• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Prova de la Macbor XR5

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Què tal companys!!! Aquesta setmana he tingut la possibilitat de provar la Macbor XR5 i no podia deixar pasar l'ocasió per a fer una review en vídeo de les sensacions que m'ha donat! Us deixo enllaç per si voleu saber més:

Em van cridar l'atenció quan l' @Edutarraco les va fotografiar al village de la Crom Ride. Gràcies per compartir el video compi, després me'l miro!
 
  • Like
Reaccions: Robiker.1985
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Oju que en @Burkat450R en vol comprar una!!
Doncs, molt bones sensacions la veritat.

Em van cridar l'atenció quan l' @Edutarraco les va fotografiar al village de la Crom Ride. Gràcies per compartir el video compi, després me'l miro!
Jo arrel de veureles a la cromride vaig moure'm per provarla.
Gràcies a vosaltres per mirar-lo! ✌
 
  • Like
Reaccions: Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs no te mala pinta aquesta Macbor XR5, la veritat... jo estic capficat en tenir de 80cv cap amunt perquè sempre que podem sortim en parella i sembla que hagis de tenir més marge amb més potència....tot i que també és decissiu com l'entrega i el par motor.

El preu que comentes realment molt accesible, així com la resposta que sembla tenir a les teves mans....

Y si es comoda, pa qué queremos más !!!


Haurem de fer una visita per veure de prop una, oi?
:cool:


Ens veiem a l'asfalt
 
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Doncs no te mala pinta aquesta Macbor XR5, la veritat... jo estic capficat en tenir de 80cv cap amunt perquè sempre que podem sortim en parella i sembla que hagis de tenir més marge amb més potència....tot i que també és decissiu com l'entrega i el par motor.

El preu que comentes realment molt accesible, així com la resposta que sembla tenir a les teves mans....

Y si es comoda, pa qué queremos más !!!


Haurem de fer una visita per veure de prop una, oi?
:cool:


Ens veiem a l'asfalt

Jo amb dos no l'he provat, però li vaig buscar pesigolles i va complir molt bé. El millor és que la provis amb la parella per decidir ja ens explicaràs.

Gaaaaasss ✌
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Avui en Burkat la anava a veure a Bassoli, a la carretera de Barcelona de Girona, per allà a la antiga bolera. Prop del Decathlon. Ja et queda a prop per anar-la a veure!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Què tal companys!!! Aquesta setmana he tingut la possibilitat de provar la Macbor XR5 i no podia deixar pasar l'ocasió per a fer una review en vídeo de les sensacions que m'ha donat! Us deixo enllaç per si voleu saber més:

Doncs dóna gust de veure la XRS, la veritat. M'alegro de que els fabricants apostin per aquest tipus de moto low cost amb aptituds, disseny i presència que apunten a les motos més grans. Molt xula la veritat. Bon video!!
 
Tejo474

Tejo474

Rodant
18 Jul 2020
26
43
Premis
2
Si funciona igual de bé, que las 125cc de macbor donarà que parlar aquest model i molt, crec que pot ser en un exit de vendes per sobre de la benelli trk 502,

salutacions
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si funciona igual de bé, que las 125cc de macbor donarà que parlar aquest model i molt, crec que pot ser en un exit de vendes per sobre de la benelli trk 502,

salutacions
Té números, i de fet vaig a dir que si acaben resultant motos fiables ves que no superin a Honda i tot amb el temps...
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Què tal companys!!! Aquesta setmana he tingut la possibilitat de provar la Macbor XR5 i no podia deixar pasar l'ocasió per a fer una review en vídeo de les sensacions que m'ha donat! Us deixo enllaç per si voleu saber més:

La vaig veure a la Cromeride i vaig tenir molt bones sensacions.
Jo he probat la Benelli TRK i vaig tenir molt bones sensacions també. Jo vaig anar amb la. Parella, ja que totes les grans sortides (i les petites ) les faig amb ella.
El que més m'agraden d'aquestes lowcost i que comencen a posar material de calitat, gomes injecció, frens, etc. Que tenen un mínim de qualitat. La benelli porta injecció BOSCH i això donar un plus de tranquilitat.
Els radis per fora és un encert total.
A mi em frena una cosa, quants kilòmetres aguantarà el motor. Jo faig una burrada de Km a l'anyny i és una cosa que em te el cap menjatbon vídeo, gràcies per compartir
Salut i GAS
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La vaig veure a la Cromeride i vaig tenir molt bones sensacions.
Jo he probat la Benelli TRK i vaig tenir molt bones sensacions també. Jo vaig anar amb la. Parella, ja que totes les grans sortides (i les petites ) les faig amb ella.
El que més m'agraden d'aquestes lowcost i que comencen a posar material de calitat, gomes injecció, frens, etc. Que tenen un mínim de qualitat. La benelli porta injecció BOSCH i això donar un plus de tranquilitat.
Els radis per fora és un encert total.
A mi em frena una cosa, quants kilòmetres aguantarà el motor. Jo faig una burrada de Km a l'anyny i és una cosa que em te el cap menjatbon vídeo, gràcies per compartir
Salut i GAS
Jo crec que si confirmen una Honda Transalp 850 serà una molt bona candidata per renovar la teva.
 
  • Like
Reaccions: Edutarraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo crec que si confirmen una Honda Transalp 850 serà una molt bona candidata per renovar la teva.
Oju que portarà quasi segur el motor de 750 cc de la NC750 x/s, integra, x-adv... Pujat 50cc per superar la euro 5. Aquest motor molta gent el troba sosso i avorrit, jo no la veig tan tan clara aquesta moto. Passeu pel fil de la prova d'en @CMX TV MOTO
 
  • Like
Reaccions: Josep_Mototest
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Dons el motor de la NC750 es una pasada, molts baixos i una punta raonable.
Tinc companys que porten mes de 100.000 kms, tant en NCX, NCS i Integra i sense cap problema, ni tant sols d'embragatge malgrat que el DCT doni la sensacio de ser delicat.
Jo a la Honda CTX porto l'anterior motor, el de 700cc i no trobo a faltar res, pero jo ja he perdut les ganes de correr i soc força tranquil, encara que algun cop la he posat per autopista a 160 i va de conya. Ahhh, i conec un que li va fer 130.000 a una CTX i estava impecable.
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Dons el motor de la NC750 es una pasada, molts baixos i una punta raonable.
Tinc companys que porten mes de 100.000 kms, tant en NCX, NCS i Integra i sense cap problema, ni tant sols d'embragatge malgrat que el DCT doni la sensacio de ser delicat.
Jo a la Honda CTX porto l'anterior motor, el de 700cc i no trobo a faltar res, pero jo ja he perdut les ganes de correr i soc força tranquil, encara que algun cop la he posat per autopista a 160 i va de conya. Ahhh, i conec un que li va fer 130.000 a una CTX i estava impecable.
Algún dia l'hauré de provar i treure les meves pròpies conclusions, oi?
Jo havia provat una nc700S que és el mateix motor que el teu, i em va semblar que estava bé, encara que sí que tallava revolucions una mica massa aviat i sobtadament (6000rpm). Em sembla però que amb les noves han posat el tall 1500 voltes més amunt. De fet, si anés malament, no vendrien tantes X-ADV com es veuen pels carrers ara mateix... així que no sé. Ja us dic, jo no l'he provat.
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Aquesta moto tinc la sensació que donarà guerra, vull dir que tindrà venda. El pes que te és una passada, sol 178kg, el que menys que m'agrada es l'escape... La veritat que si ara anés a comprar-me una moto tindria dubtes entre la TRK 502 X i aquesta.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquesta moto tinc la sensació que donarà guerra, vull dir que tindrà venda. El pes que te és una passada, sol 178kg, el que menys que m'agrada es l'escape... La veritat que si ara anés a comprar-me una moto tindria dubtes entre la TRK 502 X i aquesta.
Això de l'escapament rai, té bona solució
 

Fils similars