• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola desde cunit

M

M.pié

Nouvingut
10 Nov 2020
8
20
Premis
2
Cunit
Moto
Kawasaki versys 1000
Hola a tots desde cunit (tarragona).

Em dic Marc Pié, un plaer ser per aquí. Vaig descobrir la pagina a través del vostre perfil de instagram i mha agradat molt l’activitat i la participació que teniu. Espero poder xerrar molt amb valtros i coincidir a alguna ruta i per les carreteres. Es un mal moment per anar amb moto, ja que els caps de setmana que es cuan tinc lliure de la feina, tenim les restriccion perimetrals, pero bueno, de segur q ens ensurtirem amb aquest maleit virus i tornem a donar gas i km.

despres de varies motos, fa cuestió de un mes mhe comprat una kawasaki versys 1000 que em te enamorat del seu comportament i comoditat a la vegada. Moto per divertirse en rutes curtes i per disfrutar en viatges i rutes llargues.

EB1BDA3A FC75 4CBD B0F4 00E9925605B2
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots desde cunit (tarragona).

Em dic Marc Pié, un plaer ser per aquí. Vaig descobrir la pagina a través del vostre perfil de instagram i mha agradat molt l’activitat i la participació que teniu. Espero poder xerrar molt amb valtros i coincidir a alguna ruta i per les carreteres. Es un mal moment per anar amb moto, ja que els caps de setmana que es cuan tinc lliure de la feina, tenim les restriccion perimetrals, pero bueno, de segur q ens ensurtirem amb aquest maleit virus i tornem a donar gas i km.

despres de varies motos, fa cuestió de un mes mhe comprat una kawasaki versys 1000 que em te enamorat del seu comportament i comoditat a la vegada. Moto per divertirse en rutes curtes i per disfrutar en viatges i rutes llargues.

Veure l'arxiu adjunt 2283
Bones Marc! Que guapa la Kawa, i a més veig que portes suports per maletes laterals. Segur que la gaudiràs com un nen, si no tant ara amb el virus dels nassos, d'aquí una esperem que breu temporada, segur que si. Ara toca això, mossegar-se les dents i fer bondat, però bueno jo penso que aquesta vegada s'aniran fent millor les coses, i acabarem per recuperar una normalitat duradora.

Em penso que entre unes coses i unes altres, tots aprendrem a gaudir de les motos més que mai un cop deixem enrere aquest 2020.
 
  • Like
Reaccions: M.pié
LLURO

LLURO

Rodant
5 Nov 2020
25
41
Premis
2
Hola Marc, que guapa. A mi també em té el cor robat. Estic valorant-la junt amb Triumph 1200. No sóc de off-road i el preu és més ajustat. De les dues, em fa pensar el pes. Que em pots dir del pes?, Per ciutat, complicat?. Jo cada dia faré 80km deks que 70km seràn per vies interurbanes. Et gasta molt?
Ja em dius i l"enhorabona
 
  • Like
Reaccions: M.pié
M

M.pié

Nouvingut
10 Nov 2020
8
20
Premis
2
Cunit
Moto
Kawasaki versys 1000
Bones Marc! Que guapa la Kawa, i a més veig que portes suports per maletes laterals. Segur que la gaudiràs com un nen, si no tant ara amb el virus dels nassos, d'aquí una esperem que breu temporada, segur que si. Ara toca això, mossegar-se les dents i fer bondat, però bueno jo penso que aquesta vegada s'aniran fent millor les coses, i acabarem per recuperar una normalitat duradora.

Em penso que entre unes coses i unes altres, tots aprendrem a gaudir de les motos més que mai un cop deixem enrere aquest 2020.
Gracies! Si efectivament tinc tmb les maletes laterals. (Adjunto foto) La vai comprar força equipada. Amb ganes de fer viatges amb ella cuan acabi tot aixo. Segur q com dius, despres gaudirem el doble. Ens veiem per aquí.
0990A83D 0586 409B A4FB B4C565C98E58
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola a tots desde cunit (tarragona).

Em dic Marc Pié, un plaer ser per aquí. Vaig descobrir la pagina a través del vostre perfil de instagram i mha agradat molt l’activitat i la participació que teniu. Espero poder xerrar molt amb valtros i coincidir a alguna ruta i per les carreteres. Es un mal moment per anar amb moto, ja que els caps de setmana que es cuan tinc lliure de la feina, tenim les restriccion perimetrals, pero bueno, de segur q ens ensurtirem amb aquest maleit virus i tornem a donar gas i km.

despres de varies motos, fa cuestió de un mes mhe comprat una kawasaki versys 1000 que em te enamorat del seu comportament i comoditat a la vegada. Moto per divertirse en rutes curtes i per disfrutar en viatges i rutes llargues.

