• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat.....

NikaBlue

NikaBlue

Nouvingut
24 Ago 2020
10
31
Premis
2
Bàges
Moto
Yamaha Fazer 600
Salutacions a tothom. Aquí una "noia" motera (això de noia fa sentir jove.....). He arribat aquí una mica per accident però encantada de veure que hi ha d'altres dones (ai, perdó, noies....) i que segur em trobaré acompanyada. A veure qué va passant per aquí i si em puc apuntar a sortides que pugui aguantar la meva ja gairebé classica Fazer. Una abraçada virtual a tothom.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Salutacions a tothom. Aquí una "noia" motera (això de noia fa sentir jove.....). He arribat aquí una mica per accident però encantada de veure que hi ha d'altres dones (ai, perdó, noies....) i que segur em trobaré acompanyada. A veure qué va passant per aquí i si em puc apuntar a sortides que pugui aguantar la meva ja gairebé classica Fazer. Una abraçada virtual a tothom.
Benvinguda Nika! Què tal la Fazer? Son motos polivalents i molt divertides encrara que acumulin anys.

Segur que aguanta totes les sortides que es puguin anar fent des d'aquí, i més si té un bon manteniment!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon dia i benvinguda!
no menystinguis la Fazer, aquí hi ha altres motoristes que porten la FAzer de primera generació, com ara en @Nikokaos
Això, i que jo puc dir per experiència personal (en vaig agafar una un dia per fer uns pocs kms) que són motos que ben cuidades van molt fines, encara que tinguin anys.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola @NikaBlue !!

Benvingudes tu i la teva Fazer 600 blava al forum !!
Veig que tens la versió de carburació i el carenat amb el far quadrat. De quin any és la teva? Suposo que de les primeretes !!

Com bé ha dit en @Serra, jo també en tinc una, però és la 1a versió d'injecció, que van del 2004 al 2006.... una mica més moderna i més alteta del seient.
La vaig comprar de 4a mà ara fa un any, i la veritat és que per anar a fer rutes curtes en parella (5 hores màxim) és una bona màquina i fàcil de mantenir.
Vaig probar les de carburació i el fet del elevat preu de peces i recanvis nous i 2a mà em va fer canviar d'opinió quan tenia una mig aparaulada a Blanes...però de tacte al gas, res a veure la carburada, molt millor per curvejar de bon tros!!

Gaudeix-la molt i cuida-la molt !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Maneras de Rodar

Maneras de Rodar

Nouvingut
27 Ago 2020
7
18
Premis
2
Benvinguda...
passa i gaudeix

1599677517206
 
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Salutacions a tothom. Aquí una "noia" motera (això de noia fa sentir jove.....). He arribat aquí una mica per accident però encantada de veure que hi ha d'altres dones (ai, perdó, noies....) i que segur em trobaré acompanyada. A veure qué va passant per aquí i si em puc apuntar a sortides que pugui aguantar la meva ja gairebé classica Fazer. Una abraçada virtual a tothom.
Benvinguda,

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
NikaBlue

NikaBlue

Nouvingut
24 Ago 2020
10
31
Premis
2
Bàges
Moto
Yamaha Fazer 600
Benvinguda Nika! Què tal la Fazer? Son motos polivalents i molt divertides encrara que acumulin anys.

Segur que aguanta totes les sortides que es puguin anar fent des d'aquí, i més si té un bon manteniment!
Benvinguda Nika! Què tal la Fazer? Son motos polivalents i molt divertides encrara que acumulin anys.

Segur que aguanta totes les sortides que es puguin anar fent des d'aquí, i més si té un bon manteniment!
Hei perdona, he estat molts dies desconectada. La Fazer com tu dius, va genial i aguanta totes les sortides. Fins i tot fa poc em va portar per Còrsega així que hem sortit de la terra i tot.
 
NikaBlue

NikaBlue

Nouvingut
24 Ago 2020
10
31
Premis
2
Bàges
Moto
Yamaha Fazer 600
Hola @NikaBlue !!

Benvingudes tu i la teva Fazer 600 blava al forum !!
Veig que tens la versió de carburació i el carenat amb el far quadrat. De quin any és la teva? Suposo que de les primeretes !!

Com bé ha dit en @Serra, jo també en tinc una, però és la 1a versió d'injecció, que van del 2004 al 2006.... una mica més moderna i més alteta del seient.
La vaig comprar de 4a mà ara fa un any, i la veritat és que per anar a fer rutes curtes en parella (5 hores màxim) és una bona màquina i fàcil de mantenir.
Vaig probar les de carburació i el fet del elevat preu de peces i recanvis nous i 2a mà em va fer canviar d'opinió quan tenia una mig aparaulada a Blanes...però de tacte al gas, res a veure la carburada, molt millor per curvejar de bon tros!!

Gaudeix-la molt i cuida-la molt !!


Ens veiem a l'asfalt
Si, la meva es del 2001 y la veritat es que va molt be i puc fer sortides llargues. Fàcil de mantenir i cuidar, tot i que pobreta, jo no m'entero molt i sempre l'haig de portar a algú perquè em faci tot el que no sigui canvi d'oli... jejeje...
Ueee una altre compi!!! Benvinguda. Et esperem al fill de dones moteres A veure si organitzem algo aviat per Montserrat :)
Sería genial!!! M'encantaria! Va, fixem dia!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Si, la meva es del 2001 y la veritat es que va molt be i puc fer sortides llargues. Fàcil de mantenir i cuidar, tot i que pobreta, jo no m'entero molt i sempre l'haig de portar a algú perquè em faci tot el que no sigui canvi d'oli... jejeje...

Sería genial!!! M'encantaria! Va, fixem dia!
Bé, això del manteniment tot és posar-se.... jo estic al grup de Fazer@os (wasap, facebook i forum "Fazer-Hispania") i la veritat ès que si tens temps, trobes tutorials i videos de tot...

Oli, fltres, bujies, bombetes, batería, conexió usb, posar paramans, greix a la cadena,... hi ha moltes coses que pots fer amb 4 eines que tinguis per casa. I a la que comencis, és un estalvi important, de temps esperant que la tinguis i de calers...

Però no pasa res si no li fas res... ser rider és una actitud, no un curriculum de motos que has tingut, hores al cim o rutes fetes,... mica en mica hi tens més experiència que et servirà pel teu dia a dia.

Apa, treu-li tot el que puguis a la moto fins que vulguis una altra!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5

Fils similars