• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bon dia m'hi apunto!

F

Ferran XT1200Z

Nouvingut
10 Jul 2020
5
18
Premis
2
Bon dia tingueu, sóc de Gràcia i porto molt de temps seguint-vos i què millor q un divendres per presentar-me.

En els meus 34 anys que tinc he tingut una:

-Puch mini cross 1979
-Vespa 125 del 1986
-Puch Monza 50 1978 (que encara tinc)
-Honda XBR 500 1989 (que encara tinc)
-Suzuki sv 650 s 2004
-Yamaha xtz 750 1990 super Tenere
-Yamaha Xt 1200 z (que acabo d'estrenar)

Faig sortides pràcticament a diari si tinc unes horetes pq això de la moto és una maleïda addicció . Un plaer sumar-me a la iniciativa de Motoristes.cat.

PD: us deixo un parell de fotos de les Super teneres... Quin bon record de l'antiga i que bé va la nova
a53c33aafc140ef01344092337d6b46e.jpg


Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bon dia tingueu, sóc de Gràcia i porto molt de temps seguint-vos i què millor q un divendres per presentar-me.

En els meus 34 anys que tinc he tingut una:

-Puch mini cross 1979
-Vespa 125 del 1986
-Puch Monza 50 1978 (que encara tinc)
-Honda XBR 500 1989 (que encara tinc)
-Suzuki sv 650 s 2004
-Yamaha xtz 750 1990 super Tenere
-Yamaha Xt 1200 z (que acabo d'estrenar)

Faig sortides pràcticament a diari si tinc unes horetes pq això de la moto és una maleïda addicció . Un plaer sumar-me a la iniciativa de Motoristes.cat.

PD: us deixo un parell de fotos de les Super teneres... Quin bon record de l'antiga i que bé va la nova
a53c33aafc140ef01344092337d6b46e.jpg


Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
Benvigut!!!.... Ostres, jo tmbe vaig tenir una Puch MC50 !!! ... i a mes encara tens una Monza:D ...tens fotos???.... Realment si tens el verí de les motos :D !!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia tingueu, sóc de Gràcia i porto molt de temps seguint-vos i què millor q un divendres per presentar-me.

En els meus 34 anys que tinc he tingut una:

-Puch mini cross 1979
-Vespa 125 del 1986
-Puch Monza 50 1978 (que encara tinc)
-Honda XBR 500 1989 (que encara tinc)
-Suzuki sv 650 s 2004
-Yamaha xtz 750 1990 super Tenere
-Yamaha Xt 1200 z (que acabo d'estrenar)

Faig sortides pràcticament a diari si tinc unes horetes pq això de la moto és una maleïda addicció . Un plaer sumar-me a la iniciativa de Motoristes.cat.

PD: us deixo un parell de fotos de les Super teneres... Quin bon record de l'antiga i que bé va la nova
a53c33aafc140ef01344092337d6b46e.jpg


Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
Bon cap de setmana i si teniu Insta sóc CanCapell ;)
45f7efa5743e7d0f81803c8911011815.jpg
f50c18e69115d3849ce18b637c9c3840.jpg


Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
Bones Ferran benvingut!! Tens un historial de parells de rodes collonut, a més és un privilegi que en conservis dues motos encara.

Pel que fa a la Super Teneré 1200 és una màquina impressionant, i una de les meves preferències a l'hora d'escollir una maxi-trail. A més portes els colors que m'agraden més heheh

I l'antiga una petita joia, llàstima que no l'has mantingut!! Però al final entenc que s'ha de prioritzar (y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
F

Ferran XT1200Z

Nouvingut
10 Jul 2020
5
18
Premis
2
Bones Ferran benvingut!! Tens un historial de parells de rodes collonut, a més és un privilegi que en conservis dues motos encara.

Pel que fa a la Super Teneré 1200 és una màquina impressionant, i una de les meves preferències a l'hora d'escollir una maxi-trail. A més portes els colors que m'agraden més heheh

I l'antiga una petita joia, llàstima que no l'has mantingut!! Però al final entenc que s'ha de prioritzar (y)
I tant la meva parella i jo hem patit el dol de la XTZ 750, la vàrem vendre a contra cor ja q totes les q tenia eren clàssiques i a Barna ens quedàvem sense transport... I per això vaig optar per mantenir el nom de Super Tenere però actualitzar-la. És més asfàltica, és més còmode, és més motor i és més tecnològica (això té pros i contres) i sobretot és Yamaha ( tot va a la japonesa)

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Oitant aquí la tens a l'Ultim ITV la tinc al poble per gaudir dels dos temps de tant en tant.
48517a9ee62f56669657848046de96ba.jpg


Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
Quina xulada... la tens impecable, de col·lecció!

