• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto MAZINGER Z

Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Molts de nosaltres tenin la foto de la moto amb el Mazinger Z
que us sembla si les anem posant en aquest post i així les tenim totes recopilades ;)

13834289592611

Estatua Mazinger Z
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Un fil collonut company!! El Mazinguer és emblemàtic, i més després del rentat de cara que li van fer fa anys.

Brutal la Kawa al seu costat. Me'n recordo molt de que tant el Koji Kabuto com l'altra noia anaven molt sovint en moto. Com m'agradava quan les agafaven!

Uf jo amb la moto gran no hi he tornat, crec. D'adolescent amb les 49 me'n vaig fer un tip hehehe

Screenshot 20200616 174427 WhatsApp
Sayaka mazinger
8529ed930e692e0945d383f2fa10d579
Koji 24 5
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Un fil collonut company!! El Mazinguer és emblemàtic, i més després del rentat de cara que li van fer fa anys.

Brutal la Kawa al seu costat. Me'n recordo molt de que tant el Koji Kabuto com l'altra noia anaven molt sovint en moto. Com m'agradava quan les agafaven!

Uf jo amb la moto gran no hi he tornat, crec. D'adolescent amb les 49 me'n vaig fer un tip hehehe

Veure l'arxiu adjunt 844Veure l'arxiu adjunt 845Veure l'arxiu adjunt 846Veure l'arxiu adjunt 847
Bona la foto amb les 49cc, doncs ja estas tardan a tornar-hi amb la d'ara :LOL:
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Eii....aquesta la tinc !!! Es antiga, de Desembre 2013, amb el meu gran amic d'aventures moteres, l'Alex i la seva KTM Duke 690 i jo amb la Honda CBF600NA.
Veure l'arxiu adjunt 856

... per cert...al Mazinger li han fet una bona repintada...

Gasss!!!
Doncs si, de tant en tant li han de posar una capa de pintura, que això de estar a sol i serena castiga molt ;)
 

Fils similars