• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bona tarda a tots/es moters de Catalunya.

Rafalet

Rafalet

Nouvingut
10 Jun 2020
6
18
Premis
2
Soc en Rafel, (Rafalet) en el foro. Es un plaer compartir amb vosaltres el nostre estimat tema del mon del motociclisme.Vaig amb moto des-de els 5 anys, i ara ja tinc a la vora dels 57. En aquest moment porto una HondaPaneuropean 1100st tcs abs amb qui camino ja fa 19 anys i va com el primer dia. A veure quan feu sortides i puc venir i coneixer tota aquesta gran familia.
Salut
 
Rafalet

Rafalet

Nouvingut
10 Jun 2020
6
18
Premis
2
IMG 1751425055104412
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Benvingut @Rafalet !! Magnifica moto, 19 anys, mare meva... Honda es Honda!:ROFLMAO:
Ens agrada tenir-te per aqui, a veure si coincidim en alguna ruta!

Salut i Gass! ✌
 
  • Like
Reaccions: Rafalet
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Soc en Rafel, (Rafalet) en el foro. Es un plaer compartir amb vosaltres el nostre estimat tema del mon del motociclisme.Vaig amb moto des-de els 5 anys, i ara ja tinc a la vora dels 57. En aquest moment porto una HondaPaneuropean 1100st tcs abs amb qui camino ja fa 19 anys i va com el primer dia. A veure quan feu sortides i puc venir i coneixer tota aquesta gran familia.
Salut
Benvingut Rafael!! Tens la 1100st tcs impoluta pel que es veu a la foto, i de fet és l'única manera de fer durar tant i tant bé les motos. Passa't pel fil de Cens de Motoristes per zones si tens ganes de sortir amb gent nova:

 
  • Like
Reaccions: Rafalet
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Soc en Rafel, (Rafalet) en el foro. Es un plaer compartir amb vosaltres el nostre estimat tema del mon del motociclisme.Vaig amb moto des-de els 5 anys, i ara ja tinc a la vora dels 57. En aquest moment porto una HondaPaneuropean 1100st tcs abs amb qui camino ja fa 19 anys i va com el primer dia. A veure quan feu sortides i puc venir i coneixer tota aquesta gran familia.
Salut

Benvingut, Rafaelet!!

Això dels diminutius només serveix amb els noms, eh? 19 anys amb la mateixa moto?! Això és un matrimoni !!!

Moto mítica rutera, una de les que jo em miraba amb la boca oberta quan pasaben, o veia aparcades entre GoldWings i Harleys....
Et felicito per mantenir aquesta relació tant especial i per voler seguir gaudint-la !!

Jo sóc de la zona de Girona, però per aquests dies estic preparant una sortida:

1er dia: Girona - Tarragona. Vull curvejar per veure el Mazinger Z i fer un volt pel Delta de l'Ebre. Gaudir de la carretera i de la gastronomia. S'accepten rutes i llocs on dormir i menjar amb les BBB's.

2n dia: Tarragona - Vall d'Aran. Aquí es pot fer una parada tècnica a Lleida, per continuar cap a Sort. No conec gens la zona, així que hauré de mirar on es pot anar amb les millors vistes.

3r dia: Vall d'Aran - Girona. La idea seria tornar vorejant el màxim possible la frontera, i baixar des de Puigcerdà cap a Girona. Aquí també hauria de mirar on fer la parada tècnica per menjar, una contrada bonica amb plats tradicionals....podrà ser?

Miraré de fer el fil de la sortida durant la setmana. En principi la sortida la faria entre setmana, aquesta del 15 de juny o la vinent. Tot depen de si tinc roda nova aviat i si puc lligar on dormir.

Qui es vulgui apuntar, ho podrà fer si hi ha lloc per dormir. Pressupost humil i sense pretensions, apte per a tothom (o això espero).


Vinga va, ens veiem a l'asfalt !!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Benvingut, Rafaelet!!

Això dels diminutius només serveix amb els noms, eh? 19 anys amb la mateixa moto?! Això és un matrimoni !!!

Moto mítica rutera, una de les que jo em miraba amb la boca oberta quan pasaben, o veia aparcades entre GoldWings i Harleys....
Et felicito per mantenir aquesta relació tant especial i per voler seguir gaudint-la !!

Jo sóc de la zona de Girona, però per aquests dies estic preparant una sortida:

1er dia: Girona - Tarragona. Vull curvejar per veure el Mazinger Z i fer un volt pel Delta de l'Ebre. Gaudir de la carretera i de la gastronomia. S'accepten rutes i llocs on dormir i menjar amb les BBB's.

2n dia: Tarragona - Vall d'Aran. Aquí es pot fer una parada tècnica a Lleida, per continuar cap a Sort. No conec gens la zona, així que hauré de mirar on es pot anar amb les millors vistes.

3r dia: Vall d'Aran - Girona. La idea seria tornar vorejant el màxim possible la frontera, i baixar des de Puigcerdà cap a Girona. Aquí també hauria de mirar on fer la parada tècnica per menjar, una contrada bonica amb plats tradicionals....podrà ser?

Miraré de fer el fil de la sortida durant la setmana. En principi la sortida la faria entre setmana, aquesta del 15 de juny o la vinent. Tot depen de si tinc roda nova aviat i si puc lligar on dormir.

Qui es vulgui apuntar, ho podrà fer si hi ha lloc per dormir. Pressupost humil i sense pretensions, apte per a tothom (o això espero).


Vinga va, ens veiem a l'asfalt !!
Rutassa no? Manten-nos informants Nico!!! Estaré atent al fil a veure.
 
  • Like
Reaccions: Rafalet
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company... Honda = indestructible

Salut
 
  • Like
Reaccions: Rafalet
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvingut company... Honda = indestructible

Salut
jo molt content d'Honda tot i que porto només uns 25000km, però bé, el meu mecànic de confiança pensa que la fiabilitat de la marca està perdent una mica respecte al passat. Esperem que no!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Tinc un company que té una CBR 600 rr del 2006 amb 70000km aprox...no ha fet n'hi reglatge de vàlvules ....

Per altre part , avui dia les motos tenen el cor electrònic...és més fàcil que falli un component que no anys enrere. Ja que era més mecànic que electrònic ,però la millora també es notable.

Que hem lio i això és una presentació ...ho sento rafalet
 
  • Like
Reaccions: Rafalet i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Carme Em presento Bona tarda des de el Maresme!! Presentacions 31
W Bona tarda Presentacions 8
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
Gseandoporlavida Em presento Bona tarda!! Presentacions 12
L Bona tarda Presentacions 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
J Em presento Bona Nit Presentacions 2
A Bona dia gent Presentacions 11
E Bona nit a tothom! Presentacions 12
J Em presento Bona nit! Presentacions 15
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4
cesargarraf Salut a tots Presentacions 13
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
Ray Fields Rider Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES MotoVlogs propis 8
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
C Hola a tots/es Presentacions 16
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
Lluis Em presento Bonesss a tots/es !! Presentacions 8
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
Iván García Hola a tots! Presentacions 15
joseki Hola a tots ! Presentacions 18
Oriol Hola a tots Presentacions 6
J.M Em presento Bentrobats tots! Presentacions 1
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
M Em presento Hola a tots!!! Presentacions 1
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Xav2 Hola a tots Presentacions 1
speedbird Hola a tots! Presentacions 6

Fils similars