• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

AJUDA PER EDICIÓ DE VIDEOS

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Motoristes !!

A veure, us demano ajut per a que m'aconselleu una màquina per a editar videos amb la intenció de pujar-los a Youtube més endavant, un cop domini l'edició i els continguts més adients per compartir.

Actualment faig servir un Macbook Pro 13 del 2010. Si, ha ha fet 10 anyets i en tecnologia això és molt.

Tinc una altra passió, la música. Vaig emigrar de Windows a Mac només per beneficiar-me del software que faig servir: Logic Pro X.

La idea seria mantenir-me al univers Apple però hi haurè d'invertir en una màquina nova. Amb el reproductor natiu del OS no puc veure els videos sense trompicons fets en HD, i d'un pes de 1'5Gb.

Intentaria optar per un de segona ma, i seria indiferent si l'ordinador es de sobretaula o portàtil (mantindria el macbook pro del 2010 fins que mori).

Pels qui feu videos, i teniu com a base un Mac....

Quin ordinador recomaneu i quin software feu servir?


Gràcies per endavant!!


PD: Si el fil no està on toca, prego el mogueu on sigui.
 
  • Like
Reaccions: Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
No puc ajudar-te en el mon Apple...no el conec. Jo soc usuari de Linux tant personal com professionalment...
Dit això...des de el punt de vista hardware el que es mes important en la edició de vídeo es el processador , com mes POTENT millor. Es cert que en el mon de la edició, a tots nivells, els Apple son molt bons...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
No puc ajudar-te en el mon Apple...no el conec. Jo soc usuari de Linux tant personal com professionalment...
Dit això...des de el punt de vista hardware el que es mes important en la edició de vídeo es el processador , com mes POTENT millor. Es cert que en el mon de la edició, a tots nivells, els Apple son molt bons...
Gràcies igualment, @jordiTR63
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
En @perlanegraviajes m'ha comentat que fa servir un Macbook Pro del 2011. Suposo que deu ser el de 15" o el de 17" (o algo així), perquè els de 13" no tenien grafica dedicada....

De software fa servir iMovie.

Gràcies una altra vegada per la teva aportació !!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
En @perlanegraviajes m'ha comentat que fa servir un Macbook Pro del 2011. Suposo que deu ser el de 15" o el de 17" (o algo així), perquè els de 13" no tenien grafica dedicada....

De software fa servir iMovie.

Gràcies una altra vegada per la teva aportació !!
A veure si et pot ajudar i passa per aquest fil a donar-te alguns consells més el @perlanegraviajes , perquè fa molt que es dedica a fer vídeos i li queden de conya.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Jo treballo amb un mac pro crec que del 2014, va sobradíssim, també amb un imac 27" Retina de 2015 i de conya també. De 2a mà vaig comprar el mac pro a mcfactory.es i molt bé, em vaig estalviar molts calers. Software treballo amb premiere i after effects.
Antigament vaig treballar amb macbook pro i la diferència és força gran, sempre treballen millor els sobretaula.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo treballo amb un mac pro crec que del 2014, va sobradíssim, també amb un imac 27" Retina de 2015 i de conya també. De 2a mà vaig comprar el mac pro a mcfactory.es i molt bé, em vaig estalviar molts calers. Software treballo amb premiere i after effects.
Antigament vaig treballar amb macbook pro i la diferència és força gran, sempre treballen millor els sobretaula.
O sigui, que si no busco mobilitat, la meva opció és iMac?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
  • Like
Reaccions: Nikokaos
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Jo utilitzo un Windows i un PC del 2008 i vaig bé, es un I7, SSD, 16GB i una bona gràfica. Ja sé que no és un MAC jajaja.

El software utilitzo el Adobe Premier, encara que et podria dir un parell més.

- Davinci Resolve es molt potent i gratuit
- Filmora
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
perlanegraviajes

perlanegraviajes

Motoaddicte
Youtuber
7 Jun 2020
112
255
Premis
4
Hola, això de l'edicion de vídeos és una vida, a la fin has d'utilitzar un programa i saber utilitzar-lo, és igual si és més bo o més dolent has d'estar còmode i que no et de pal estar unes hores utilitzant-.
Jo utilitzo un Macbook Pro de 17 polzades de l'any 2012 amb el programa iMovie
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Eeeeeei @Nikokaos

Jo faig servir un Macbook Pro de 13" del 2015. El què sí que vaig configurar-lo amb i7 i 16GB de RAM. Fins ara, per editar vídeos amb 4k (dubtosos d'una càmera xinesa) m'ha anat collonut. El problema ha vingut ara a l'hora de renderitzar vídeos de 360.

