• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Sense Covid Road

H

Herman

Nouvingut
31 Ago 2020
10
26
Premis
4
Pot ser interessant aquesta ruta
 

Adjunts

  • IMG_20201001_214942.jpg
    IMG_20201001_214942.jpg
    221,3 KB · Visites: 207
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!

Aquí us paso el link de l'event que @Herman ens proposa aquí i que ha compartit ell mateix amb els GIROMOTER@S pel nostre grup de wasap:


Gràcies @Herman per compartir rutes per aquestes terres, que són molt maques !!


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Només volia afegir quelcom:

Tal i com ha us vaig conentar al fil de la ruta Banyoles - St Carles de la Ràpita - Vall d'Aran - Banyoles (https://www.motoristes.cat/forum/index.php?threads/sortida-banyoles-sant-carles-de-la-rÀpita-garÓs-banyoles-22-a-24-de-juny-2020.768/), els trams de carretera per les Muntanyes de Prades els hi vaig trobar especialment macos per fer una ruta turística, pel bon asfalt i per les contrades.

Jo crec que en breu m'inscriuré a la SENSE COVID ROAD per dos motius:

1) si el recorregut no passa per les carreteres que no he fet, un cop allà les podria recòrrer;

2) aquest any no em veia amb cor de fer cap event motero degut a que no feia un any que tinc la moto, i vaig optar per probar la Motovolta (que es va suspendre fins el 2021 i a la que hi sóc inscrit i faré) per la propania del itinerari i que no necessitaba de pernoctar enlloc. Ara les coses han canviat: amb uns quants kms més a les esquenes, coneguda més la màquina, fixats els limits dels dos (meu i la meva parella)... si tinc opció a participar encara que només sigui en un event aquest 2020 estaré molt content.


Si per casualitat us interessa de participar, o ja hi esteu inscrits, estaria maco poder fer la ruta plegats i així fer una mica de pinya. Per còrrer tenim la resta de l'any però per coincidir... sempre costa.

Els preus són força populars per anar sol (30€) o amb copilot (55€), però clar, poques cosetes en grup es podran fer degut a la situació actual del COVID-19. Àpats per lliure i parades on es vulgui/pugui.

La data màxima per la inscripció és el proper 15 d'octubre.

Benzina, salut i bona companyia!!


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo em vaig inscriure a l'Agost. Dorsal 25. Ara mateix hi ha 52 inscrits. El dia de marres podem fer un grupet motoristes.cat ....

Ostres, seria genial de fer un grupet !!
Hi vas sol o amb copi?

Jo en principi vindria amb la dona, però encara s'ho està rumiant.... he enviat un wasap a l'organització a veure quina info ens poden donar del que envolta la cursa (hotels, restaurants, tallers mecànics, ofertes de productes, etc etc etc) i esperem la resposta. A veure en què ens poden ajudar !!!

Va, estem en contacte @jordiTR63 !!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ostres, seria genial de fer un grupet !!
Hi vas sol o amb copi?

Jo en principi vindria amb la dona, però encara s'ho està rumiant.... he enviat un wasap a l'organització a veure quina info ens poden donar del que envolta la cursa (hotels, restaurants, tallers mecànics, ofertes de productes, etc etc etc) i esperem la resposta. A veure en què ens poden ajudar !!!

Va, estem en contacte @jordiTR63 !!
Jo vaig tot sol i el meu pla és portar viandes per fer un picnic a la meva bola sense parar a fartar a un restaurant...com a molt fer cafè. He de procurar fer-ne via ja que al Novembre el sol s'amaga aviat i la meva visió nocturna es limitada.
Per altra banda una setmana abans la org. facilita info de la ruta de manera que els participants es puguin organitzar...recordo que es tracta de fer un 8 amb centre a Valls i cada un pot escollir com ho fa...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo vaig tot sol i el meu pla és portar viandes per fer un picnic a la meva bola sense parar a fartar a un restaurant...com a molt fer cafè. He de procurar fer-ne via ja que al Novembre el sol s'amaga aviat i la meva visió nocturna es limitada.
Per altra banda una setmana abans la org. facilita info de la ruta de manera que els participants es puguin organitzar...recordo que es tracta de fer un 8 amb centre a Valls i cada un pot escollir com ho fa...
Si si, recorregut en forma de 8. Inici, punt de control i arribada a Valls. I pots triar quin circuit vols fer primer. Jo crec que és molt flexible i això m'agrada.

Això del taper/bocata em sembla bona opció. La nostra intenció seria pasar 2 nits a Valls, la de divendres i la del dissabte, de manera que podrem gaudir de la zona i la gastronomia en altres hores del dia... si trobem un apartament amb cuina bé de preu, lo del tàper és fàcil; si és hotel crec que anirem en plan bocata, fruita, iogurs i fruits secs. I molta aigua.