Quan jo tenia la PuchMC50 (tenia 16 anys...) hi havia un amic que tenia una Monza com aquesta. La tenia rectificada a 65cc i amb un carburador Amal, un "tubarro" d'aquells temps i una corona i un pinyó d'atac modificats que li donaven unes velocitats punta al·lucinants per la època.... no hi havia qui el seguís !!! ... això si, a l'hora de frenar ... problemes :LOL: :LOL:... I anàvem sense casc ni res ... :rolleyes:.
 
F

Ferran XT1200Z

Nouvingut
10 Jul 2020
5
18
Premis
2
Quina xulada... la tens impecable, de col·lecció!

Quan jo tenia la PuchMC50 (tenia 16 anys...) hi havia un amic que tenia una Monza com aquesta. La tenia rectificada a 65cc i amb un carburador Amal, un "tubarro" d'aquells temps i una corona i un pinyó d'atac modificats que li donaven unes velocitats punta al·lucinants per la època.... no hi havia qui el seguís !!! ... això si, a l'hora de frenar ... problemes ... I anàvem sense casc ni res ... :rolleyes:.
És i sempre serà una moto genial, no la vull fer créixer de cilindrada ja que patia de tot, canvi i frens i el xassís no és cap maravella si pretenem anar a més de 70 . Un plaer Jordi i ja he vist els vídeos de la teva VStrom gran moto i millor motor, El vaig tenir uns anys a la sv650s... Un gran record

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
És i sempre serà una moto genial, no la vull fer créixer de cilindrada ja que patia de tot, canvi i frens i el xassís no és cap maravella si pretenem anar a més de 70 . Un plaer Jordi i ja he vist els vídeos de la teva VStrom gran moto i millor motor, El vaig tenir uns anys a la sv650s... Un gran record

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
Jo no he tingut mai una SV650 ... però el meu cunyat n'ha tingut 3!!! de diferents generacions i em vaig enamorar del VTwin 90º .... es collonut i super-fiable. Els de Suzuki fan virgueries amb aquesta mecànica, tant amb 650cc com amb 1000cc ... son capaços de, amb electònica, donar-li diferents caires segons on l'instal·len ... n'estic molt content ara que el tinc a la VStrom...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Està clar que una de les coses que fan canviar el teu "mon" a l'adolescència és el fet de poder-te moure amb llibertat, sobre dues rodes...

A mi mai em van voler comprar una moto més gran de 49 i amb marxes....a casa no volien motos. El meu record de juventut és sobre una Derbi Variant amb carburador més gros i el hiperfamos kit yasuni!! Jajaja!! Hores amb els colegues desmintant i muntat...buff, ja fa casi un segle!

A mi les que m'agradaven llavors eren la TZR250 i l'Africa Twin. Jo sóc del 75.

Va, salut i a gaudir de les dues rodes !!!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company....quin historial que portes a sobre...jejeje
La super teneree es brutal...li xt 1200..és impresionant...molt maques si senyor!!

Salut i gas
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Està clar que una de les coses que fan canviar el teu "mon" a l'adolescència és el fet de poder-te moure amb llibertat, sobre dues rodes...

A mi mai em van voler comprar una moto més gran de 49 i amb marxes....a casa no volien motos. El meu record de juventut és sobre una Derbi Variant amb carburador més gros i el hiperfamos kit yasuni!! Jajaja!! Hores amb els colegues desmintant i muntat...buff, ja fa casi un segle!

A mi les que m'agradaven llavors eren la TZR250 i l'Africa Twin. Jo sóc del 75.

Va, salut i a gaudir de les dues rodes !!!
Jo vaig tenir la Derbi Country...... Benvingut!!!!!
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Serra i Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Xavi Canyo Bon Nadal !!! Un Cafè Ràpid 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Loxicdelamola Crònica Fotillos altre dia. Cròniques sobre motociclisme 2
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
Burkat450R Notícia Dia gris Informació i suport 15
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
Roger X-ADV Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5

Fils similars