• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto NordKapp

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia, estic pensant molt seriosament pujar a NordKapp el any vinent 2021, algu se apuntaria??
Bon dia! Si no ho recordo malament, en @Sanodrac va comentar alguna vegada que voldria fer el viatge, a veure què diu.

Hi ha diversos companys del fòrum que hi van anar, com el @Jcapdeg , l' Eloi Esgleas, el @perlanegraviajes ... aquest últim, per cert, va compartir un vídeo del seu viatge:


A veure si feu pinya uns quants i deixeu enrrere el calendari fantasma de rutes del 2020.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia, estic pensant molt seriosament pujar a NordKapp el any vinent 2021, algu se apuntaria??
Tal com tinc el tema de la feina, no puc assegurar res en aquets moments però tingues clar q a la mínima que les dades no m interfereixin, jo soc dels q s apunta a pujar fins allà dalt...!!!!
 
  • Like
Reaccions: Lluis630 i Nikokaos
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo havia pensat juny, pero no es res fixe, en puc adaptar
Ok, bona data i bona cosa q ja tinguem obert aquest fil amb el nom del projecte...!!!

Ja que tu has obert "el foc" referent a aquest viatge... ja has mirat alguna cosa en relació a dies a invertir o ruta a fer...???
 
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Estic a un foro de BMW, on hi ha moltíssima informació, he recopilat una pila de coses i estic al cas de dos o tres del foro que estan preparant el viatge i van compartint les rutes.

La conclusió de dies que he tret es que esta mes a prop de 20 que de 15 per anar be, i el que fa la majoria de gent es pujar rapit per Suècia, per baixar tranquil·lament per Noruega que es la part mes maca.

Me ha semblat llegir que algú de aquí ja ha pujat, també li podem preguntar.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia! Si no ho recordo malament, en @Sanodrac va comentar alguna vegada que voldria fer el viatge, a veure què diu.

Hi ha diversos companys del fòrum que hi van anar, com el @Jcapdeg , l' Eloi Esgleas, el @perlanegraviajes ... aquest últim, per cert, va compartir un vídeo del seu viatge:


A veure si feu pinya uns quants i deixeu enrrere el calendari fantasma de rutes del 2020.
Molt xulo el video de @perlanegraviajes
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon dia, a mi personalment em faria més il·lusió fer el que diu la @xenia , que és nord d'Itàlia + Alps (especialment perquè els Alps només es pode fer uns pocs mesos a l'any).
Tot i això si hi hagués un quòrum per fer això del Cap Nord en comptes de lo altre també m'agradaria, perquè com algú diu, si vas acompanyat estàs més bé i també deixes als de casa més tranquils :)
El que passa que jo ja us dic que pel que fa a trobar dies de vacances no sóc flexible com segons qui, sinó que tinc els dies més limitats. Jo havia pensat en el mes de juliol, per exemple. Al juny ho veig molt difícil. Una altra opció podria ser per setmana santa. Ja sé que són els pitjors moments per viatjar, però cadascú ho té com ho té amb la feina... i tot i això, que duri molts anys estar ocupat!
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Jo també tenia pensat anar a NordKapp el 2021 i ara que m'han jubilat a la força no tindre problemes de dates.
La meva intenció era anar sol i al meu aire per no enderrerir a ningú, soc molt tranquil conduint i fer-ho en 20 o 25 dies de finals de juny i principis de juliol.
Ahhh i res de tendes i fogonets, minims bungalows o cabanes de les que trobes per la carretera a Suecia o Noruega.

Salut
 
Sergi Rabasa

Sergi Rabasa

Rodant
16 Nov 2020
20
55
Premis
2
Hola!

Jo no sé quina disponibilitat tindré encara cara a l'any que ve, però aniré seguint el fil per si em quadressin les dates per pujar.
El cas es que, sigui nordkapp, toscana o alps, em ve bastant de gust fer una ruta llarga, pero sol encara no m'hi veig jejeje

Estem en contacte

Gas!!
 
  • Like
Reaccions: xenia i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Estic a un foro de BMW, on hi ha moltíssima informació, he recopilat una pila de coses i estic al cas de dos o tres del foro que estan preparant el viatge i van compartint les rutes.

La conclusió de dies que he tret es que esta mes a prop de 20 que de 15 per anar be, i el que fa la majoria de gent es pujar rapit per Suècia, per baixar tranquil·lament per Noruega que es la part mes maca.

Me ha semblat llegir que algú de aquí ja ha pujat, també li podem preguntar.
Penso que el tema de Suècia es un tema a considerar... He sigut a Suècia quan anava d assistència als rallies i no em va semblarel trajecte més atractiu per fer en moto, encara q si q pot ser més ràpid....
Sense haver mirat res, potser es pot considerar l opció de pujar per Noruega per baixar per Finlandia que és molt més maco (opinió personal)... Ja posats a fer kilometres, la diferència potser val la pena...
 
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Hola bon dia, a mi personalment em faria més il·lusió fer el que diu la @xenia , que és nord d'Itàlia + Alps (especialment perquè els Alps només es pode fer uns pocs mesos a l'any).
Tot i això si hi hagués un quòrum per fer això del Cap Nord en comptes de lo altre també m'agradaria, perquè com algú diu, si vas acompanyat estàs més bé i també deixes als de casa més tranquils :)
El que passa que jo ja us dic que pel que fa a trobar dies de vacances no sóc flexible com segons qui, sinó que tinc els dies més limitats. Jo havia pensat en el mes de juliol, per exemple. Al juny ho veig molt difícil. Una altra opció podria ser per setmana santa. Ja sé que són els pitjors moments per viatjar, però cadascú ho té com ho té amb la feina... i tot i això, que duri molts anys estar ocupat!
@Serra totes les opcions son valides, pero jo me he plantejat anar a NordKapp, i el que es vulgui apuntar serà molt ben vingut perquè no em ve gens de gust anar sol.
Els Alps están aquí al costat, i es un altre tipus de viatje.

Salut
 
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Penso que el tema de Suècia es un tema a considerar... He sigut a Suècia quan anava d assistència als rallies i no em va semblarel trajecte més atractiu per fer en moto, encara q si q pot ser més ràpid....
Sense haver mirat res, potser es pot considerar l opció de pujar per Noruega per baixar per Finlandia que és molt més maco (opinió personal)... Ja posats a fer kilometres, la diferència potser val la pena...
bones @Pep Aràgo si ens juntem alguns que ens quadrin dates i mes o menys les idees anem concretant , totes les opcions poden ser bones.

Salut
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
cegmorrys

cegmorrys

Nouvingut
3 Set 2020
7
20
Premis
2
Ostres doncs jo la veritat és que també havia pensat fer aquesta ruta el 2021.
Suposo que les dates més indicades són Juny/Juliol i estava mirant si la meva Honda NC 750 x és indicada per aquest viatge.

Pel que fa a ruta anant per suècia són uns 4.500 km i a part entres a Noruega al tram final; cosa que fa més barat el viatge. Per mi seria aquesta la opció ideal.
Pel que fa al tipus de viatge que jo buscaria seria fer la màxima tenda de campanya i anar parant cada parell de dies per dutxa i carrega de mòvils. En definitiva la màxima aventura possible sempre en Road.
Estaré atent a aquest grup per apuntar-me si puc al viatge.
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Suposo que les dates més indicades són Juny/Juliol i estava mirant si la meva Honda NC 750 x és indicada per aquest viatge.
Jo conec un grup que la faran el proper estiu, si es pot, i la majoria son NC-X, Integra, X-ADV, o sigui totes amb el mateix motor i canvi DCT.
Tambe hi ha una AfricaTwin Sport Adventure amb DCT i una Crossrunner.
Si jo anés amb ells aniria amb la CTX700 que tambe es mateix motor i canvi.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Carai quin tute, però ha d'estar molt i molt guai. Us envejo, si ho arribeu a fer, que ho gaudiu, i fotos, moltes fotos, ha, i algun vídeo.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Bones, em qualsevol moto es pot anar a tot arreu, pero per un viatge que son pel cap baix 12000 Km, se ha de tenir en compte que et duren las gomes , cada quan has de cambiar el oli etc...

Salut
 

Fils similars