• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

El fil dela meva Bandit

speedbird

speedbird

Nouvingut
22 Oct 2015
10
10
**Trobo a faltar un subfòrum de les nostres motos, així que el poso a General**

Aquesta es la meva Suzuki GSF 600 Bandit N, de 2003, con 57.000Kms limitada a 35kw
-----

9/1/2015

El dia que va ser meva, encara no tenia carnet

foto_1.jpg


Primera neteja
foto_2_c_pia.jpg



-----

19/3/2015

Polint detalls
foto_1_1.jpg


foto_2_1.jpg

-----

26/4/2015

Retallant el parafangs: Abans.

image.jpg


I ara.

foto_2.jpg


A la última foto hi han potser... 6 hores de neteja intensiva :D


Portamòbil i presa 12v i USB

foto_1_2.jpg


foto_2_2.jpg


Pneumàtics nous: Maxxis Sportmaxx

foto_4.jpg


foto_5.jpg


ESTIU 2015

Viatge a Sardenya:

Sin_t_tulo_1.jpg

IMG_7736.jpg

foto_1.jpg

IMG_7966.jpg

IMG_8018.jpg

IMG_8130.jpg


Ja a casa de tornada, neteja a fons.
foto_3.jpg


Salut!
IMG_7779.jpg
 
  • Like
Reaccions: Gerard i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola speedbird!

Quin tema més complet! Moltes gràcies per compartir les teves experiències amb la bandit, la tens molt maca i es nota que la mimes i dediques temps i ganes a tenir-la al teu gust i ben completa.

Molt bones fotos, i quina passada el viatge a Sardenya.

Serà un plaer per tots que vagis actualitzant el fil i seguir-te llegint pel fòrum.

Per cert, prenc nota del subfòrum de Les nostres motos. La raó per la qual no existia és que al ser tant poquets encara, havia pensat que estaria bé agrupar una mica més del compte els missatges, però de fet i veient que ja sou uns quants per aquí em sembla una bona idea.

Moltes gràcies per la suggerència speedbird, el fòrum el fem entre tots.

Salutacions!
 
speedbird

speedbird

Nouvingut
22 Oct 2015
10
10
Hola speedbird!

Quin tema més complet! Moltes gràcies per compartir les teves experiències amb la bandit, la tens molt maca i es nota que la mimes i dediques temps i ganes a tenir-la al teu gust i ben completa.

Molt bones fotos, i quina passada el viatge a Sardenya.

Serà un plaer per tots que vagis actualitzant el fil i seguir-te llegint pel fòrum.

Per cert, prenc nota del subfòrum de Les nostres motos. La raó per la qual no existia és que al ser tant poquets encara, havia pensat que estaria bé agrupar una mica més del compte els missatges, però de fet i veient que ja sou uns quants per aquí em sembla una bona idea.

Moltes gràcies per la suggerència speedbird, el fòrum el fem entre tots.

Salutacions!

Gràcies!

Hauriem d'anar organitzant una trobada abans que arribi el fret "de debò" :D
 
speedbird

speedbird

Nouvingut
22 Oct 2015
10
10
Fa dues setmanes vaig caure amb ella i ara ja no està tant impecable... ja us n'ensenyaré fotos.

Res greu, una patinada, la veritat es qe tot va anar molt ràpid i encara no entenc com va anar... el cas es que la roda de davant va patinar i tots vam acabar lliscant pel terra.
 
Xav2

Xav2

Rodant
15 Nov 2015
32
15
Fa dues setmanes vaig caure amb ella i ara ja no està tant impecable... ja us n'ensenyaré fotos.

Res greu, una patinada, la veritat es qe tot va anar molt ràpid i encara no entenc com va anar... el cas es que la roda de davant va patinar i tots vam acabar lliscant pel terra.
L'important és que no et fessis mal, amb aquestes caigudes et pots fer mal de veritat.. Potser hi havia gravilla a la corba, vas tocar la línia de pintura, una taca d'oli...
 
Miriam_er6

Miriam_er6

Rodant
17 Des 2015
27
10
Fa dues setmanes vaig caure amb ella i ara ja no està tant impecable... ja us n'ensenyaré fotos.

Res greu, una patinada, la veritat es qe tot va anar molt ràpid i encara no entenc com va anar... el cas es que la roda de davant va patinar i tots vam acabar lliscant pel terra.
Si la caiguda no va ser greu en no res la tindras impecable!!! Malegro que no fos gran cosa
 
speedbird

speedbird

Nouvingut
22 Oct 2015
10
10
L'important és que no et fessis mal, amb aquestes caigudes et pots fer mal de veritat.. Potser hi havia gravilla a la corba, vas tocar la línia de pintura, una taca d'oli...

Jo crec que hi havia una mica de gasoil...

Si la caiguda no va ser greu en no res la tindras impecable!!! Malegro que no fos gran cosa

Pintar i arreglar dipòsit i parafangs... i substituïr: soport estribera, faro de davant i la tapa dels rellotges.

Accepto recomanacions de desguaços, etc... (i donatius xD)
 
  • Like
Reaccions: Miriam_er6
Xav2

Xav2

Rodant
15 Nov 2015
32
15
Jo crec que hi havia una mica de gasoil...



Pintar i arreglar dipòsit i parafangs... i substituïr: soport estribera, faro de davant i la tapa dels rellotges.

Accepto recomanacions de desguaços, etc... (i donatius xD)
El del dipòsit i parafangs ja o aniràs arreglant amb el temps. Tot el que has de substituir... si fos un cotxe si, però sent una moto dubto que en desguaços trobis res. Busca "despieces" per internet, o vendes de segona mà.

La part bona és que la bandit és una moto amb diferents models i molts usuaris, segur que tens una pila de possibles donants esperant.
 
Miriam_er6

Miriam_er6

Rodant
17 Des 2015
27
10
Jo crec que hi havia una mica de gasoil...



Pintar i arreglar dipòsit i parafangs... i substituïr: soport estribera, faro de davant i la tapa dels rellotges.

Accepto recomanacions de desguaços, etc... (i donatius xD)
Molts ànims! Penso com el xav, de bandides n'hi ha moltes, no et costarà trobar recanvis a bon preu
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
C Fil per les mitiques gs500 Espai de debat 4
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2

Fils similars