• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Millors pneumàtics per a off 50/50

v.strom650_rider

v.strom650_rider

Nouvingut
19 Oct 2020
17
77
Premis
3
Motoristes, estic pensant en canviar a uns pneumàtics mixtes lo més pròxims a un ús 50/50. M'agradaria saber la vostra opinió per acabar de decidirme i montarlos ja aquest mes de gener.
A continuació os fico la meva llista de candidats:

ANAKEE WILD

IMG 20210104 WA0004

TKC 80.

IMG 20210104 WA0003


E07 PLUS
IMG 20210104 WA0005


K60 SCOUT.

IMG 20210104 WA0006



PD: Aclarar que màxim al dia faig 10km per anar a la feina i que amb el grup campero la carretera que agafem es per arribar a la ruta OffRoad. Gràcies a tots per anticipat! ✌️Salutacions✌️



****DECISIÓ FINAL****
Primer de tot gracies a tots els que heu comentat, dir-vos que al final m'he decidit pels Continental TKC80! Estic esperan a dilluns per montarlos, ja os diré les primeres impresions que tinc, aclarar tambe que son les meves primeres rodes mixtes. Mes endevan amb els km renovare les meves impressions.

✌️Salutacions✌️
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Motoristes, estic pensant en canviar a uns pneumàtics mixtes lo més pròxims a un ús 50/50. M'agradaria saber la vostra opinió per acabar de decidirme i montarlos ja aquest mes de gener.
A continuació os fico la meva llista de candidats:

ANAKEE WILD

Veure l'arxiu adjunt 2661
TKC 80.

Veure l'arxiu adjunt 2662

E07 PLUS
Veure l'arxiu adjunt 2660

K60 SCOUT.

Veure l'arxiu adjunt 2659


PD: Aclarar que màxim al dia faig 10km per anar a la feina i que amb el grup campero la carretera que agafem es per arribar a la ruta OffRoad. Gràcies a tots per anticipat! ✌️Salutacions✌️
Bones! Per aquí ronden bastants offroaders, segur que algú et sap aconsellar. Mentrestant, fes una ullada a aquest fil que et deixo a sota, ja que van debatre bastant sobre aquest tipus de pneumàtics:

 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones! Per aquí ronden bastants offroaders, segur que algú et sap aconsellar. Mentrestant, fes una ullada a aquest fil que et deixo a sota, ja que van debatre bastant sobre aquest tipus de pneumàtics:

Ieeeppp... al cas amb aquest fil que vaig obrir pq jo no anava darrere d uns 50/50.... D aquelles parlàvem d uns mixtes que em permetessin rodar amb seguretat per asfalt brut, no per pistes de terra....!!!!

Encara així, hi ha un comentari de l @Edmond on ell recomana els TKC, no recordo si els 70 o els 80, pq ell si que fa servir la GS per pistejar en pla "hard" (hi han fotos).
Ara s em ve al cap... si hagués seguit el seu consell, potser ara no portaria el guix a la mà... :unsure::unsure::unsure:
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ieeeppp... al cas amb aquest fil que vaig obrir pq jo no anava darrere d uns 50/50.... D aquelles parlàvem d uns mixtes que em permetessin rodar amb seguretat per asfalt brut, no per pistes de terra....!!!!

Encara així, hi ha un comentari de l @Edmond on ell recomana els TKC, no recordo si els 70 o els 80, pq ell si que fa servir la GS per pistejar en pla "hard" (hi han fotos).
Ara s em ve al cap... si hagués seguit el seu consell, potser ara no portaria el guix a la mà... :unsure::unsure::unsure:
Ostres tens raó, gràcies per avisar! :p
 
v.strom650_rider

v.strom650_rider

Nouvingut
19 Oct 2020
17
77
Premis
3
Jo diria que per el que fas amb els teus compis, és a dir +OFF que altre cosa, hauries de considerar els TCK 70 Rocks...
Al ser tant nous no trobo masa opinions i me semblen un pelet massa asfàltics aunque els tenia amb consideració, un company portava els tkc 70 normals i en cuan es complicava una mica el terreny funcionaven igual que uns asfàltics, nose la dferéncia que pot arribar a marca el rocks
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Si busques algo 50/50, tant els anakee wild com els tkc80 diria que són 80 off 20 on... Això si, he provat els anakee i van mooolt bé en off i en on no sembla que portis tacos... De totes maneres amb asfalt mullat oju!

Jo ara porto anakee davant (El de darrere el vaig fondre xD) i TKC70 "normal" darrere. Davant vaig bé però darrere es cert que no és el millor neumàtic per fer offroad però em penso que si no surts sol no és un problema... Tot i que potser el TKC70 Rocks és una millor opció que el TKC70...
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Ieeeppp... al cas amb aquest fil que vaig obrir pq jo no anava darrere d uns 50/50.... D aquelles parlàvem d uns mixtes que em permetessin rodar amb seguretat per asfalt brut, no per pistes de terra....!!!!

