• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Curs trail a Bassella

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bones, disabte vaig estar fent un curs d iniciació trail a Bassella. La veritat es que molt be, canyero...potser massa i tot..i molt interesant. Bones instalacions, entorn brutal..recomanable.
Salut!!!
 

Adjunts

  • IMG_20201027_091930_462.jpg
    IMG_20201027_091930_462.jpg
    292,7 KB · Visites: 155
  • IMG-20201027-WA0002.jpg
    IMG-20201027-WA0002.jpg
    294,7 KB · Visites: 150
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Té bona pinta! Segur que ho vàreu passar de conya.
Per cert, estic buscant gent per sortir desde Barna, algun grup que conegueu? Tinc colla però d'enduro, i de moment no els convenço per fer trail

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Té bona pinta! Segur que ho vàreu passar de conya.
Per cert, estic buscant gent per sortir desde Barna, algun grup que conegueu? Tinc colla però d'enduro, i de moment no els convenço per fer trail

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Ho sento, no et puc ajudar. No conec gent com x dirte. En el meu cas tampoc vull fer trail com a cosa habitual, la idea era agafar formacio i practica per si en alguna ocasio fent ruta haig de fer pista...amb aquest curs de sobres per veure fins on arriba la moto....Per fer trail de veritat i millor crec que lo millor son motos mes petites...hi havia gent amb gs1200, jo crec que massa moto tot i que diuen que es mouen i responen be. No ho se, es la meva opinio. Salut
 
Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Bones, disabte vaig estar fent un curs d iniciació trail a Bassella. La veritat es que molt be, canyero...potser massa i tot..i molt interesant. Bones instalacions, entorn brutal..recomanable.
Salut!!!
Hola!

Avui he estat a Bassella amb el Pau, molt recomanable per als que com jo es volen iniciar fora de carretera, i en el meu cas casi també per carretera. Aprens la tècnica i entès el comportament de la moto,un altre cosa es que et surti tot, però es qüestió de practica. M’ha servir per treure pors i veure que la moto pot fer moooltes coses, i ja formo part dels que han caigut! Us deixo un parell de fotos, crec que la primera es el mateix lloc que la teva!

5DF1F0E8 2D37 4412 BC1F 10A6269CDC65
333CA879 9775 4E0C A143 5CE52F2CE943
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Té bona pinta! Segur que ho vàreu passar de conya.
Per cert, estic buscant gent per sortir desde Barna, algun grup que conegueu? Tinc colla però d'enduro, i de moment no els convenço per fer trail

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Bon dia,
Si t animes a pujar fins al Lluçanès/Osona el dia que nosaltres quedem per fer pistes, o carretera, aqui tens amb qui anar encara que si tu ja vens de fer enduro, potser el nostre nivell et sembla massa fluix...
Ja aniré penjant els dies que sortim i si et vols afegir, ja ho saps... ;)
 
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Bon dia,
Si t animes a pujar fins al Lluçanès/Osona el dia que nosaltres quedem per fer pistes, o carretera, aqui tens amb qui anar encara que si tu ja vens de fer enduro, potser el nostre nivell et sembla massa fluix...
Ja aniré penjant els dies que sortim i si et vols afegir, ja ho saps... ;)
Bon dia Pep, doncs si que vindria, i tant! Tu avisa que amb la Himalayan tampoc puc complicarme molt, i potser vinc amb un amic que està començant si us sembla bé, merci

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Bon dia,
Si t animes a pujar fins al Lluçanès/Osona el dia que nosaltres quedem per fer pistes, o carretera, aqui tens amb qui anar encara que si tu ja vens de fer enduro, potser el nostre nivell et sembla massa fluix...
Ja aniré penjant els dies que sortim i si et vols afegir, ja ho saps... ;)
Jo també M’apuntaria si no us importa, el meu nivell es iniciació!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia Pep, doncs si que vindria, i tant! Tu avisa que amb la Himalayan tampoc puc complicarme molt, i potser vinc amb un amic que està començant si us sembla bé, merci

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
No em parlis de l Himalayan que ja he vist el q pot fer una d aquestes....!!!!
Per cert, mirat aquest video dels de Twin Trail, provant l Himalayan i vuràs com la deixen de bé... Twin Trail Himalayan
 
  • Like
Reaccions: monguarch
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo també M’apuntaria si no us importa, el meu nivell es iniciació!
Home, el teu nivell es iniciació, com el meu pq ara feia mes de 20 anys que no trepitjava pistes de terra amb una moto.... ;)

Per sort tinc un colega amb el que sortim habitualment que te el "ous pelats" de fer trail amb la seva F800, a més d enduro i quad anteriorment, i és el meu "profe particular"...

