• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Pirineus 2020

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bon dia companys!!

Vull demanar opinió, que segur que em podeu ajudar! :)

Aquest estiu, amb el tema del Covid... i aprofitant que es el primer any amb moto... havia pensat amb la meva parella fer una escapada pels Pirineus (si no ens confinen)!

Ho he dividit en 3 jornades, us les deixo aquí:

Captura de pantalla 2020 07 30 a las 125842


La jornada 2:

Captura de pantalla 2020 07 30 a las 125909


I la jornada 3, de tornada a casa:

Captura de pantalla 2020 07 30 a las 125923



Bueno, un cop desenvolupat... us llenço els dubtes!

Com ho veieu per una parella novell?? Mai faré la ruta del tirón, pararem a fer fotos, turisme...

M'oblido quelcom preciós pel camí?

Entro a alguna ruta sense asfalt que us soni?

Consells per aquest tipus de viatge??

Cal dir que no tinc maletes, només el topbox de 48L, on suposo que roba per 2 dies entra sense problema! Ja que el més gros, jaqueta, pantalons i casc... es porten posats.

Bueno!, espero les vostres recomanacions!!! Gràcies!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia companys!!

Vull demanar opinió, que segur que em podeu ajudar! :)

Aquest estiu, amb el tema del Covid... i aprofitant que es el primer any amb moto... havia pensat amb la meva parella fer una escapada pels Pirineus (si no ens confinen)!

Ho he dividit en 3 jornades, us les deixo aquí:

Veure l'arxiu adjunt 1189

La jornada 2:

Veure l'arxiu adjunt 1190

I la jornada 3, de tornada a casa:

Veure l'arxiu adjunt 1191


Bueno, un cop desenvolupat... us llenço els dubtes!

Com ho veieu per una parella novell?? Mai faré la ruta del tirón, pararem a fer fotos, turisme...

M'oblido quelcom preciós pel camí?

Entro a alguna ruta sense asfalt que us soni?

Consells per aquest tipus de viatge??

Cal dir que no tinc maletes, només el topbox de 48L, on suposo que roba per 2 dies entra sense problema! Ja que el més gros, jaqueta, pantalons i casc... es porten posats.

Bueno!, espero les vostres recomanacions!!! Gràcies!!
Bones! Jo et donaré consells del que modestament et puc comentar, ja que encara estic pendent de poder gaudir de viatjar amb la moto. Ho veig collonu per una parella novell. L'únic impediment que hi pot haver són la il·lusió i les ganes de fer altres coses. Si teniu ganes de viatjar en moto i de fer-ho pels Pirineus és una escapada perfecte, i més si ja teniu pensat de no fer-ho tot de cop. Penso que aquestes escapades val la pena gaudir-les mica en mica, avançant però també aturant-se tant com es vulgui, ja no només a descansar sinó també a descobrir diversos racons del territori.

Pel que fa als llocs a visitar, a banda dels que et puguin comentar per aquí, jo t'aconsello preguntar molt per les zones que visitis, de tu a tu a les persones de la zona, que segurament t'aconsellaran més enllà del que està mediatitzat. A banda sempre tens les oficines de turisme, que estan molt bé però no per confiar-los tota l'agenda del viatge, ni molt menys. Sovint, preguntar i perdre's resulta més satisfactori que anar repassant la guia local.

Per rutes fora de l'asfalt, a banda també del que et puguin comentar els companys per aquí, jo intentaria trobar alguns clubs ciclistes o motoclubs de la zona i preguntar-los a veure quines zones valen la pena per endinsar-se. En aquest cas si que val la pena saber una mica cap a on es tira, perquè els camins i traçats d'interès no solen estar a la vista, i cal que te'ls comentin.

Jo penso que aquestes escapades, si es fan amb un xip d'aventura, ganes de descobrir, d'improvisar i de viure, s'han de gaudir moltíssim. A veure que et comenten els companys, però ja ens explicaràs que tal!!! Fes alguna foto a la moto quan estiguis per alli!!
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Hola @torpeyenmoto ,
totalment d'acord amb els comentaris anteriors dels dos companys.
Trobo que la ruta és molt encertada per començar a rodar amb parella. Pensa que la teva parella no anirà tant còmode com tu, i està bé, tal i com dius, de fer parades i visitar pobles, etc. Això, però, farà que s'allargui el temps fins a arribar al destí. Jo ho he patit fa 15 dies fent la transpirenaica.
Per tant, la conclusió que jo n'he tret és que a la pròxima, no em posaré metes per arribar. És difícil, però és millor flexibilitzar els dies de ruta o tenir carreteres alternatives més ràpides per si veus que el temps se't menja i voleu arribar.

Al mapa ja et surt, però just després d'arribar al Port de la Bonaigua hi ha un tros en obres que ha desaparegut l'asfalt i és grava petita. No ha de ser un inconvenient si vas a poc a poc i amb compte. Res, seran 3 o 4 km com a molt.