Encara així, hi ha un comentari de l @Edmond on ell recomana els TKC, no recordo si els 70 o els 80, pq ell si que fa servir la GS per pistejar en pla "hard" (hi han fotos).
Ara s em ve al cap... si hagués seguit el seu consell, potser ara no portaria el guix a la mà... :unsure::unsure::unsure:
hola,
que vas montar ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
hola,
que vas montar ?
Ara m has fet dubtar de si ho vaig acabar dient a aquell fil.... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Em vaig decantar pel Karoo Street pq tenia molt clar el que en aquell moment volia fer amb l Africa Twin...
El problema és que el fer pistes és com aquelles patates rosses, una vegada has començat no hi ha stop....!!!!! i ara em trobo que potser si que tindria que haver fet cas a l @Edmond i montar un pneum més offroad; pq tret dels primers 15 dies de fer servir la moto i fins que vaig tenir la caiguda, he canviat l utilització de la Africa Twin a un us exclusivament trail off +80% i els Karoo Street, van de collons a l´asfalt, ja sigui sec, moll o brut i es comporten dignament a les pistes FINS QUE NO APAREIX UNA CLAPA DE FANG, i aquí és on llepes....!!!!!:cry::cry:

Resumint, en quant vagi fora el guix, potser entren uns TKC al garatge i guardo els Street per si un dia faig un viatge asfàltic .... :LOL::LOL::LOL:
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Pots provar els PIRELLI MT21.
Els TKC80 no van malament per a fer pistes, però no son uns neumàtics d'enduro i no esperis meravelles. Quan toca trepitjar carretera, flexen a asfalt, es tornen imprecissos, i desgasten de seguida. Al meu parer no funcionaven bé ni a pistes, ni a carreteres, i el preu era alt.
Jo els portava a la DRZ400S, i els vaig acabar canviant per uns PIRELLI MT21, que anaven prou bé per a tot.
 

Adjunts

  • DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    4,1 MB · Visites: 78
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Pots provar els PIRELLI MT21.
Els TKC80 no van malament per a fer pistes, però no son uns neumàtics d'enduro i no esperis meravelles. Quan toca trepitjar carretera, flexen a asfalt, es tornen imprecissos, i desgasten de seguida. Al meu parer no funcionaven bé ni a pistes, ni a carreteres, i el preu era alt.
Jo els portava a la DRZ400S, i els vaig acabar canviant per uns PIRELLI MT21, que anaven prou bé per a tot.
MT21 para una trail de 200 kgs....??? Ostie, no ho acabo de veure... :cautious:
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
No veig el problema, hi ha qui posa tacos a una maxitrail. Si vols uns 50/50 de veritat...
La punyeta es q en 18" tant sols tens fins 140 d'amplada.
A mi em donaven millors sensacions q els TKC80.
El que vinc a dir és que la teva Suzuki, amb 140 kg i 40 cv, la carcassa del MT21 la veig "llogica" o com a minim no crec q la moto pugui produir problemes al pneumatic, per molta xixa que li donguis.
Ara, si penso en el pes de la VStorm i els aprox 70 cv que pot tenir, sumat a que no serà tot el dia anant per pistes, segur que asfalt també tindrà que fer, encara que sigui a ritme "supertrankil"... Realment no me la jugaria amb aquest conjunt de situacions, per molt q a les pistes pugui obtindre unes prestacions superiors a un pneum de tacs amb carcassa pensada per maxi/medium trail...
 
