La veritat és que la Guzzi és molt cómoda, casi un sofà. En @Serra em va deixar fer una volteta amb la que li van deixar de probes i, tot i que el tacte de l'embrague era diferent al de la meva FZ6 i vaig calar la moto 2 vegades, s'ha de dir que el canvi era molt suau.
A falta de probar una Yamaha Tracer, dir que al seure en una al concessionari de Girona, vaig trobar a faltar coixí, i mira que la que tenien de probes porta el seient confort de Yamaha... el que si puc dir és que tenen massa cavalls per el meu tipus de conducció.
I dit això, la vibració dels dos cilindres de la Guzzi no em va agradar gaire. Com que només vaig arribar a posar 3a marxa, en carretera oberta i a velocitat creuer no sé com es deuen sentir, però a 60 km/h en 3a es deixen sentir. Només puc comparar amb u a Shadow 600VT i una TDM900 en quant a motors de dos cilindres, i en aquest sentit la Honda era la suau, després la TDM i per últim posaria aquesta Guzzi.
Però la veritat és que és un troç de motarrot, amb tot el que porta i, a les mans d'en @Serra, fa molt bé la feina.
Ens eiem a l'asfalt