En el Top Case us hauria de cabre tot. Això sí, per si de cas porteu sempre les coses de valor a sobre. I un subscriptor del canal, quan vaig penjar el vídeo explicant que faria la Transpirenaica em va donar el millor consell que et poden donar: Emporta't les claus de recanvi!!! Jo no vaig haver d'utilitzar-les, però trobo que et pot salvar de molts maldecaps. Li vaig prometre que si les havia d'utilitzar, aniria a buscar-lo i li pagaria una birra. Si les has de fer servir, jo també en voldré una. Jejejeje:ROFLMAO:. Quasi et ve de camí de tornada. Ja baixaré fins a Manresa si cal.;)

Per acabar, l'última observació que se m'acudeix és que veig que després, de tornada, des de Manresa agafeu la C-16. És així? Com a experiència personal, la meva dona aguanta molt millor 200km per curves que 50 per autopistes. Cert que la teva moto és més còmode, però no sé si val la pena agafar la C-55 que és una mica més revirada i no perdràs més de 20 minuts.

Passeu-ho molt bé, gaudiu de la ruta i els paisatges i si tens l'oportunitat, fes una mica de recull del viatge i comparteix-lo.

Salut i gaaaaas!!!
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bones! Jo et donaré consells del que modestament et puc comentar, ja que encara estic pendent de poder gaudir de viatjar amb la moto. Ho veig collonu per una parella novell. L'únic impediment que hi pot haver són la il·lusió i les ganes de fer altres coses. Si teniu ganes de viatjar en moto i de fer-ho pels Pirineus és una escapada perfecte, i més si ja teniu pensat de no fer-ho tot de cop. Penso que aquestes escapades val la pena gaudir-les mica en mica, avançant però també aturant-se tant com es vulgui, ja no només a descansar sinó també a descobrir diversos racons del territori.

Pel que fa als llocs a visitar, a banda dels que et puguin comentar per aquí, jo t'aconsello preguntar molt per les zones que visitis, de tu a tu a les persones de la zona, que segurament t'aconsellaran més enllà del que està mediatitzat. A banda sempre tens les oficines de turisme, que estan molt bé però no per confiar-los tota l'agenda del viatge, ni molt menys. Sovint, preguntar i perdre's resulta més satisfactori que anar repassant la guia local.

Per rutes fora de l'asfalt, a banda també del que et puguin comentar els companys per aquí, jo intentaria trobar alguns clubs ciclistes o motoclubs de la zona i preguntar-los a veure quines zones valen la pena per endinsar-se. En aquest cas si que val la pena saber una mica cap a on es tira, perquè els camins i traçats d'interès no solen estar a la vista, i cal que te'ls comentin.

Jo penso que aquestes escapades, si es fan amb un xip d'aventura, ganes de descobrir, d'improvisar i de viure, s'han de gaudir moltíssim. A veure que et comenten els companys, però ja ens explicaràs que tal!!! Fes alguna foto a la moto quan estiguis per alli!!
Moltes gràcies pels consells!! lo de preguntar a la gent local, no ho havia pensat però tens tota la raó!!

merci! Faré fotos a mansalva!
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Hola @torpeyenmoto ,
totalment d'acord amb els comentaris anteriors dels dos companys.
Trobo que la ruta és molt encertada per començar a rodar amb parella. Pensa que la teva parella no anirà tant còmode com tu, i està bé, tal i com dius, de fer parades i visitar pobles, etc. Això, però, farà que s'allargui el temps fins a arribar al destí. Jo ho he patit fa 15 dies fent la transpirenaica.
Per tant, la conclusió que jo n'he tret és que a la pròxima, no em posaré metes per arribar. És difícil, però és millor flexibilitzar els dies de ruta o tenir carreteres alternatives més ràpides per si veus que el temps se't menja i voleu arribar.

Al mapa ja et surt, però just després d'arribar al Port de la Bonaigua hi ha un tros en obres que ha desaparegut l'asfalt i és grava petita. No ha de ser un inconvenient si vas a poc a poc i amb compte. Res, seran 3 o 4 km com a molt.

En el Top Case us hauria de cabre tot. Això sí, per si de cas porteu sempre les coses de valor a sobre. I un subscriptor del canal, quan vaig penjar el vídeo explicant que faria la Transpirenaica em va donar el millor consell que et poden donar: Emporta't les claus de recanvi!!! Jo no vaig haver d'utilitzar-les, però trobo que et pot salvar de molts maldecaps. Li vaig prometre que si les havia d'utilitzar, aniria a buscar-lo i li pagaria una birra. Si les has de fer servir, jo també en voldré una. Jejejeje:ROFLMAO:. Quasi et ve de camí de tornada. Ja baixaré fins a Manresa si cal.;)

Per acabar, l'última observació que se m'acudeix és que veig que després, de tornada, des de Manresa agafeu la C-16. És així? Com a experiència personal, la meva dona aguanta molt millor 200km per curves que 50 per autopistes. Cert que la teva moto és més còmode, però no sé si val la pena agafar la C-55 que és una mica més revirada i no perdràs més de 20 minuts.

