• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Salutacions i una mica d'història

Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Bones tardes,

la veritat és que ja fa temps que conec el lloc web i la pàgina d'Instagram, però mai m'havia animat a escriure res. Em sembla bonic tenir una comunitat motera catalana i la veritat és que no sé el regular que seré per aquí, però espero no abandonar. Com que he acabat exàmens i tinc unes dues setmanes de vacances (oh, la vida de l'estudiant jejeje) doncs em presento.

Sóc un noi de quasi 24 anys que està quasi acabant la carrera de periodisme i des dels vuit està enganxat a tot allò que porti rodes i motor (si són motos, millor). Sóc de la zona de ponent, tocant de l'Ebre i principalment he fet i faig enduro tot i que he tingut alguna moto de carretera i també uns quants kits de supermotard per fondre les carreteres del Priorat? i no fer enduro a l'estiu.

Tot va començar amb la típica minimoto de 50 quan vaig fer 8 anys i al cap de tres mesos, al veure que allò era una merda (parlant clar), es va "transformar" en una pitbike més "moto" de 125 amb marxes com una moto gran. Una moto moto que per un nen de 8 anys era una autèntica passada. La cosa va anar tirant fins que quan vaig fer 14 anys em va arribar una KTM sx 125 del 2004 que era un coet. Als 16, amb carnet A1 acabat de treure vaig vendre la SX125 per comprar una DUKE125 (ja ho sé, greu error, però necessitava els diners per poder comprar la moto en què poder anar a l'escola, fer escapades per carretera i començar a moure'm sol; mai m'ha faltat de res, però tampoc ens ha sobrat). Tinc un gran record de la petita DUKE 125, amb un any i mig li vaig fer 25 mil quilòmetres i l'únic problema va ser una rotura del tope del cable de l'embrague i un reten de forquilla. Ah, i que quan la rentaves a pressió a vegades sortia el llum de motor i el nivell de gasolina anava el primer dilluns de cada mes.

Tot i gaudir enormement la DUKE notava que allò que realment em tirava i allò que passava hores mirant i xafardejant era l'off road. Així que vaig posar a la venda la KTM per poder comprar una exc 125 del 2008 (encara amb el carnet A1) i poder fer enduro. A més, tenia sota la màniga incloure amb la moto el kit supermotard, per poder donar-li un ús més mixte. LA veritat, és que contra tot pronòstic la 125 2temps d'enduro de competició va aguantar un ús que no era només enduro pur i dur; era camins, trialeres, ús pel poble, rutes per carretera, enllaços de 40 o 50 km per nacional (a 85-95 kmh) sense cap problema, però sense cap maltractament. He provat unes 6 ktm exc 125 amb el mateix motor i tot i que totes s'han comportat diferent la meva anava realment fina, suuuuperlineal, amb uns baixos molt més decents que els que ens podríem pensar per una 125 2t i amb una estirada infinita (exagero una mica jejejeje, però anava realment bé, la vaig comprar amb el motor complet acabat de fer i carburada de manera impol·luta; sóc bastant primmirat amb aquestes coses i creieu-me que si trobés al mecànic que la va carburar li pagaria un bon dinar hahahaha). Relament una grandíssima moto escola que em va fer agafar molta tècnica i tacte.

La següent a arribar va ser una KTM (sí, no surto de ktm hahahaha) exc 450 del 2007. El ritual va ser el mateix, vendre la 125 i comprar la 450 per poder anar a estudiar a Barcelona amb més "facilitat" que amb la 125 2t. Igualment, i amb una mica de diners que vaig fer a l'estiu em vaig comprar un altre kit supermotard i jo que pensava que la 125 corria aquesta ja.... tela marinera quina acceleració i quin par motor. Fent enduro no em semblava tan pesada com em van advertir i fent supermotard era una bèstia. Li vaig fer 600 hores de funcionament amb enduro els caps de setmana i les vacances i un ús diari per anar a la universitat i moure'm per Barcelona i anar cap a casa els caps de setmana, que són uns 200 km (de Reus a Barcelona agafava l'autopista, a 120 en 6a a 1/4 de gas, i la resta nacional i empalmava trossos del Priorat). Aquesta moto va acabar dues Basselles Race (la del 2017 i 2018, extremadament plujosa, on vam acabar 155 pilots dels més de 600 de la categoria "amigos". Ei, ni una cafetera (electroventilador). Una altra vegada, una KTM que no em va donar cap problema greu, de fet, crec que cap. Bé, sí, vaig fer malbé la bomba d'embrague perquè a un taller de Barcelona m'hi van posar DOT4 i les Magura van amb oli mineral. L'únic manteniment era canvi d'oli (reconec que no sempre canviava filtres a cada canvi d'oli) a les 25 hores i no descuidar mai el filtre d'aire. Després, em vaig vendre el kit supermotard perquè veia que tenint la moto a Barcelona no feia tot l'enduro que m'agradaria i volia, amb els diners del kit sm, comprar un scutre barat per poder continuar movent-me amb moto per la ciutat. Sabeu què? després de mesos indecís sobre quin scutre comprar... em vaig tornar a comprar un kit supermotard??

