• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Michelin Anakee Adventure and 25.000.-kms Conclusions

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
En parlen be si. Els 25.000km dependerá d cadascú com condueixi suposo...pero son molts km. En aquesta líneas tb hi ha els tkc70 x us esporádic a pistes facils. Jo personalment montaré a finals d any els Conti trailattack 3..mes x road i alguna pisteta light.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Com bé dius és qüestió de conduccions i persones, jo no els he montat personalment, el meu germà las portaba cuan va comprar la moto i va caure un cop, no va ser greu però relliscaban moltíssim, ell no tenia gaire experiència cuan li va passar, pensabem que era per això mateix, falta de confiança i experiència d'amunt la moto. Però vaig tindre el plaer de provar-les en una ruta que vam fer-hi, les vaig estar probant força estona amb la seva moto, i eren horribles, no s'enganxan rellisquen a la primera de canvi. Jo personalment no les muntaria ni regalades, prefereixo seguretat i que hem durin una mica menys.
Salut i Gass ✌
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Com bé dius és qüestió de conduccions i persones, jo no els he montat personalment, el meu germà las portaba cuan va comprar la moto i va caure un cop, no va ser greu però relliscaban moltíssim, ell no tenia gaire experiència cuan li va passar, pensabem que era per això mateix, falta de confiança i experiència d'amunt la moto. Però vaig tindre el plaer de provar-les en una ruta que vam fer-hi, les vaig estar probant força estona amb la seva moto, i eren horribles, no s'enganxan rellisquen a la primera de canvi. Jo personalment no les muntaria ni regalades, prefereixo seguretat i que hem durin una mica menys.
Salut i Gass ✌
Totalment d'acord amb la teva opinió, Myke's !!

Busca per a qualsevol neumàtic que porti uns 6-7 anys en el mercat i flipes amb la controversia que podeu arribar a trovar en diferents models de motos de la mateixa marca...ja no direm de marques diferents !!

A part del tipus de conducció, és important parlar del pes de la moto, el par motor o força que ha d'aguantar el neumàtic, el fet de portar les pressions correctes i el terreny on et moguis !!! Ja només parlant d'asfalt, molts moteros que conec per les xarxes coincideixen en que cap al nord del pais (Pais Vasc, Asturies, Catalunya,...) l'asfalt és més abrassiu que al sud (Andalussia). Està clar que el clima influeix en el tipus d'asfalt a posar a cada carretera i la zona on es possi.

Suposso que off-road ha de passar el mateix. Corregiu-me si no és així.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Myke's

Fils similars