Passeu-ho molt bé, gaudiu de la ruta i els paisatges i si tens l'oportunitat, fes una mica de recull del viatge i comparteix-lo.

Salut i gaaaaas!!!
Gràcies Ray!
El tema de les claus... gran Consell!!!! Merci, pots contar amb la birra si o si!

Canviaré la ruta per venir per la C-55!

Ah! Accepta tu un humil Consell.... acabo de veure la etapa 1 de la teva transpi, i et recomano no dur el tlf mbl al quadlock!! Les vibracions... no son bones per als mòbils amb càmeres bones! Jo em vaig carregar així la del iPhone!
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bon dia companys!!

Vull demanar opinió, que segur que em podeu ajudar! :)

Aquest estiu, amb el tema del Covid... i aprofitant que es el primer any amb moto... havia pensat amb la meva parella fer una escapada pels Pirineus (si no ens confinen)!

Ho he dividit en 3 jornades, us les deixo aquí:

Veure l'arxiu adjunt 1189

La jornada 2:

Veure l'arxiu adjunt 1190

I la jornada 3, de tornada a casa:

Veure l'arxiu adjunt 1191


Bueno, un cop desenvolupat... us llenço els dubtes!

Com ho veieu per una parella novell?? Mai faré la ruta del tirón, pararem a fer fotos, turisme...

M'oblido quelcom preciós pel camí?

Entro a alguna ruta sense asfalt que us soni?

Consells per aquest tipus de viatge??

Cal dir que no tinc maletes, només el topbox de 48L, on suposo que roba per 2 dies entra sense problema! Ja que el més gros, jaqueta, pantalons i casc... es porten posats.

Bueno!, espero les vostres recomanacions!!! Gràcies!!
Disfruteu, es l'únic que podría dir-te, vagis on vagis vés-hi sense presa i disfruta. En relació a la pregunta de, com ho veiem per una parella novell. Jo vaig fer l'estiu passat una ruta de 4milkm i 17 dies i mai había fet res semblant i tampoc feia tant de temps que tenia el carnet de moto. Així que ja saps, disfruteu! ✌
Salut i Gass! ✌
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Disfruteu, es l'únic que podría dir-te, vagis on vagis vés-hi sense presa i disfruta. En relació a la pregunta de, com ho veiem per una parella novell. Jo vaig fer l'estiu passat una ruta de 4milkm i 17 dies i mai había fet res semblant i tampoc feia tant de temps que tenia el carnet de moto. Així que ja saps, disfruteu! ✌
Salut i Gass! ✌
Moltes gràcies!! :)
Tu ets un masoca! 4.000 km? :D
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Serra i Myke's
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Amb paradetes ben programades no tindràs problemes, acabaràs amb el cul quadrat però feliç.
Per experiència una rutiki de 4 hores es pot transformar tranquil•lament amb 7 hores.
Naltros vam fer una vegada Andorra-Girona amb 8 hores?
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Amb paradetes ben programades no tindràs problemes, acabaràs amb el cul quadrat però feliç.
Per experiència una rutiki de 4 hores es pot transformar tranquil•lament amb 7 hores.
Naltros vam fer una vegada Andorra-Girona amb 8 hores?
El dia mes llarg segons el Tomtom son 5 hores i pico crec... veig que es farà tard els dos dies! xD

Merci pels consells!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Hola companys de nou!! :)

Sobre aquesta ruta... els que esteu més acostumats a anar pels Pirineus.... tema fred, que tal?? Ens caldrà d'hivern, o no es nota tant la diferencia a l'agost??

Gràcies!
 
  • Like
Reaccions: Myke's i Serra
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Jo en una Transpirenaica, a mig Juliol, vaig arribar a veure al termòmetre 6 graus adalt d'un port francès. Però era amb pluja i mal temps, i va ser puntual.
Amb un impermeable de mono (el complert) ja en tenies prou. Això sí, amb roba de cordura de cap a peus.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bon dia companys!!

Vull demanar opinió, que segur que em podeu ajudar! :)

Aquest estiu, amb el tema del Covid... i aprofitant que es el primer any amb moto... havia pensat amb la meva parella fer una escapada pels Pirineus (si no ens confinen)!

Ho he dividit en 3 jornades, us les deixo aquí:

Veure l'arxiu adjunt 1189

La jornada 2:

Veure l'arxiu adjunt 1190

I la jornada 3, de tornada a casa:

Veure l'arxiu adjunt 1191


Bueno, un cop desenvolupat... us llenço els dubtes!