Els dies que anem fent cosetes ja ho aniré penjant per que sigueu al cas i us pugueu afegir. (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: Xavi_V i monguarch
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
No em parlis de l Himalayan que ja he vist el q pot fer una d aquestes....!!!!
Per cert, mirat aquest video dels de Twin Trail, provant l Himalayan i vuràs com la deixen de bé... Twin Trail Himalayan
l'Isaac i jo ens coneixem de quan no era tan mediàtic i fèiem enduro de tant en tant, fins que es va vendre la ktm 300 2t que tenia i ja es va dedicar al trail professionalment, el video està molt bé pero el conec be i està bastant sonat (en el bon sentit perquè és un tio collonut) Aquest vídeo el va penjar d'un dels últims dies que va sortir amb nosaltres.

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
l'Isaac i jo ens coneixem de quan no era tan mediàtic i fèiem enduro de tant en tant, fins que es va vendre la ktm 300 2t que tenia i ja es va dedicar al trail professionalment, el video està molt bé pero el conec be i està bastant sonat (en el bon sentit perquè és un tio collonut) Aquest vídeo el va penjar d'un dels últims dies que va sortir amb nosaltres.

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
:eek::eek::eek::eek::eek:... decididament amb nosaltres et moriràs de fastic....!!!!! :LOL::LOL::LOL::LOL:

No serà la teva una de les 4 Himalayan que surten al video que he penjat...??? ;)
 
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
:eek::eek::eek::eek::eek:... decididament amb nosaltres et moriràs de fastic....!!!!!

No serà la teva una de les 4 Himalayan que surten al video que he penjat...??? ;)
També m'agrada anar tranquil, sobretot quan vaig amb una moto que pesa el doble que una enduro, i amb 51 ja n'he tingut prou de fer el bèstia, ara tranquil i gaudint de la ruta

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Hola!

Avui he estat a Bassella amb el Pau, molt recomanable per als que com jo es volen iniciar fora de carretera, i en el meu cas casi també per carretera. Aprens la tècnica i entès el comportament de la moto,un altre cosa es que et surti tot, però es qüestió de practica. M’ha servir per treure pors i veure que la moto pot fer moooltes coses, i ja formo part dels que han caigut! Us deixo un parell de fotos, crec que la primera es el mateix lloc que la teva!

Veure l'arxiu adjunt 2285Veure l'arxiu adjunt 2286
Vaya fotón el de dalt!!!! Has fet un 1+1 no? Molt be!!!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bona pregunta. Depen del cost del lloguer i de si pots llogar una moto igual a la teva. Si no ho fas amb una moto igual no li veig sentit. Jo ho vaig fer amb la meva...i vaig caure 2 cops..per sort sense danys ni a mi ni a la moto...pero podía no haver sigut aixi...no tinc experiencia en off pero crec que caure i trencar alguna cosa entra dins de lo esperable....dit tot aquest rollo....jeje...jo hi aniria amb la teva propia i precaucio...
 
  • Like
Reaccions: monguarch i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
perlanegraviajes Formació Curs de perfeccionament i conducció segura Formació motorista 0
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Robiker.1985 Curs de conducció en Pit Bike MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
Roger X-ADV Oferta de feina Àrea de producció de vídeos i xarxes socials a Twin Trail Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...??? Trail en moto 14
FrigoSpeedTripleR Dubte Canvi de segment: Trail asfàltica? Espai de debat 38
elbarbasenmoto BENELLI LEONCINO TRAIL MotoVlogs propis 1
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4

Fils similars