• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dues rodes més des de Terrassa

T

Tetris

Nouvingut
22 Set 2020
6
18
Premis
2
Salutacions a tothom!

M’incorporo al fòrum perquè, a partir d’ara, gaudiré de molt de temps lliure per poder fer sortides amb la meva joguina preferida, una Street Triple.
Sortiria des de Terrassa així que si hi ha algú d’aprop que es vulgui animar a improvitzar qualsevol dia una sortida, podem fer-la plegats i, si és de més lluny, doncs sortiran més km

Feliç de poder afegir-me a aquesta comunitat!!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Salutacions a tothom!

M’incorporo al fòrum perquè, a partir d’ara, gaudiré de molt de temps lliure per poder fer sortides amb la meva joguina preferida, una Street Triple.
Sortiria des de Terrassa així que si hi ha algú d’aprop que es vulgui animar a improvitzar qualsevol dia una sortida, podem fer-la plegats i, si és de més lluny, doncs sortiran més km

Feliç de poder afegir-me a aquesta comunitat!!
Molt benvinguta(y)
La jubilacio, la loteria, es per això de tenir temps.;)
 
Última edició:
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
A

albertortega

Nouvingut
19 Ago 2020
7
9
Premis
1
Salutacions a tothom!

M’incorporo al fòrum perquè, a partir d’ara, gaudiré de molt de temps lliure per poder fer sortides amb la meva joguina preferida, una Street Triple.
Sortiria des de Terrassa així que si hi ha algú d’aprop que es vulgui animar a improvitzar qualsevol dia una sortida, podem fer-la plegats i, si és de més lluny, doncs sortiran més km

Feliç de poder afegir-me a aquesta comunitat!!
Benvingut, m'encanta la moto!

Enviado desde mi Redmi Note 9 Pro mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Salutacions a tothom!

M’incorporo al fòrum perquè, a partir d’ara, gaudiré de molt de temps lliure per poder fer sortides amb la meva joguina preferida, una Street Triple.
Sortiria des de Terrassa així que si hi ha algú d’aprop que es vulgui animar a improvitzar qualsevol dia una sortida, podem fer-la plegats i, si és de més lluny, doncs sortiran més km

Feliç de poder afegir-me a aquesta comunitat!!
Benvinguda!! Tens una bona màquina! Quina sort encetar una etapa amb més temps lliure per gaudir-la a ella i a la passió que l'envolta.

A banda d'unir-te a les rutes que es vagin proposant, si t'agrada improvisar sortides pots compartir els teus plans de ruta per si s'hi apunta més gent(y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Salutacions a tothom!

M’incorporo al fòrum perquè, a partir d’ara, gaudiré de molt de temps lliure per poder fer sortides amb la meva joguina preferida, una Street Triple.
Sortiria des de Terrassa així que si hi ha algú d’aprop que es vulgui animar a improvitzar qualsevol dia una sortida, podem fer-la plegats i, si és de més lluny, doncs sortiran més km

Feliç de poder afegir-me a aquesta comunitat!!
Benvingut !!!!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger Concurs / Sorteig Sorteig d'Instagram de Dues Nits d'Hotel Avantatges especials 3
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
Roger Notícia El President de Rodes Solidàries necessita ajuda Suport entre companys 6
perlanegraviajes Consells per rodes de moto Pneumàtics 1
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
Roger Rodes Solidàries busca ampliar el seu Cos de Voluntaris Clubs i agrupacions 0
Roger Notícia Subhasta d'articles cedits per la compra d'una cadira de rodes adaptada per a un nen Espai de debat 1
G Ruta en moto 100 pobles més menuts Rutes en moto 10
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Nikokaos Enquesta Motors de 1,2,3,4 o més cilindres? Espai de debat 14
C Un membre més Presentacions 8
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Edutarraco Notícia 2 anyets més Les nostres motos 2
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO un dels llocs més SAGRATS de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Àlex Márquez valora la temporada i respon als més petits a les oficines de Rodi Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger Aprilia RSV4 RR 2017 arriba amb el motor més potent Espai de debat 0
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
S 13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Notícia Dissenyar i muntar la teva pròpia moto és una mica més aprop Espai de debat 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0
jordiGSR600 ....eeeep!!!! un cat-motoriste més Presentacions 13
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2

Fils similars