Com ho veieu per una parella novell?? Mai faré la ruta del tirón, pararem a fer fotos, turisme...

M'oblido quelcom preciós pel camí?

Entro a alguna ruta sense asfalt que us soni?

Consells per aquest tipus de viatge??

Cal dir que no tinc maletes, només el topbox de 48L, on suposo que roba per 2 dies entra sense problema! Ja que el més gros, jaqueta, pantalons i casc... es porten posats.

Bueno!, espero les vostres recomanacions!!! Gràcies!!

Bones, si ets novell al tanto amb fer pista amb paket, es complicat, pensa que també pots lligar una bosa impermeable a sobre del topcase !!! Salut i kms


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Gràcies Ray!
El tema de les claus... gran Consell!!!! Merci, pots contar amb la birra si o si!

Canviaré la ruta per venir per la C-55!

Ah! Accepta tu un humil Consell.... acabo de veure la etapa 1 de la teva transpi, i et recomano no dur el tlf mbl al quadlock!! Les vibracions... no son bones per als mòbils amb càmeres bones! Jo em vaig carregar així la del iPhone!

Jo quasi cada sortida faig pista, algunes de complicades, molt trencades, sempre vaig amb el telf al quadlock i mai he tingut cap problema.......


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola companys de nou!! :)

Sobre aquesta ruta... els que esteu més acostumats a anar pels Pirineus.... tema fred, que tal?? Ens caldrà d'hivern, o no es nota tant la diferencia a l'agost??

Gràcies!

Aquestes últimes setmanes la temperatura mes baixa que hem tingut es de 16 graus, i a la que s aixeca el sol ja fot molta calor, que per mi ara es mes peoblema que no el fred


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bones, si ets novell al tanto amb fer pista amb paket, es complicat, pensa que també pots lligar una bosa impermeable a sobre del topcase !!! Salut i kms


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
No hi havia pensat en lligar la bossa sobre el top case!!
Jo quasi cada sortida faig pista, algunes de complicades, molt trencades, sempre vaig amb el telf al quadlock i mai he tingut cap problema.......


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Quina marca es?? Te estabilitzadors? A mi em va passar amb l’iphone i vaig llegir per Internet que no era a l’unic
Aquestes últimes setmanes la temperatura mes baixa que hem tingut es de 16 graus, i a la que s aixeca el sol ja fot molta calor, que per mi ara es mes peoblema que no el fred


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Així doncs... la dessuadora ha d’anar a l’equipatge... merci nano!!!!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
No hi havia pensat en lligar la bossa sobre el top case!!

Quina marca es?? Te estabilitzadors? A mi em va passar amb l’iphone i vaig llegir per Internet que no era a l’unic

Així doncs... la dessuadora ha d’anar a l’equipatge... merci nano!!!!

Un iPhone, fa temps que el tinc, sempre el porto amb el quadlock, els últims sis mesos 20.000kms, molt per pista, pols.......de moment no m ha fallat mai


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Hola companys de nou!! :)

Sobre aquesta ruta... els que esteu més acostumats a anar pels Pirineus.... tema fred, que tal?? Ens caldrà d'hivern, o no es nota tant la diferencia a l'agost??

Gràcies!
Nosaltres anàvem amb la jaqueta 4 estacions mode estiu i pantalons llargs d'estiu també. I vam anar-hi de luxe, ruta per ports de montanya francesos, Suïssos i italians. Més bé vam passar-hi una mica de calor en alguns puestos.
Salut i Gass! ✌
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Gabivolador Crònica Pels Pirineus del 28/09 al 01/10 Cròniques sobre motociclisme 12
Marta D'estreno per Cantàbria, una mica d'Asturies, de País Basc i de Pirineus Sortides anteriors 10
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
jordiTR63 Crònica Sortida 12-10-2020 : Unchained Cròniques sobre motociclisme 1
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Primeres nevades... 2020 MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida 13-09-2020 : Flowing Cròniques sobre motociclisme 7
Sanodrac Vídeos Rodibook 2020 offroad MotoVlogs propis 26
jordiTR63 Crònica Sortides de vacances 2020 Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
Ray Fields Rider Ruta en moto TRANSPIRENAICA 2020 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica 26-07-2020 : Catch the Wind Cròniques sobre motociclisme 5
Iván García Ruta en moto Sortida de diumenge 19-07-2020 Rutes en moto 3
jordiTR63 Crònica 19-07-2020 : Morning Touring Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida matinera 21-06-2020 : Objectiu Forès Cròniques sobre motociclisme 4
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
elbarbasenmoto Sorteig fins el 12/04/2020 MotoVlogs propis 0
Nikokaos Ruta en moto Cromride 2020 Rutes en moto 18
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15

Fils similars