• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Curs trail a Bassella

M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Bona pregunta. Depen del cost del lloguer i de si pots llogar una moto igual a la teva. Si no ho fas amb una moto igual no li veig sentit. Jo ho vaig fer amb la meva...i vaig caure 2 cops..per sort sense danys ni a mi ni a la moto...pero podía no haver sigut aixi...no tinc experiencia en off pero crec que caure i trencar alguna cosa entra dins de lo esperable....dit tot aquest rollo....jeje...jo hi aniria amb la teva propia i precaucio...
Tens raó, entra dins de l'esperable el trencar alguna cosa quan fas offroad. Per altra banda pots aprendre tècniques amb qualsevol moto i adaptarles a la teva, així no vas patint i aprens més el dia del curs, t'atreveixes més vull dir, es la meva humil opinió eh?

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Tens raó, entra dins de l'esperable el trencar alguna cosa quan fas offroad. Per altra banda pots aprendre tècniques amb qualsevol moto i adaptarles a la teva, així no vas patint i aprens més el dia del curs, t'atreveixes més vull dir, es la meva humil opinió eh?

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk

Clar, per això ho dic alguna cosa es trenca sempre... I clar amb una KTM 790 adventure ... És una KTM hi ha que cuidar molt aquestes per a que duren
 
  • Like
Reaccions: monguarch
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Clar, per això ho dic alguna cosa es trenca sempre... I clar amb una KTM 790 adventure ... És una KTM hi ha que cuidar molt aquestes per a que duren
Deus ser alt tio, es una bèstia. També et dic que vaig tenir una ktm exc 300 2t i els recanvis no em semblaven cars en comparació amb les japos per exemple...

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Tens raó, entra dins de l'esperable el trencar alguna cosa quan fas offroad. Per altra banda pots aprendre tècniques amb qualsevol moto i adaptarles a la teva, així no vas patint i aprens més el dia del curs, t'atreveixes més vull dir, es la meva humil opinió eh?

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Tambe tens rao. Mirat si pots llogar algo. El que si et diría es portar roda mixte com a minim. Vinga company!
 
  • Like
Reaccions: Serra i monguarch
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
perlanegraviajes Formació Curs de perfeccionament i conducció segura Formació motorista 0
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Robiker.1985 Curs de conducció en Pit Bike MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
Roger X-ADV Oferta de feina Àrea de producció de vídeos i xarxes socials a Twin Trail Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...??? Trail en moto 14
FrigoSpeedTripleR Dubte Canvi de segment: Trail asfàltica? Espai de debat 38
elbarbasenmoto BENELLI LEONCINO TRAIL MotoVlogs propis 1
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4

Fils similars