara que l'has penjat aquí l'he tornat a mirar.
Parlant de la teva moto i ja sé que sóc pesat i t'ho vaig comentar ja una altra vegada, però crec que un factor a millorar és el pes del conjunt. Si comparem motos semblants:
Benelli TRK 502 2017 235 kg
Honda CB500X 2019 197 kg
Suzuki V-Strom 650 2020 215 kg
Kawasaki Versys 650 2020 217 kg
Kawasaki Versys-X 300 175 kg (un pepino i no ho sembla)
Zontes T2 310 2020 159 kg
Algú de Benelli m'hauria d'explicar com han de posar 20 kg més que motos de més cilindrada i similar idea.
Coses que no m'agraden de la Cb500x 2015:
de l'any 2013 al 2015 la pantalla de sèrie era dolenta
de l'any 2013 al 2016 el tub d'escapament fa un soroll millorable
el seient es torna dur al cap dels quilòmetres, però crec que passa a totes les motos
no té indicador de marxa engranada abans de 2019, això és un problema a l'hora de distingir entre 5a i 6a en autovia ja que la relació de canvi és molt similar
Tot i que va sobrada de frenada, sempre em sentiria més tranquil amb doble disc davanter
La distància entre seient i estribera m'agradaria que fos uns centímetres més per relaxar més el genoll.
El xassís està molt més pensat per corbes que per autovia, en fer trajectes llargs i rectes es troba a faltar una mica de distància entre eixos.
Abans de l'any 2016 (quan posen LEDS de sèrie) la iluminació del far és molt millorable en conduir de nit, tot i que això ja ho sabia quan la vaig comprar, i vaig pensar que potser algun dia li canviaria la bombeta o el far davanter (no ho he fet mai).
El protector de plàstic de la cadena és impossible de desmuntar per un tio normal com jo que no té eines molt sofisticades al garatge, ja que el cargol proper a l'eix del motor quasi no està separat de l'estribera i no hi cap una clau Allen normal.
M'agradaria que tingués una estimació dels quilòmetres que puc fer amb la gasolina que queda al dipòsit.
El cargol del mirall esquerra de tant en quant (parlem d'un cop cada 2-3 anys) queda fluix i s'ha de tornar a apretar, suposo que per les pròpies vibracions de portar un manillar sense amortiguador de direcció.
Però la veritat, tot plegat són xorrades i fins i tot em faig ràbia a mi mateix per pedant en escriure-ho. La veritat que la moto va molt bé, zero problemes, zero massa vibracions en marxa, gasta com un "mechero", i la disfrutes molt.