• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bones!

pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola, sóc en Pep! De Barcelona ciutat.
Fa molts anys vaig començar comprant un scooter de 125 per guanyar temps en anar ala feina, per casualitat vaig apuntar-me a treure'm el carnet A2 i allà v ser quan me va picar el cuc de la moto. Des de llavors, una GS500 primer i una CB650F amb les quals vaig disfrutar de moltes sensacions. Fins fa dos anys, quan me vaig veure obligat a vendre la meva Honda per diversos motius y va aparèixer un buit a la meva vida, el qual ningú entén.
Aquesta setmana però sembla que s'han alineat els astres i potser aquest diumenge torno al món de les dues rodes de la mà d'una FZ6S S2.
Desitjeu-me sort i espero ens veiem aviat per aquí i per les carreteres sense restriccions COVID.
V's!!!!


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, sóc en Pep! De Barcelona ciutat.
Fa molts anys vaig començar comprant un scooter de 125 per guanyar temps en anar ala feina, per casualitat vaig apuntar-me a treure'm el carnet A2 i allà v ser quan me va picar el cuc de la moto. Des de llavors, una GS500 primer i una CB650F amb les quals vaig disfrutar de moltes sensacions. Fins fa dos anys, quan me vaig veure obligat a vendre la meva Honda per diversos motius y va aparèixer un buit a la meva vida, el qual ningú entén.
Aquesta setmana però sembla que s'han alineat els astres i potser aquest diumenge torno al món de les dues rodes de la mà d'una FZ6S S2.
Desitjeu-me sort i espero ens veiem aviat per aquí i per les carreteres sense restriccions COVID.
V's!!!!


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Benvingut Pep!!! És collonut llegir-te i saber que potser pots tornar al món de les dues rodes. A veure si hi ha sort i aquest diumenge ja tens moto nova, i sinó tranquil, que hi ha un colló de motos a la venda que et poden quadrar.

Quan la tinguis ensenya'ns-en alguna foto!!! I a veure si un cop desconfiats pots trobar nous companys de ruta(y)
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Benvingut Pep!!! És collonut llegir-te i saber que potser pots tornar al món de les dues rodes. A veure si hi ha sort i aquest diumenge ja tens moto nova, i sinó tranquil, que hi ha un colló de motos a la venda que et poden quadrar.

Quan la tinguis ensenya'ns-en alguna foto!!! I a veure si un cop desconfiats pots trobar nous companys de ruta(y)
Això doneu-ho per fet!!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola, sóc en Pep! De Barcelona ciutat.
Fa molts anys vaig començar comprant un scooter de 125 per guanyar temps en anar ala feina, per casualitat vaig apuntar-me a treure'm el carnet A2 i allà v ser quan me va picar el cuc de la moto. Des de llavors, una GS500 primer i una CB650F amb les quals vaig disfrutar de moltes sensacions. Fins fa dos anys, quan me vaig veure obligat a vendre la meva Honda per diversos motius y va aparèixer un buit a la meva vida, el qual ningú entén.
Aquesta setmana però sembla que s'han alineat els astres i potser aquest diumenge torno al món de les dues rodes de la mà d'una FZ6S S2.
Desitjeu-me sort i espero ens veiem aviat per aquí i per les carreteres sense restriccions COVID.
V's!!!!


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Benvingut noi... ja sigui amb moto o sense... Un motorista ho és encara que no tinguis moto....!!! ;)

Salut i sort amb la FZ6....!!!! (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Moltes gràcies a tothom per els missatges de benvinguda!! Es nota l'escalf.
Malauradament la FZ6S en principi no ha tirat endavant i de fet avui he anat a veure una Hornet com alternativa, però havia tingut mes mans que un porro en una calçotada...

De moment segueixo la meva cerca... Ja us aniré informant!
Salutacions a tots i totes!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Moltes gràcies a tothom per els missatges de benvinguda!! Es nota l'escalf.
Malauradament la FZ6S en principi no ha tirat endavant i de fet avui he anat a veure una Hornet com alternativa, però havia tingut mes mans que un porro en una calçotada...

De moment segueixo la meva cerca... Ja us aniré informant!
Salutacions a tots i totes!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
en aquest fòrum hi sembla haver bastanta gent amb la FZ6S! segur que et poden dir coses d'ella, per exemple en @Nikokaos

no pateixis, ja sortirà la oportunitat! I segur que hi haurà una moto que serà la teva preferida i que gaudiràs molt, concretament, la que t'acabis comprant!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut pepprats. (y)
Un altre de Bcn.:geek:
Sigui quina sigui, el que importa és que la bitxa t'agradi per anar a fer tombs (quan es pugui es clar) per disfrutar.✌️
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
en aquest fòrum hi sembla haver bastanta gent amb la FZ6S! segur que et poden dir coses d'ella, per exemple en @Nikokaos

no pateixis, ja sortirà la oportunitat! I segur que hi haurà una moto que serà la teva preferida i que gaudiràs molt, concretament, la que t'acabis comprant!