Veure l'arxiu adjunt 2283
Benvingut i molta força per gaudir de la Kawa...!!!!!

Salut i molt de gas....!!! (y) (y)
 
  • Like
Reaccions: M.pié
M

M.pié

Nouvingut
10 Nov 2020
8
20
Premis
2
Cunit
Moto
Kawasaki versys 1000
Hola Marc, que guapa. A mi també em té el cor robat. Estic valorant-la junt amb Triumph 1200. No sóc de off-road i el preu és més ajustat. De les dues, em fa pensar el pes. Que em pots dir del pes?, Per ciutat, complicat?. Jo cada dia faré 80km deks que 70km seràn per vies interurbanes. Et gasta molt?
Ja em dius i l"enhorabona
Hola, merci per la rebuda. Doncs mira, jo venia de una fz6 s2 (naked) q era una meravella, el q passa q jo soc molt alt i en rutes llargues ho passaba malament amb el aire i cervicals. Jo tenia clar que la seguent moto la
Volia tipus trail i vai començar a buscar. Tampoc tenia estipulat un pressupost del preu q em va costar aquesta, pero esq la vai veure, em vai informar i mhi vai ficar. El que em va cridar latenció de la kawa era el seu motor 4 cilindres q es caracteritzen per la seva suavitat. Molt mes q els bicilindrics i tal. Aparte de q venia equipadisima i q te 16.000km. Em va sortir a un concesionari/taller de lleida 7250eu. Esta nova! I he acertat. La moto va finisima, es un tiro (120cv), te mapes d potencia, controls de tracció etc. apart tambe que he vist q el mateix motor, frenos, suspensions i tal, es el mateix a la versys desde lany 2012 fins a lactualitat, llavors aixo vol dir q dona bons resultats i no lhan cambiat. Per el tema del pes, encara q pesa 50kg mes q la q tenia abans, jo no noto q sigui una moto pesada i q costi moure-la. A poca velocitat es molt manejable. I al portar dos mapes d potencia, amb el light segur q per ciutat va genial. Tambe te un modo q sino la passes de x revolucions treballa en modo eco i no gasta gaire. No he probat triumph, pero aquesta magrada molt. Tanimo a q la probis i treguis conclusions. Salutacions
 
LLURO

LLURO

Rodant
5 Nov 2020
25
41
Premis
2
Hola, merci per la rebuda. Doncs mira, jo venia de una fz6 s2 (naked) q era una meravella, el q passa q jo soc molt alt i en rutes llargues ho passaba malament amb el aire i cervicals. Jo tenia clar que la seguent moto la
Volia tipus trail i vai començar a buscar. Tampoc tenia estipulat un pressupost del preu q em va costar aquesta, pero esq la vai veure, em vai informar i mhi vai ficar. El que em va cridar latenció de la kawa era el seu motor 4 cilindres q es caracteritzen per la seva suavitat. Molt mes q els bicilindrics i tal. Aparte de q venia equipadisima i q te 16.000km. Em va sortir a un concesionari/taller de lleida 7250eu. Esta nova! I he acertat. La moto va finisima, es un tiro (120cv), te mapes d potencia, controls de tracció etc. apart tambe que he vist q el mateix motor, frenos, suspensions i tal, es el mateix a la versys desde lany 2012 fins a lactualitat, llavors aixo vol dir q dona bons resultats i no lhan cambiat. Per el tema del pes, encara q pesa 50kg mes q la q tenia abans, jo no noto q sigui una moto pesada i q costi moure-la. A poca velocitat es molt manejable. I al portar dos mapes d potencia, amb el light segur q per ciutat va genial. Tambe te un modo q sino la passes de x revolucions treballa en modo eco i no gasta gaire. No he probat triumph, pero aquesta magrada molt. Tanimo a q la probis i treguis conclusions. Salutacions
Molts gràcies pels comentaris. Abans faré una prova per veure el què. N"estic prou animat i convençut, tot i que, encara falta el "permís" de l"autoritat de casa, ja m'entens. En ello estamos...
 
