• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto DE GANDESA A EL SANTUARI DE LA FONTCALDA.

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
FONTCALDA

Hola a tothom, no sé si la coneixeu, és una ruta molt bonica i tranquil·la, bonica perquè es passa per unes zones de caràcter volcànic i paratges d'allò més pintorescos, i tranquil per l'escàs trànsit. De Gandesa a la Fontcalda deuen haver uns 2 o 3 fins al desviament, i el que és només la pista 9 o 10 km. Que podeu trobar a al final ?, el Santuari de la Fontcalda, us passo un enllaç. www.monestirs.cat/monst/terra/ta07font.htm
Estic intentan penjar un video pero no puc, no sé a que es degut.
 
Última edició:
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Si senyor una ruta molt xula :love:, el tema de que hi ha poc transit jo he anat mes d'un cop i en epoca estival i cap de setmana es una tram molt transitat i la carretera d'accés estreta i revirada....

Pixlr 20200618170740197
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Estic intentan penjar un video pero no puc, no sé a que es degut.
Bé, quan he anat jo, em vaig trobar un o dos cotxes, no sé si va ser un de pujada i un altre de baixada i va ser per Setmana Santa de 2019, coincidència ?.
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Ostres pues ni idea, suposo que o deus intentar per aquí:
1592493330301


Però jo no en he penjat mai cap, a veure si algú et dona alguna pista....:unsure:
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Veure l'arxiu adjunt 870
Hola a tothom, no sé si la coneixeu, és una ruta molt bonica i tranquil·la, bonica perquè es passa per unes zones de caràcter volcànic i paratges d'allò més pintorescos, i tranquil per l'escàs trànsit. De Gandesa a la Fontcalda deuen haver uns 2 o 3 fins al desviament, i el que és només la pista 9 o 10 km. Que podeu trobar a al final ?, el Santuari de la Fontcalda, us passo un enllaç. www.monestirs.cat/monst/terra/ta07font.htm
Estic intentan penjar un video pero no puc, no sé a que es degut.
Ep ... aquesta la tinc pendent des de fa temps.... Crec,però, que el que dius "només pista 9 o 10 km" de fet es una pista asfaltada ... mal asfaltada o deteriorada/trencada però no es camí de terra... Ho era fa molts anys crec, però es va pavimentar..
Em penso que cap el bon temps, quan fa caloreta i sobretot en cap de setmana/festius, hi ha força penya que va a banyar-se a els gorgs de el riu que passa per la zona...
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Ep ... aquesta la tinc pendent des de fa temps.... Crec,però, que el que dius "només pista 9 o 10 km" de fet es una pista asfaltada ... mal asfaltada o deteriorada/trencada però no es camí de terra... Ho era fa molts anys crec, però es va pavimentar..
Em penso que cap el bon temps, quan fa caloreta i sobretot en cap de setmana/festius, hi ha força penya que va a banyar-se a els gorgs de el riu que passa per la zona...
Si és cert, és un asfalt una mica deteriorat pel temps i hi ha trossos de pedres que es desprenen de la muntanya. Fa molts anys la meva família i jo havíem estat estiuejant quan encara no hi havia ni llum ni aigua i el riu baixaba amb força, llavors era una pista, ara és una pista una mica mes arreglada però és encantadora, jo tornaré a fer-la en dies laborals que és quan tinc temps.
Si algú si vol apuntar quan tingui intencions de ferla, ja ho sap
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Si és cert, és un asfalt una mica deteriorat pel temps i hi ha trossos de pedres que es desprenen de la muntanya. Fa molts anys la meva família i jo havíem estat estiuejant quan encara no hi havia ni llum ni aigua i el riu baixaba amb força, llavors era una pista, ara és una pista una mica mes arreglada però és encantadora, jo tornaré a fer-la en dies laborals que és quan tinc temps.
Si algú si vol apuntar quan tingui intencions de ferla, ja ho sap
Anar en moto en dies laborables es perfecte..vas com contracorrent ...malauradament no m'ho puc permetre fins que em jubili . De totes maneres aquesta de la Fontcalda ja fa temps que la vull fer...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Veure l'arxiu adjunt 870
Hola a tothom, no sé si la coneixeu, és una ruta molt bonica i tranquil·la, bonica perquè es passa per unes zones de caràcter volcànic i paratges d'allò més pintorescos, i tranquil per l'escàs trànsit. De Gandesa a la Fontcalda deuen haver uns 2 o 3 fins al desviament, i el que és només la pista 9 o 10 km. Que podeu trobar a al final ?, el Santuari de la Fontcalda, us passo un enllaç. www.monestirs.cat/monst/terra/ta07font.htm
Estic intentan penjar un video pero no puc, no sé a que es degut.
Si senyor una ruta molt xula :love:, el tema de que hi ha poc transit jo he anat mes d'un cop i en epoca estival i cap de setmana es una tram molt transitat i la carretera d'accés estreta i revirada....

Veure l'arxiu adjunt 873
Quin itinerari més xulo, ara he vist el vídeo. No el coneixia, gràcies per compartir-lo!!