• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

MOLTES GRÀCIES!!!

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Hola a tothom!!!
Sé que part de la família del meu canal de Youtube és gràcies a la gent que he anat coneixent en aquest fòrum i a l'existència del fòrum en sí.
Així que part del creixement que estic notant al canal sóu vosaltres. Fa poc he superat els 100 subscriptors!!! I us vull donar mil gràcies!
Per celebrar-ho he muntat un petit vídeo que estreno ara a les 21:30 al canal. Hi hauran vídeos recopilatoris, preses falses i alguna altra sorpresa. Per si voleu veure'l us deixo aquí l'enllaç:


Novament, moltes gràcies a tots!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola a tothom!!!
Sé que part de la família del meu canal de Youtube és gràcies a la gent que he anat coneixent en aquest fòrum i a l'existència del fòrum en sí.
Així que part del creixement que estic notant al canal sóu vosaltres. Fa poc he superat els 100 subscriptors!!! I us vull donar mil gràcies!
Per celebrar-ho he muntat un petit vídeo que estreno ara a les 21:30 al canal. Hi hauran vídeos recopilatoris, preses falses i alguna altra sorpresa. Per si voleu veure'l us deixo aquí l'enllaç:


Novament, moltes gràcies a tots!!!
Gràcies a tu per fer motovlogs en català! Demà me'l miro (y)
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Sóc el teu seguidor 130...... FELICITATS PER LA FEINA!!!! :love::love::love:
Gràcies Edu!!! Quina passada de gent sou!!! Espero poder seguir distraient-vos durant molt de temps i que seguiu trobant els vídeos interessants/divertits. De moment tinc una sorpresa bastant gran pel pròxim vídeo!!! :eek::eek::eek::censored:
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Hola a tothom!!!
Sé que part de la família del meu canal de Youtube és gràcies a la gent que he anat coneixent en aquest fòrum i a l'existència del fòrum en sí.
Així que part del creixement que estic notant al canal sóu vosaltres. Fa poc he superat els 100 subscriptors!!! I us vull donar mil gràcies!
Per celebrar-ho he muntat un petit vídeo que estreno ara a les 21:30 al canal. Hi hauran vídeos recopilatoris, preses falses i alguna altra sorpresa. Per si voleu veure'l us deixo aquí l'enllaç:


Novament, moltes gràcies a tots!!!
Tens nou seguidor! Segueix així company!
Salut i Gass ✌
 

Fils similars