  • Like
Reaccions: M.pié
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut, desde Cunit tens bones opcions de rutes.
Fa molts anys vaig gaudir de la zona, anava cada cap de setmana al Camping les Salines, al costat de la térmica.

Gaudeix-la.
 
  • Like
Reaccions: M.pié
M

M.pié

Nouvingut
10 Nov 2020
8
20
Premis
2
Cunit
Moto
Kawasaki versys 1000
Benvingut, desde Cunit tens bones opcions de rutes.
Fa molts anys vaig gaudir de la zona, anava cada cap de setmana al Camping les Salines, al costat de la térmica.

Gaudeix-la.
Osti quina casualitat, doncs la
Meva mare va treballar a aquest camping uns cuants anys. A la recepció. De ben petit sempre estaba per allá, ara visc a 5 minuts caminant de on estaba el camping. En cuant a rutes si la veritat, estem ben posicionats. Un dia tant tirem cap al priorat, com amunt cap a alt penedes, anoia etc o sino amunt a recorrer catalunya. Pero lo bo q si un dia es vol fer un esmorzar i ruteta curta, per aqui al costat hi han bones coses. Començant per el pantà del foix (la segona casa dels q ens agraden les moto al poble jeje). Salutacions
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Osti quina casualitat, doncs la
Meva mare va treballar a aquest camping uns cuants anys. A la recepció. De ben petit sempre estaba per allá, ara visc a 5 minuts caminant de on estaba el camping. En cuant a rutes si la veritat, estem ben posicionats. Un dia tant tirem cap al priorat, com amunt cap a alt penedes, anoia etc o sino amunt a recorrer catalunya. Pero lo bo q si un dia es vol fer un esmorzar i ruteta curta, per aqui al costat hi han bones coses. Començant per el pantà del foix (la segona casa dels q ens agraden les moto al poble jeje). Salutacions
Si que és casualitat, nosaltres vàrem estar cap els finals del 80 fins principis dels 90.
Amb les motos de trial pujavem per la riera desde Cubelles cap al pantà.
La Ctra. del pantà de Foix crec que l'ha fet tothom :LOL::ROFLMAO: quan hi vaig pujo fins a Banyeres a Pontons o abans d'arribar-hi, tiro cap a Santes Creus.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63 i M.pié
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut Marc!

La veritat és que la Versys 1000 si que és ja una moto de carretera molt més apte per a viatjar amb ella, i més amb la teva alçada.

Jo tinc una FZ6 del 2006, que vaig comprar de 2a mà el 2019 i ja he fet 20.000 kms amb ella. Tot i fer 170cms, penso el mateix que tú, però en el meu cas el que porto pitjor són les cames. Tinc pensat de posar torretes de 30mm que aixequen i enderrareixen el manillar, ja que el seient ja el vaig canviar pel Shad Confort. Inversió mínima fins que surti la futurible...

Gaudeix d'ella !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: M.pié
M

M.pié

Nouvingut
10 Nov 2020
8
20
Premis
2
Cunit
Moto
Kawasaki versys 1000
Benvingut Marc!

La veritat és que la Versys 1000 si que és ja una moto de carretera molt més apte per a viatjar amb ella, i més amb la teva alçada.

Jo tinc una FZ6 del 2006, que vaig comprar de 2a mà el 2019 i ja he fet 20.000 kms amb ella. Tot i fer 170cms, penso el mateix que tú, però en el meu cas el que porto pitjor són les cames. Tinc pensat de posar torretes de 30mm que aixequen i enderrareixen el manillar, ja que el seient ja el vaig canviar pel Shad Confort. Inversió mínima fins que surti la futurible...

Gaudeix d'ella !!


Ens veiem a l'asfalt
Gracies! La fz6 es una gran gran moto. A mi mencantaba, lo q bueno vaig decidir fer el canvi. La meva era naked per aixo. Duia tmb seient de viscolastica, alçes d manillar, cupula etc pero patia molt amb laire. La meva la vai comprar amb 20.000km, la vai tindre 3 anys i la vai vendre amb 44.000km i mai mai cap problema! Ens veiem per les carreteres. Salutacions

al meu insta @marc_pieventura podras veure algunes fotos de la meva ex fz6. Per aqui ten deixo una.
 

Adjunts

  • 766248D8-0CB7-477A-AF47-EA0051780D8D.jpeg
    766248D8-0CB7-477A-AF47-EA0051780D8D.jpeg
    5,3 MB · Visites: 102
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
DavidGB Hola a tots Presentacions 12

Fils similars