• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Venc Venc Yamaha XJ6

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Hola companys!

He caigut a la temptació de BMW i avui vaig a buscar una BMW F800GS de segona mà, fa molt de temps que vull aquesta moto i per varis motius no l'he comprat abans.

Així doncs com no vull mantenir dues motos... Venc la meva Yamaha XJ6. Us deixo per aquí les caracteristiques:

Yamaha XJ6 del 2012, tiene 36.000km, limitada para el A2 totalmente legal. ITV al día.
Todas las revisiones hechas al día y en taller oficial Yamaha.

Revisión recién hecha: kit de distribución nuevo, filtro aire, filtro aceite...
Neumáticos delantero y trasero con menos de 400km y 1.000km respectivamente.

Siempre ha dormido en garaje privado y se ha cuidado mucho.

Extras:
-Cúpula Puig
-Portamatriculas Puig
-Topes anticaída Pelacrash
-Puerto USB instalado en taller para cargar móvil o GPS.
-Manetas negras de aluminio con logo XJ6 cortas y abatibles.
-El soporte del Top Case NO esta incluido.

Si podeu compartir us ho agrairé! :)

Fotos:
i1443688560.jpg


i1443641833.jpg

i1443680898.jpg

i1443688575.jpg

i1443643793.jpg

i1443688573.jpg

i1443630057.jpg
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola companys!

He caigut a la temptació de BMW i avui vaig a buscar una BMW F800GS de segona mà, fa molt de temps que vull aquesta moto i per varis motius no l'he comprat abans.

Així doncs com no vull mantenir dues motos... Venc la meva Yamaha XJ6. Us deixo per aquí les caracteristiques:

Yamaha XJ6 del 2012, tiene 36.000km, limitada para el A2 totalmente legal. ITV al día.
Todas las revisiones hechas al día y en taller oficial Yamaha.

Revisión recién hecha: kit de distribución nuevo, filtro aire, filtro aceite...
Neumáticos delantero y trasero con menos de 400km y 1.000km respectivamente.

Siempre ha dormido en garaje privado y se ha cuidado mucho.

Extras:
-Cúpula Puig
-Portamatriculas Puig
-Topes anticaída Pelacrash
-Puerto USB instalado en taller para cargar móvil o GPS.
-Manetas negras de aluminio con logo XJ6 cortas y abatibles.
-El soporte del Top Case NO esta incluido.

Si podeu compartir us ho agrairé! :)

Fotos:
i1443688560.jpg


i1443641833.jpg

i1443680898.jpg

i1443688575.jpg

i1443643793.jpg

i1443688573.jpg

i1443630057.jpg
Homeee l'altre dia feies un vídeo en que li deies que ja tocava sortir i ara te la treus de damunt :LOL::LOL:
Fora conyes hahaha has fet el canvi que tinc en ment jo també. Què t'ha fet decidir? El poder exprimir encara més els viatges per fora de l'asfalt? Crec recordar que un dels teus companys de ruta anava amb una F800GS com la que et compres, segur que t'ha fet enganxar de les seves aptituds, oi?

A mi l'únic que em frena, a banda de que sempre he estat enamorat de la GSR, és la finesa del tetracilíndric, la responsta tant emocionant del motor i el comportament en corbes. Em fa patir que en una trail això es perdi massa. Has provat la F800GS per comparar sensacions?

Me'n alegro molt pel canvi! Esperem amb ganes la presentació!
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Homeee l'altre dia feies un vídeo en que li deies que ja tocava sortir i ara te la treus de damunt :LOL::LOL:
Fora conyes hahaha has fet el canvi que tinc en ment jo també. Què t'ha fet decidir? El poder exprimir encara més els viatges per fora de l'asfalt? Crec recordar que un dels teus companys de ruta anava amb una F800GS com la que et compres, segur que t'ha fet enganxar de les seves aptituds, oi?

A mi l'únic que em frena, a banda de que sempre he estat enamorat de la GSR, és la finesa del tetracilíndric, la responsta tant emocionant del motor i el comportament en corbes. Em fa patir que en una trail això es perdi massa. Has provat la F800GS per comparar sensacions?