  • Like
Reaccions: v.strom650_rider
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
El que vinc a dir és que la teva Suzuki, amb 140 kg i 40 cv, la carcassa del MT21 la veig "llogica" o com a minim no crec q la moto pugui produir problemes al pneumatic, per molta xixa que li donguis.
Ara, si penso en el pes de la VStorm i els aprox 70 cv que pot tenir, sumat a que no serà tot el dia anant per pistes, segur que asfalt també tindrà que fer, encara que sigui a ritme "supertrankil"... Realment no me la jugaria amb aquest conjunt de situacions, per molt q a les pistes pugui obtindre unes prestacions superiors a un pneum de tacs amb carcassa pensada per maxi/medium trail...
Bueno, la DRZ400S amb diposit de gran capacitat ple i les defenses se'n anava als 170Kg, és "relativament" lleugera...
Per a una Vstrom? Pensava q seria per una 21-18" tipus AT o F800gs. Home, 50-50 a una Vstrom no te gaire sentit, encara que els prop de 70cv de la Suzuki siguin molt suaus i puguis portar la goma que vulguis, en tot cas els faràs malbé al frenar (70cv de veritat son els d'una KTM690). No els aprofites al camp i et penalitzen molt a carretera. Amb uns MT60RS aniries sobradissim per camp. Com enganxis fang adéu perquè ni el repartiment de pes ni l'alçada lliure, ni el parafang davanter et permetran circular.
Jo he fet pistes amb la Vstrom650 i neumatics d'origen i es feien bé, però al fang es clavava la roda al parafang i s'acabat.
De totes maneres jo surto alguna vegada a fer curves amb maxitrails tipus KTMs i AT i van moooooolt forts amb mixtes 50-50, i amb els meus 70cv a tope i rodes d'asfalt tinc que apretar de valent per a mantenir el ritme...
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bueno, la DRZ400S amb diposit de gran capacitat ple i les defenses se'n anava als 170Kg, és "relativament" lleugera...
Per a una Vstrom? Pensava q seria per una 21-18" tipus AT o F800gs. Home, 50-50 a una Vstrom no te gaire sentit, encara que els prop de 70cv de la Suzuki siguin molt suaus i puguis portar la goma que vulguis, en tot cas els faràs malbé al frenar (70cv de veritat son els d'una KTM690). No els aprofites al camp i et penalitzen molt a carretera. Amb uns MT60RS aniries sobradissim per camp. Com enganxis fang adéu perquè ni el repartiment de pes ni l'alçada lliure, ni el parafang davanter et permetran circular.
Jo he fet pistes amb la Vstrom650 i neumatics d'origen i es feien bé, però al fang es clavava la roda al parafang i s'acabat.
De totes maneres jo surto alguna vegada a fer curves amb maxitrails tipus KTMs i AT i van moooooolt forts amb mixtes 50-50, i amb els meus 70cv a tope i rodes d'asfalt tinc que apretar de valent per a mantenir el ritme..
Bueno... jo penso que deu de parlar de la moto que ell té com a perfil.... :unsure::unsure:, per aixó em sorprenia l opció que comentaves...

Dins de tota aquesta opció de pneums que en @v.strom650_rider ha comentat, el que tinc ganes de provar una mica més a fons és el TKC80 a l asfalt moll, pq el dia que vaig agafar la T700 que els portava montats, no vaig gosar a jugar me una arrossegada per terra amb una moto prestada que no tenia ni 1000 kms... :LOL::LOL::LOL:
 
  • Like
Reaccions: v.strom650_rider
Sergi Rabasa

Sergi Rabasa

Rodant
16 Nov 2020
20
55
Premis
2
Hola a Tots.

Doncs jo em trobo mes o menys en la mateixa situació...
Tinc una F650GS twin i busco unes gomes mes encarades al offroad que les que he portat fins ara.
Tenia bastant coll avall les karoo street, però fa dies que tinc el rum rum al cap d'agafar unes Pirelli Scorpion Rally STR.
Agafaria alguna cosa mes off, però tinc certes limitacions en quant a dimensions i índex Carrega / velocitat.
Algú ha provat els Scorpion Rally STR?

Salut i Gas!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Hola a Tots.

Doncs jo em trobo mes o menys en la mateixa situació...
Tinc una F650GS twin i busco unes gomes mes encarades al offroad que les que he portat fins ara.
Tenia bastant coll avall les karoo street, però fa dies que tinc el rum rum al cap d'agafar unes Pirelli Scorpion Rally STR.
Agafaria alguna cosa mes off, però tinc certes limitacions en quant a dimensions i índex Carrega / velocitat.
Algú ha provat els Scorpion Rally STR?

Salut i Gas!!
Un company de sortides els ha muntat a la KTM 1190ADV i no li acaben d'agradar. Comenta que els TKC70 que muntava abans li donaven més confiança a l'asfalt.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
elbarbasenmoto Millors tubs d'escapament Benelli TRK 502 X MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Fotos Les nostres millors fotografies Un Cafè Ràpid 249
Josep_Mototest Ruta en moto DESCOBREIX en MOTO les MILLORS VISTES del MEDITERRANI Rutes en moto 0
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
SmartMotoRiders Notícia Obligatorietat pneumàtics hivern Pneumàtics 1
Pastoret Avantatges Ofertes per canviar pneumàtics. Avantatges especials 1
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Serra tallers mecànics i pressions de pneumàtics Mecànica de motos i recopilatoris 19
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Roger Un canvi de pneumàtics a favor de la lluita contra el càncer Espai de debat 0
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
Joa_bandit Dubte Quins pneumàtics em recomaneu? Pneumàtics 2
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8

Fils similars