Jo només puc dir que, com cada any per aquestes dates, al mercat de 2a ma en trobaras moltes. Només és trobar la teva, sigui quina sigui.

Si t'interessa una FZ6 S, et puc passar anuncis del que en venen al grup de wasap per privat. Ja diras.

Salut
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola, sóc en Pep! De Barcelona ciutat.
Fa molts anys vaig començar comprant un scooter de 125 per guanyar temps en anar ala feina, per casualitat vaig apuntar-me a treure'm el carnet A2 i allà v ser quan me va picar el cuc de la moto. Des de llavors, una GS500 primer i una CB650F amb les quals vaig disfrutar de moltes sensacions. Fins fa dos anys, quan me vaig veure obligat a vendre la meva Honda per diversos motius y va aparèixer un buit a la meva vida, el qual ningú entén.
Aquesta setmana però sembla que s'han alineat els astres i potser aquest diumenge torno al món de les dues rodes de la mà d'una FZ6S S2.
Desitjeu-me sort i espero ens veiem aviat per aquí i per les carreteres sense restriccions COVID.
V's!!!!


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
a disfrutarla, quan es pugui, esperem que sigui aviat, salut i molt de gaassssssss
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Jo només puc dir que, com cada any per aquestes dates, al mercat de 2a ma en trobaras moltes. Només és trobar la teva, sigui quina sigui.

Si t'interessa una FZ6 S, et puc passar anuncis del que en venen al grup de wasap per privat. Ja diras.

Salut
Moltes gràcies!! Tot i que finalment he acabat la cerca i he aconseguit una bona unitat, a la espera de disposar de temps per a fer-li una bona rentada, aquí la teniu:
fde72a7aad2afa7cdd10510e1ceb22c1.jpg
4f2924ca6ea1552f8edb1c5f61e45902.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Moltes gràcies!! Tot i que finalment he acabat la cerca i he aconseguit una bona unitat, a la espera de disposar de temps per a fer-li una bona rentada, aquí la teniu:
fde72a7aad2afa7cdd10510e1ceb22c1.jpg
4f2924ca6ea1552f8edb1c5f61e45902.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Home! Moltes felicitats! Estrenar moto, encara que sigui de segona mà, sempre és xulo i especial. Ja ens ensenyaràs més fotos quan la tinguis neta a la llum del dia, i de pas ens comentes les impressions que et causa l'estil de conducció. És cosina de la meva GSR, de ben segur que et resultarà una moto àgil, divertida, fina i polivalent.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Moltes gràcies!! Tot i que finalment he acabat la cerca i he aconseguit una bona unitat, a la espera de disposar de temps per a fer-li una bona rentada, aquí la teniu:
fde72a7aad2afa7cdd10510e1ceb22c1.jpg
4f2924ca6ea1552f8edb1c5f61e45902.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Osti....

Has pillat una S2, pero sembla que no porta ABS aquesta, oi?

Igualment, ja veuràs que va molt bé i de motor, fina fina. Això si, la FZ6 és una caixa de grills !!!

Jajajaja !!!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Osti....

Has pillat una S2, pero sembla que no porta ABS aquesta, oi?

Igualment, ja veuràs que va molt bé i de motor, fina fina. Això si, la FZ6 és una caixa de grills !!!

Jajajaja !!!
Tot correcte!!! Aquesta setmana tinc pendent fer-li una bona dutxa i us pujo més fotos!



Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Tot correcte!!! Aquesta setmana tinc pendent fer-li una bona dutxa i us pujo més fotos!



Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Acabo de flipar, al passar-li un parell de draps... Ha canviat de color, del blau fosc a un blau elèctric preciós... Mireu, la he portat de passeig fent circumval·lació a Barcelona:
b9214a3d2a5eef48ce93ee7a18521b71.jpg
9a7e63ab5b5761db99862ca80e2f0faf.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Acabo de flipar, al passar-li un parell de draps... Ha canviat de color, del blau fosc a un blau elèctric preciós... Mireu, la he portat de passeig fent circumval·lació a Barcelona:
b9214a3d2a5eef48ce93ee7a18521b71.jpg
9a7e63ab5b5761db99862ca80e2f0faf.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Molt molt xula, ara si que és una moto nova a tots els efectes! Inclús hi ha productes per rejovenir els colors de materials i pintures, i d'altra banda professionals que s'hi dediquen, que encara te la poden deixar més impressionant.

Sigui com sigui es veu molt molt xula, a gaudir-la!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Acabo de flipar, al passar-li un parell de draps... Ha canviat de color, del blau fosc a un blau elèctric preciós... Mireu, la he portat de passeig fent circumval·lació a Barcelona:
b9214a3d2a5eef48ce93ee7a18521b71.jpg
9a7e63ab5b5761db99862ca80e2f0faf.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
trobo que has comprat un color molt encertat! Tinc debilitat per aquest tipus de blaus, el meu cotxe és així.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars