• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Camara per grabar sortides

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia a tothom !!!

Obro aquest fil per a preguntar a aquells que tenen càmara per grabar les sortides, quina han trobat que els hi ha anat millor i a on recomanen posar-la.

Abans de sortir de ruta en Non-Stop en va demanar que pasés videos de la ruta...crec que estaria bé tenir-ne per moltes raons:

- recordar i compartir els viatges
- corretgir la conducció al veure els errors
- tenir una filmació en cas d'accident


Agrairé que indiqueu les raons que us han portat a comprar la que teniu i no una altra, què trobeu a faltar i com de fàcil ha estat la instal•lació del dispositiu.

Gràcies per endavant !!


Ens veiem a l'asfalt


Edito: estaria bé que hi possèssiu un link de la que teniu i així podrem veure-hi les característiques.
I si vau seguir cap tutorial de youtube per la instal•lació, comenteu-ho si no el trobeu. Ja el buscarem !!!
 
Última edició:
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bon dia
Molt bones les preguntes, justament aquest cap de setmana ho deiem amb la parella....
A veure que diuen els nostres Youtubers.
Salut i GAS
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Bones, molt interessant, jo també estic en procés de buscar alguna per aquests mateixos motius.

L'única que m´han recomanat paro és va de ppto és la Go Pro Hero 7 Silver .

A veure si algú té una cap alternativa amb millor ppto.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Jo he fet servir algun cop (sobretot en viatges llargs) aquesta per tenir imatges en cas d'algun incident... es una camara sencilla, suposo que res a veure amb una Go Pro, però com que la utilitat per la que la volia era nomes la de tenir alguna imatge en cas d'algun incident ja em va prou be... No m'he dedicat mai a fer-hi vídeos.


La tinc enganxada al manillar.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Un tema apassionant aquest de les càmeres d'acció.

D'entrada, i es obvi, com mes et puguis gastar en la càmera millor.

Per mi la millor es la GoPro, p.e. el penúltim model la GoPro Hero 7 Black ... perfecte i cara.

Avui en dia hi ha meravelles com les càmeres de 360º ,per exemple les Insta360 One. Cerqueu vídeos a YT!

Vaig fer servir, al principi ,una GoPro Hero 4 Silver de el meu fill ... molt bé!... un gran angular i resolució però pecava de poca estabilització.

Jo no em puc permetre una GoPro i vaig començar amb una de l'Amazon de uns 65 Eur : Victure AC700. T'en adones que no te la qualitat que veus en el videos d'altres a YT... sobretot rodant en moto .


Al final vaig optar per un preu/qualitat intermig que vist per YT donava la talla :

SJCAM SJ8 PRO

En el seu moment uns 185 Eur via Amazon. Avui en dia hi ha la SJ9 per tant l'anterior model hauria de ser un pel mes económic.

Els accessoris possibles, que en son molts, son molt mes econòmics que els de la GoPro i es troben fàcilment a AliExpress.


On posar la càmera (per gravacions en moto) :

A mi la presa que mes m'agrada es a la mentonera de el casc o Chin Mount . Si la tens ben enfocada quan veus el vìdeo en una pantalla gran (una TV) es talment com si anessis en moto.

També tinc un mount point en un lateral de el casc i al manillar de la moto per fer preses POV frontals.

Com que hi ha molts accessoris pots fàcilment fixar la càmera en altres punts de la moto : Racks portapaquets, els top-cases, barres de protecció...


Dit tot això.

Una cosa es tenir la càmera, agafar la moto i gravar...

Un altre tema es editar la gravació ... això son figues d'un altre paner. Necessites uns mitjans mínims de hardware i software i fot-li hores.

Afortunadament avui en dia via internet trobes tota la info que necessites i això ajuda molt.

Les sortides en moto es fan mes llargues si sumes el temps de moto amb el temps de editar la "pinicula" :ROFLMAO:


En el enllaç inferior podeu accedir al meu canal de YT.. el que veureu es principalment gravat amb la SJ8Pro i quan hi ha dos càmeres, l'altre es la Victure AC700.

Jo porto 40 anys anant en moto i a penes 18 mesos gravant-me al rodar... te'n adones de la quantitat de coses mal fetes que fas. Tant sols per això ja val la pena.

A part, quan no pots sortir en moto et poses un d'aquests vídeos a la tele i es com fer una sortideta !!!


En resum : Una petita inversió, corba d'aprenentatge i fot-li hores....

Gass!
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Holas!

Un tema apassionant aquest de les càmeres d'acció.

D'entrada, i es obvi, com mes et puguis gastar en la càmera millor.

Per mi la millor es la GoPro, p.e. el penúltim model la GoPro Hero 7 Black ... perfecte i cara.

Avui en dia hi ha meravelles com les càmeres de 360º ,per exemple les Insta360 One. Cerqueu vídeos a YT!

Vaig fer servir, al principi ,una GoPro Hero 4 Silver de el meu fill ... molt bé!... un gran angular i resolució però pecava de poca estabilització.

Jo no em puc permetre una GoPro i vaig començar amb una de l'Amazon de uns 65 Eur : Victure AC700. T'en adones que no te la qualitat que veus en el videos d'altres a YT... sobretot rodant en moto .


Al final vaig optar per un preu/qualitat intermig que vist per YT donava la talla :

SJCAM SJ8 PRO

En el seu moment uns 185 Eur via Amazon. Avui en dia hi ha la SJ9 per tant l'anterior model hauria de ser un pel mes económic.

Els accessoris possibles, que en son molts, son molt mes econòmics que els de la GoPro i es troben fàcilment a AliExpress.


On posar la càmera (per gravacions en moto) :

A mi la presa que mes m'agrada es a la mentonera de el casc o Chin Mount . Si la tens ben enfocada quan veus el vìdeo en una pantalla gran (una TV) es talment com si anessis en moto.

També tinc un mount point en un lateral de el casc i al manillar de la moto per fer preses POV frontals.

Com que hi ha molts accessoris pots fàcilment fixar la càmera en altres punts de la moto : Racks portapaquets, els top-cases, barres de protecció...


Dit tot això.

Una cosa es tenir la càmera, agafar la moto i gravar...

Un altre tema es editar la gravació ... això son figues d'un altre paner. Necessites uns mitjans mínims de hardware i software i fot-li hores.

Afortunadament avui en dia via internet trobes tota la info que necessites i això ajuda molt.

Les sortides en moto es fan mes llargues si sumes el temps de moto amb el temps de editar la "pinicula"


En el enllaç inferior podeu accedir al meu canal de YT.. el que veureu es principalment gravat amb la SJ8Pro i quan hi ha dos càmeres, l'altre es la Victure AC700.

Jo porto 40 anys anant en moto i a penes 18 mesos gravant-me al rodar... te'n adones de la quantitat de coses mal fetes que fas. Tant sols per això ja val la pena.

A part, quan no pots sortir en moto et poses un d'aquests vídeos a la tele i es com fer una sortideta !!!


En resum : Una petita inversió, corba d'aprenentatge i fot-li hores....

Gass!
Buuuuuffff tota la raó, nosaltred començarem la setmana vinent amb una normaleta.... Mooooltes ganes de diversió

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holas!

Un tema apassionant aquest de les càmeres d'acció.

D'entrada, i es obvi, com mes et puguis gastar en la càmera millor.

Per mi la millor es la GoPro, p.e. el penúltim model la GoPro Hero 7 Black ... perfecte i cara.

Avui en dia hi ha meravelles com les càmeres de 360º ,per exemple les Insta360 One. Cerqueu vídeos a YT!

Vaig fer servir, al principi ,una GoPro Hero 4 Silver de el meu fill ... molt bé!... un gran angular i resolució però pecava de poca estabilització.

Jo no em puc permetre una GoPro i vaig començar amb una de l'Amazon de uns 65 Eur : Victure AC700. T'en adones que no te la qualitat que veus en el videos d'altres a YT... sobretot rodant en moto .


Al final vaig optar per un preu/qualitat intermig que vist per YT donava la talla :

SJCAM SJ8 PRO

En el seu moment uns 185 Eur via Amazon. Avui en dia hi ha la SJ9 per tant l'anterior model hauria de ser un pel mes económic.

Els accessoris possibles, que en son molts, son molt mes econòmics que els de la GoPro i es troben fàcilment a AliExpress.


On posar la càmera (per gravacions en moto) :

A mi la presa que mes m'agrada es a la mentonera de el casc o Chin Mount . Si la tens ben enfocada quan veus el vìdeo en una pantalla gran (una TV) es talment com si anessis en moto.

També tinc un mount point en un lateral de el casc i al manillar de la moto per fer preses POV frontals.

Com que hi ha molts accessoris pots fàcilment fixar la càmera en altres punts de la moto : Racks portapaquets, els top-cases, barres de protecció...


Dit tot això.

Una cosa es tenir la càmera, agafar la moto i gravar...

Un altre tema es editar la gravació ... això son figues d'un altre paner. Necessites uns mitjans mínims de hardware i software i fot-li hores.

Afortunadament avui en dia via internet trobes tota la info que necessites i això ajuda molt.

Les sortides en moto es fan mes llargues si sumes el temps de moto amb el temps de editar la "pinicula" :ROFLMAO:


En el enllaç inferior podeu accedir al meu canal de YT.. el que veureu es principalment gravat amb la SJ8Pro i quan hi ha dos càmeres, l'altre es la Victure AC700.

Jo porto 40 anys anant en moto i a penes 18 mesos gravant-me al rodar... te'n adones de la quantitat de coses mal fetes que fas. Tant sols per això ja val la pena.

A part, quan no pots sortir en moto et poses un d'aquests vídeos a la tele i es com fer una sortideta !!!


En resum : Una petita inversió, corba d'aprenentatge i fot-li hores....

Gass!
Molt bé!
I digues, què has après de nou amb tot això!?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom !!!

Obro aquest fil per a preguntar a aquells que tenen càmara per grabar les sortides, quina han trobat que els hi ha anat millor i a on recomanen posar-la.

Abans de sortir de ruta en Non-Stop en va demanar que pasés videos de la ruta...crec que estaria bé tenir-ne per moltes raons:

- recordar i compartir els viatges
- corretgir la conducció al veure els errors
- tenir una filmació en cas d'accident


Agrairé que indiqueu les raons que us han portat a comprar la que teniu i no una altra, què trobeu a faltar i com de fàcil ha estat la instal•lació del dispositiu.

Gràcies per endavant !!


Ens veiem a l'asfalt


Edito: estaria bé que hi possèssiu un link de la que teniu i així podrem veure-hi les característiques.
I si vau seguir cap tutorial de youtube per la instal•lació, comenteu-ho si no el trobeu. Ja el buscarem !!!
Bones Niko!! Si, és que realment tenir contingut audiovisual de les rutes i viatges en moto és molt interessant. Jo en tinc una de xina de càmera d'acció, a vere si li trec la pols i la torno a fer servir. Mira, tot depèn de l'interès que hi tinguis. Si vols una càmera bona a un preu alt però raonable, agafa't la versió anterior de la GoPro nova, que anirà de conya però tindrà un preu força mes contingut que l'actual. D'altra banda, si vols començar per algo molt més econòmic, mira't càmeres d'acció xineses o més econòmiques. Es nota la diferència de qualitat, però si el que vols és començar a fer proves al mundillo, potser val la pena que primer comprovis si t'agrada.

No m'atreveixo a donar-te enllaços o exemples perquè no hi estic posat actualment. A veure si els companys et poden ajudar! Comenta'ns a veure què decideixes al final.

Per cert et cito als Youtubers! que coi ells si que dominaran. @Ray Fields Rider @AgustiCarmona @CMX TV MOTO @Sanodrac
 
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Eiiii què tal Niko! Jo vaig començar a gravar fa cosa de mes i mig motovlogs (a intentar gravar bé, vull dir ) abans ja em gravava les rutes però res de penjar-les i com diuen la resta de companys, per sortir del pas amb una de les càmeres econòmiques ja podràs veure algo mínimament decent, però si vols gaudir del que grabes tira de Gopro (jo faig servir la hero4 silver) i crec que el resultat d'imatge és força bo, d'aquí cap a dalt amb el pressupost que tinguis, pots tirar fins arribar a les 360. També et dic una cosa a wallapop, milanuncios etc hi ha molta gopro de 2a que casi ni s'han fet servir... I si t'agafes uns quants suports per amazon, podràs canviar els plànols del rodatge amb facilitat. Vaig fer un vídeo fa poc amb tres suports i 7 plànols a la moto, per si voleu fer una ullada deixo link: Per cert en aquest vídeo l'audio de la meva veu encara em faltava polir...és el que més m'ha costat conseguir GAAAASS✌
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Però, quant compres la càmera, no inclou algun software d'edició?
En principi no. Segons la càmera inclou certes utilitats de edició...pero limitades. El video que obtens de la gravació en brut ja es visible i audible, però si vols tallar i enganxar seqüències, posar titols, música....necesites un editor. N'hi ha molts . P.e els appels tenen per defecte bons editors. Per Windows i Linux també...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Principalment perfeccionar el posicionament en la calçada, gestió de la "posició dominant", trajectories i traçades...
És una de les coses que més m'interessen !!
Miraré de 2a ma a veure que trobo i buscaré suports adients per poder canviar la cámara...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Gent.....
Companys moter@s....

Moltes gràcies per les respostes!!

Suposo que necessitaré una GoPro. Miraré el tema de l'autonomia de la bateria, pero seria genial poder connectar-la al USB que tinc al manillar quan la bateria baixi i poder continuar grabant...

Quantes hores de grabació és el que recomaneu que pugui grabar amb la càmara?

Pel software, jo tinc un macbook pro del 2010 (siiii, està vellet però tira encara) i tinc programes no originals d'aquells que trobes a webs que comparteixen material.....així que només que sigui plug&play la càmara al portàtil jo en faria prou.


Ens veiem a l'asfalt
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holas!

Un tema apassionant aquest de les càmeres d'acció.

D'entrada, i es obvi, com mes et puguis gastar en la càmera millor.

Per mi la millor es la GoPro, p.e. el penúltim model la GoPro Hero 7 Black ... perfecte i cara.

Avui en dia hi ha meravelles com les càmeres de 360º ,per exemple les Insta360 One. Cerqueu vídeos a YT!

Vaig fer servir, al principi ,una GoPro Hero 4 Silver de el meu fill ... molt bé!... un gran angular i resolució però pecava de poca estabilització.

Jo no em puc permetre una GoPro i vaig començar amb una de l'Amazon de uns 65 Eur : Victure AC700. T'en adones que no te la qualitat que veus en el videos d'altres a YT... sobretot rodant en moto .


Al final vaig optar per un preu/qualitat intermig que vist per YT donava la talla :

SJCAM SJ8 PRO

En el seu moment uns 185 Eur via Amazon. Avui en dia hi ha la SJ9 per tant l'anterior model hauria de ser un pel mes económic.

Els accessoris possibles, que en son molts, son molt mes econòmics que els de la GoPro i es troben fàcilment a AliExpress.


On posar la càmera (per gravacions en moto) :

A mi la presa que mes m'agrada es a la mentonera de el casc o Chin Mount . Si la tens ben enfocada quan veus el vìdeo en una pantalla gran (una TV) es talment com si anessis en moto.

També tinc un mount point en un lateral de el casc i al manillar de la moto per fer preses POV frontals.

Com que hi ha molts accessoris pots fàcilment fixar la càmera en altres punts de la moto : Racks portapaquets, els top-cases, barres de protecció...


Dit tot això.

Una cosa es tenir la càmera, agafar la moto i gravar...

Un altre tema es editar la gravació ... això son figues d'un altre paner. Necessites uns mitjans mínims de hardware i software i fot-li hores.

Afortunadament avui en dia via internet trobes tota la info que necessites i això ajuda molt.

Les sortides en moto es fan mes llargues si sumes el temps de moto amb el temps de editar la "pinicula" :ROFLMAO:


En el enllaç inferior podeu accedir al meu canal de YT.. el que veureu es principalment gravat amb la SJ8Pro i quan hi ha dos càmeres, l'altre es la Victure AC700.

Jo porto 40 anys anant en moto i a penes 18 mesos gravant-me al rodar... te'n adones de la quantitat de coses mal fetes que fas. Tant sols per això ja val la pena.

A part, quan no pots sortir en moto et poses un d'aquests vídeos a la tele i es com fer una sortideta !!!


En resum : Una petita inversió, corba d'aprenentatge i fot-li hores....

Gass!
Prenc nota....
Molta info i bona !!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Eiiii què tal Niko! Jo vaig començar a gravar fa cosa de mes i mig motovlogs (a intentar gravar bé, vull dir ) abans ja em gravava les rutes però res de penjar-les i com diuen la resta de companys, per sortir del pas amb una de les càmeres econòmiques ja podràs veure algo mínimament decent, però si vols gaudir del que grabes tira de Gopro (jo faig servir la hero4 silver) i crec que el resultat d'imatge és força bo, d'aquí cap a dalt amb el pressupost que tinguis, pots tirar fins arribar a les 360. També et dic una cosa a wallapop, milanuncios etc hi ha molta gopro de 2a que casi ni s'han fet servir... I si t'agafes uns quants suports per amazon, podràs canviar els plànols del rodatge amb facilitat. Vaig fer un vídeo fa poc amb tres suports i 7 plànols a la moto, per si voleu fer una ullada deixo link: Per cert en aquest vídeo l'audio de la meva veu encara em faltava polir...és el que més m'ha costat conseguir GAAAASS✌
El suport ventosa....

¿Realment es queda enganxada la camara sense risc que caigui?
¿fins a quina velocitat creus que es segur el suport?
 
  • Like
Reaccions: Robiker.1985
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Jo tinc una GoPro Hero5 Black no és la més nova però per mi es la millor relació qualitat/preu. Si no recordo malament, em va costar 230€ i es una càmera que pot grabar en 4K, tot i que mai he grabat en aquesta qualitat trobo que invertir diners en una càmera així i que no tingui 4K es tonteria. Sé que tard o d'hora grabaré en aquesta qualitat...

En quant als suports jo faig servir un pel casc, aquest:
51H1sQqkDyL._AC_UY218_.jpg


Va molt bé perquè el pots treure i posar i així no has de posar una pegatina al casc...

I després tinc un altre posat al retrovisor de la moto:

long-004.jpg


Per mi això és el bàsic, a partir d'aquí pots posar mes suports per la moto per anar canviant de pla i fer el video una mica més amé ;)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams motociclistes d'interès 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6

Fils similars