Si has participat avans en un event d'aquests, què em recomanes?
Actitud, coses a evitar, vigilar quelcom,...

Soc primerenc però anar amb el Maps i sol no és cap problema. Seguir la rodera d'un que conegui les carreteres facilita la conducció i la fa més àgil i ràpida, però si no és possible seguir-te pel teu ritme, no pateixis. No vull fer anar malament a ningú o esgerrar els objectius de la cursa.

En tot cas, ja parlariem de tot això quan confirmi la inscripció.
 
  • Like
Reaccions: Serra i jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Si si, recorregut en forma de 8. Inici, punt de control i arribada a Valls. I pots triar quin circuit vols fer primer. Jo crec que és molt flexible i això m'agrada.

Això del taper/bocata em sembla bona opció. La nostra intenció seria pasar 2 nits a Valls, la de divendres i la del dissabte, de manera que podrem gaudir de la zona i la gastronomia en altres hores del dia... si trobem un apartament amb cuina bé de preu, lo del tàper és fàcil; si és hotel crec que anirem en plan bocata, fruita, iogurs i fruits secs. I molta aigua.

Si has participat avans en un event d'aquests, què em recomanes?
Actitud, coses a evitar, vigilar quelcom,...

Soc primerenc però anar amb el Maps i sol no és cap problema. Seguir la rodera d'un que conegui les carreteres facilita la conducció i la fa més àgil i ràpida, però si no és possible seguir-te pel teu ritme, no pateixis. No vull fer anar malament a ningú o esgerrar els objectius de la cursa.

En tot cas, ja parlariem de tot això quan confirmi la inscripció.
@Nikokaos , dir-te que no, que mai he participat en un event d'aquest tipus (Motovoltes, Riders...) ja que tots m'han caigut o massa lluny o en mal moment. No tinc experiència per donar-te consells... mes enllà dels obvis : La moto (y) , no anar mes enllà del ritme en que estiguis còmode, evitar aglomeracions de motos (jo soc una mica LoneRider :D ), roba adequada a l'època (al Novembre ja rasquejarà ...), un xubasquero, aigua-hidratació (i si hi ha pícnic doncs el que calgui...) ... i cada un sabrà les medicines i ortopèdies varies amb les que ha de viure :ROFLMAO:.

No es una cursa, jo no m'ho plantejo en cap cas així. Tanmateix m'agradaria acabar-la, per punt-d'-honor ja saps....

Potser tinc una petita avantatge ja que, en principi, la zona m'es coneguda... però son entre 300 i 400 kms i segur que em porten per llocs on no he passat mai, d'això es tracta també !

Si que pensava, quan la org. lliuri la informació, estudiar la ruta per veure quin seria el ordre-sentit de la marxa millor tenint en compte , sobretot, que a mi em convé rodar amb claror ja que de nit.... marramiau i he de baixar molt el ritme.

O sigui que no et preocupis per els ritmes. Jo soc mes un "diesel" amb un ritme constant, m'adapto a tot i diria, vaja dic, que tu no ets pas un novell :cool:.... Animeu-vos!

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones , mainada !!

Ja tenim dorsal: #73 !!!

Enrecordeu-vos-en que demà dia 15 d'octubre és l'últim dia per inscriure's.


Ens veiem a l'asfalt..... de Valls !!!
 
  • Like
Reaccions: Herman
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

En principi estava previst per la organització de el https://www.senselimits.es/ , tancar les inscripcions avui 15/10.

Han decidit prorrogar el plaç fins el 31/10 . Ara per ara son uns 106 inscrits...

Com que alguns han expressat la voluntat de fer un grup entre el participants d'aquest fòrum es un bon moment per passar llista i comentar alguns punts.

Per ara segons aquest fil els inscrits son :

@1nanu : #100
@Nikokaos : #73
@Edmond : #72
@Herman : #64
@jordiTR63 : #25

... per favor confirmeu si em deixo algú o si m'equivoco amb algú!

El número de dorsal condiciona la sortida de els inscrits. Segons la organització la sortida es per ordre i no es pot alterar per formar grups.
Els ho vaig preguntar per email i ....

"
Bon dia Jordi,

En un principi està tot plantejat perquè sortiu cada minut (en grups de 4/5 aprox.).
La opció de sotir junts, és complicat, perquè tothom voldria fer el mateix, i seria un caos.
El nostre consell, és que el que surti el primer s'esperi fora del recinte a esperar al company.

Em sap greu, però sinó serà un descontrol.

Moltes gràcies,
Sense Limits
"


Això ho hem de tenir en compte.
El factor horari condiciona la llum de dia. A mitjans Novembre es fa fosc aviat i això a mi personalment no m'agrada (la meva visió nocturna fluixeja o_O) per aquelles zones estretes i fosques ...