Com a programari utilitzo el Final Cut Pro X piratejat (no ho digueu, jejeje) i em va de perles. Si et fas amb una bona màquina del 2015 o 16 segurament no tindràs cap mena de problemes a l'hora d'editar els vídeos. En podràs trobar bé de preu al Wallapop, això sí, t'aconsello que el busquis a prop i que li demanis al venedor si el pots anar a provar. Si necessites que et dongui un parell de consells sobre el què mirar, m'ho comentes i en parlem.

I si trobes ordinador, jo et puc facilitar el Final Cut Pro X com si fos tot legalíssim! :eek:

Ja em diràs...

Gaaaaas!!!
 
  • Like
Reaccions: torpeyenmoto
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Eeeeeei @Nikokaos

Jo faig servir un Macbook Pro de 13" del 2015. El què sí que vaig configurar-lo amb i7 i 16GB de RAM. Fins ara, per editar vídeos amb 4k (dubtosos d'una càmera xinesa) m'ha anat collonut. El problema ha vingut ara a l'hora de renderitzar vídeos de 360.

Com a programari utilitzo el Final Cut Pro X piratejat (no ho digueu, jejeje) i em va de perles. Si et fas amb una bona màquina del 2015 o 16 segurament no tindràs cap mena de problemes a l'hora d'editar els vídeos. En podràs trobar bé de preu al Wallapop, això sí, t'aconsello que el busquis a prop i que li demanis al venedor si el pots anar a provar. Si necessites que et dongui un parell de consells sobre el què mirar, m'ho comentes i en parlem.

I si trobes ordinador, jo et puc facilitar el Final Cut Pro X com si fos tot legalíssim! :eek:

Ja em diràs...

Gaaaaas!!!
A mi m'interesa el Final Cut Pro X legalíssim! :D
 
  • Haha
Reaccions: Ray Fields Rider
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Depèn de quin mac tinguis, no accepta el Final Cut Pro X.
El Final Cut Pro X, només treballa amb versions del Mac OS 10.14.6 o posteriors, o sigui, el Mojave o el Catalina (10.15.6).
Per poder tenir com a mínim el Mojave, les màquines compatibles son les següents:
Captura de pantalla 2020 07 30 a les 90931

Si el teu Mac és compatible, m'ho dius i et passo el programa legalíssim.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bon dia!

Jo tinc un MacBook Pro de 15" I7 amb 16GB de RAM del 2019. Faig servir també Final Cut Pro legalisim xD tot i que recomano abans haver utilitzat un software més senzill com iMovie, Filmora, etc... ja que si no et semblarà un caos. Després si que val la pena fer el canvi a FCP.
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Depèn de quin mac tinguis, no accepta el Final Cut Pro X.
El Final Cut Pro X, només treballa amb versions del Mac OS 10.14.6 o posteriors, o sigui, el Mojave o el Catalina (10.15.6).
Per poder tenir com a mínim el Mojave, les màquines compatibles son les següents:
Veure l'arxiu adjunt 1188
Si el teu Mac és compatible, m'ho dius i et passo el programa legalíssim.
Cap problema! Tinc Catalina a un MacBook Pro de 2018! ;)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia!

Jo tinc un MacBook Pro de 15" I7 amb 16GB de RAM del 2019. Faig servir també Final Cut Pro legalisim xD tot i que recomano abans haver utilitzat un software més senzill com iMovie, Filmora, etc... ja que si no et semblarà un caos. Després si que val la pena fer el canvi a FCP.
Cap problema! Tinc Catalina a un MacBook Pro de 2018! ;)
Perquè teniu motos collonudes, que sinó us fotria bronca per gastar-vos tanta pasta en electrònica i poca en motos :LOL:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
Ray Fields Rider Vídeos NECESSITO LA VOSTRA AJUDA... MotoVlogs propis 49
Roger Notícia El President de Rodes Solidàries necessita ajuda Suport entre companys 6
M Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016 Espai de debat 5
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0

Fils similars