Me'n alegro molt pel canvi! Esperem amb ganes la presentació!
a per una Versys 1000 company! :)
Crec que ara el model 2019 nou ja està només per 13000. De segona mà suposo que menys i tot.
I si la butxa és llarga i fonda, ducati multistrada v4? hehehee
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Homeee l'altre dia feies un vídeo en que li deies que ja tocava sortir i ara te la treus de damunt :LOL::LOL:
Fora conyes hahaha has fet el canvi que tinc en ment jo també. Què t'ha fet decidir? El poder exprimir encara més els viatges per fora de l'asfalt? Crec recordar que un dels teus companys de ruta anava amb una F800GS com la que et compres, segur que t'ha fet enganxar de les seves aptituds, oi?

A mi l'únic que em frena, a banda de que sempre he estat enamorat de la GSR, és la finesa del tetracilíndric, la responsta tant emocionant del motor i el comportament en corbes. Em fa patir que en una trail això es perdi massa. Has provat la F800GS per comparar sensacions?

Me'n alegro molt pel canvi! Esperem amb ganes la presentació!

Hahahah si pobre, la veritat es que em fa molta pena vendrela però son molts calers mantenir dues motos...

Doncs m'ha fet decidir que feia molt que volia una trail per fer pistes i anar més al mon offroad! I a part que per viatjar es molt més comode i penso que no aprofito la XJ6 al màxim... També el que dius de que amb l'amic que acostumo a sortir també en te una i així també és més fàcil sortir i fer coses que sol no t'atreviries per si caus... Aixecar aquesta moto deu ser un drama :LOL:
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hahahah si pobre, la veritat es que em fa molta pena vendrela però son molts calers mantenir dues motos...

Doncs m'ha fet decidir que feia molt que volia una trail per fer pistes i anar més al mon offroad! I a part que per viatjar es molt més comode i penso que no aprofito la XJ6 al màxim... També el que dius de que amb l'amic que acostumo a sortir també en te una i així també és més fàcil sortir i fer coses que sol no t'atreviries per si caus... Aixecar aquesta moto deu ser un drama :LOL:
Has fet molt bé. Ja tinc ganes de veure nous videos al teu canal amb la BMW (y)
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Venc / Compro Venc Piaggio Beverly 350 [Deleted] Taulell d'anuncis 1
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Carmeta Venc / Compro Venc Aprillia Scarabeo Taulell d'anuncis 1
DavidGB Regalo i venc Taulell d'anuncis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
Serra venc maleta sobrediposit shad 12 Taulell d'anuncis 1
Marta Venc Venc BMW X-Country 650-VENUDA!! Taulell d'anuncis 5
Gas a fons Venc Venc BMW F700GS Taulell d'anuncis 3
A Venc Venc Harley Taulell d'anuncis 4
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
JordiRT Robatori Moto robada - Yamaha Espai de debat 1
Gabivolador Anàlisis-Comparativa Yamaha XT600E Anàlisi de productes 42
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
xavi_adventure Ktm o Yamaha Espai de debat 17
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos ‼️PROVA Yamaha TÉNÉRÉ‼️ MotoVlogs propis 13
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
Arnaubarruera Venc YAMAHA X-MAX 400 Taulell d'anuncis 2
J Yamaha XT 1997 Les nostres motos 7
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Roger Robatori Rellotges marcador Yamaha FZ6 N S2 del 2008 amb cable Espai de debat 3
Roger Venc Yamaha MT 03 2017 ABS A2 - 4500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Yamaha Xmax 300 2018, un scooter de catàcter business Espai de debat 0
Roger Yamaha Tracer 900 GT 2018, configurada especialment pels viatgers Espai de debat 0
MCR94 Yamaha Niken 2018: Transgressora, potent i perfeccionada Espai de debat 0
Tàrraco De la Yamaha SR-250 special a la Kawasaki W800 ... Les nostres motos 2
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
MCR94 Yamaha YZF-R6 2017 Espai de debat 0
Roger Yamaha MT-10 Tourer: salvatge però rutera Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
Roger X-ADV Vídeos Comparativa Yamaha R3 vs KTM RC390 Espai de debat 1
Xav2 Fotos Noves fotos de la YAMAHA YZF-R1 2016 Espai de debat 7
Roger Vídeos Anàlisis Yamaha YZF R3 2015 Espai de debat 7

Fils similars