Per altra banda no tindrem fins el 6/11 les instruccions finals amb el punt de partida-arribada principal a Valls i els dos bucles.
El que si sembla confirmat es que s'ha de estar a la sortida entre 07:00 i 09:00 per la recepció, documentació... es comença a sortir a les 09:30

Quan ho sapiguem del cert ja podem mirar sobre el mapa tot el qua hagi de ser.

El que tinc força segur, amb algunes confirmacions de fonts extra-oficials :cool:, es que :

Bucle : Oest -> Valls - Serralada de Prades - Valls
Bucle : Est -> Valls - Alt Camp - Conca Barberà (Querol-Santa Coloma Queralt...) - Valls (aprox.)

Un festival de corbes!

Anem parlant!

Salut i gassss!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Holas!

En principi estava previst per la organització de el https://www.senselimits.es/ , tancar les inscripcions avui 15/10.

Han decidit prorrogar el plaç fins el 31/10 . Ara per ara son uns 106 inscrits...

Com que alguns han expressat la voluntat de fer un grup entre el participants d'aquest fòrum es un bon moment per passar llista i comentar alguns punts.

Per ara segons aquest fil els inscrits son :

@1nanu : #100
@Nikokaos : #73
@Edmond : #72
@Herman : #64
@jordiTR63 : #25

... per favor confirmeu si em deixo algú o si m'equivoco amb algú!

El número de dorsal condiciona la sortida de els inscrits. Segons la organització la sortida es per ordre i no es pot alterar per formar grups.
Els ho vaig preguntar per email i ....

"
Bon dia Jordi,

En un principi està tot plantejat perquè sortiu cada minut (en grups de 4/5 aprox.).
La opció de sotir junts, és complicat, perquè tothom voldria fer el mateix, i seria un caos.
El nostre consell, és que el que surti el primer s'esperi fora del recinte a esperar al company.

Em sap greu, però sinó serà un descontrol.

Moltes gràcies,
Sense Limits
"


Això ho hem de tenir en compte.
El factor horari condiciona la llum de dia. A mitjans Novembre es fa fosc aviat i això a mi personalment no m'agrada (la meva visió nocturna fluixeja o_O) per aquelles zones estretes i fosques ...

Per altra banda no tindrem fins el 6/11 les instruccions finals amb el punt de partida-arribada principal a Valls i els dos bucles.
El que si sembla confirmat es que s'ha de estar a la sortida entre 07:00 i 09:00 per la recepció, documentació... es comença a sortir a les 09:30

Quan ho sapiguem del cert ja podem mirar sobre el mapa tot el qua hagi de ser.

El que tinc força segur, amb algunes confirmacions de fonts extra-oficials :cool:, es que :

Bucle : Oest -> Valls - Serralada de Prades - Valls
Bucle : Est -> Valls - Alt Camp - Conca Barberà (Querol-Santa Coloma Queralt...) - Valls (aprox.)

Un festival de corbes!

Anem parlant!

Salut i gassss!
Bona info Jordi! Jo aquest any he passat de tots aquests esdeveniments per motius diversos, però seria xulo que poguéssiu coincidir uns quants del fòrum per poguer-hi participar junts.

A veure si es pronuncien i ens podeu comentar de primera mà la vostra experiència amb aquesta ruta.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
He contactat a través de wasap i del Messenger i aquí teniu les respostes a:

Com ho hem de fer per gaudir del descompte?

Screenshot 2020 10 20 02 09 35


Screenshot 2020 10 20 02 09 53



Espero que quedi clar a tothom !!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
I ja per acabar, estaria bé poder passar la/les nit/s al mateix hotel i així tindrem més estoneta per xerrar, coneixer-nos i compartir experiències.

Tampoc voldria fer anar a ningú a disgust a cap dels dos hotels, però crec que pot ser maco coincidir fora de la cursa ja que veig que a la cursa no podrem rodar en grup.

Com ho veieu.......votem !!!

Hotel Felix?

Hotel Valls Class?
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bon dia, jo conec els dos hotels i encara que les habitacions del Class potser son una mica millor, la cuina del Félix es molt millor.
El Class encara que ès a Valls, està en una zona on no hi ha res.
Quines nits voleu reservar? Suposo que la de divendres, o també la de dissabte? Es la primera vegada que m'apunto a un esdeveniment d'aquests i no tinc ni idea.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Nikokaos Ruta en moto Sortida per Girona provincia (fase 2 del Covid-19) Rutes en moto 10
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
racingdeibit Crònica sadernes-llança off road transpi Cròniques sobre motociclisme 7
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
Arge Opinió Off road/pics negres i motorrakas Espai de debat 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Pep Aràgo Consells Sistemes de navegació On i Off Road Trail en moto 7
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Rutes en moto amb Road Super Travel Negocis motoristes del territori català 3

Fils similars