La vaig vendre amb gairebé 700 hores anant de primera, sense cap soroll estrany, funcionant absolutament TOT. La vaig vendre, ruc de mi, perquè em picava una mica provar el trial i veia que per pujar i baixar de Barcelona, tot i que la moto ho aguanta perfectament, jo no tant; ho podia fer i ho feia, de fet m'agradava i més igual "patir" sobre la moto. Però volia una cosa més potent, alguna cosa més de carretera. Vaig canviar la exc450 per una GasGas txtpro280 més diners òbviament per mi. El tracta semblava bo. De fet, en principi ho va ser, però ja sabeu que diuen de les Gasgas.... "una vuelta y no más". Y és que la caixa de canvis, per l'ús que li donava, que era trial però no només trial (de fet, vaig fer tota la Bassella 2019 amb ella) és massa fràgil. El mecanisme que acciona els engranatges i el disseny en sí és ultra compacte i ben pensat, però és molt fràgil. N'ha donat bastants problemes (més de 1000€ en reparacions) i l'última vegada que va dir prou la vaig deixar aparcada. Espero poder tornar-la a arreglar i mirar de cuidar més (no sé com, utilitzant-la menys potser jejeje) perquè la veritat és que quan funcionava la moto és una passada. El tacte és súper fí, els comandaments són ultra precisos i l'embrague és una delícia.

No em vaig comprar cap moto de carretera, principalment perquè la que m'agrada, la Suzuki SRAD 750 del 96-00 no pot circular per Barcelona quan vulgui i perquè reflexionament amb l'ús de carretera no em convencia del tot i no acabava d'estar-ne segur. A mi m'agrada realment gaudir de la conducció, i per carretera estem molt més limitats que fent off road. Sabeu què? (altre cop), vaig trobar una exc450 igual que la que vaig vendre molt bé de preu i la vaig comprar. És la que actualment tinc i com no, em sembla una gran moto d'enduro. De tot l'enduro. No és la primera en res. Li falta estabilitat a altes velocitats, té més inèrcies que una 2t o una 4t més moderna, etc. però fa el mateix enduro que motos acabades de comprar (i trialeres dures eeh, de fer 1km en una hora jejeje) però les fa, com a mínim, igual que motos més noves i lleugeres. Realment és una moto molt i molt equilibrada.

I diria que ja està tota la història de les motos que he tingut i una mica us podeu fer a la idea de com sóc; m'agrada parlar, m'agraden les motos i m'agrada parlar de motos. Aquí us deixo algunes fotos que he trobat per l'ordinador d'algunes d'elles!

Salut i gas!

La primera, la sx125 del 2004 que si trobés qui la té la compraria sense pensar.
1

i que maca que era la DUKE i quants km vam fer junts!!?
2

Disculpeu que la exc només surti en supermotard, li vaig pegar molt tute d'enduro, però no acostumo a parar massa a fer fotos jejeje
15572

li vaig posar un kit d'adhesius FMF que la va deixar suuuper racing amb sm!! No sé si algú ha tingut ocasió de provar una moto així, 125 2t amb supermotard... per segons quina carretera (amb poques rectes llargues) la resta de motos, és igual que tinguin 4 vegades més potència, no et veuen el pèl (a més, les enganxines et fan correr més?)
4

9

després de la Bassella 2018. Finalitzadora a la pisició 144 dels 157 (crec) finalistes a "Amigos", que erem més de 600. Va acabar molt poca gent, però va acabar. Un 10 per ella (i per mi que vaig tenir agulletes 2 mesos). En aquell moment m'era igual que la forquilla estigués massa comprimida, només volia treure'm el fang de l'entrecuix i menjar algo.
65

6

Aquí amb una gran gsxr1100 del 91 o del 92 (no ho recordo be i tampoc és meva jejeje)
8

la ruina/gasgas després d'acabar la bassella 2019 (els problemes van venir després jejeje):
3DB3CAD4 9759 45EC 86DF 93A04ED6DF3B

Aquesta última és d'aquest agost de 2020, l'actual ktm exc 450 del 2007 que tinc i que espero no vendre'm mai.
10


Fins aquí la meva presentació, gràcies per aguantar tot el text, si ho heu fet, i espero que us hagi, com a mínim, entretingut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones tardes,

la veritat és que ja fa temps que conec el lloc web i la pàgina d'Instagram, però mai m'havia animat a escriure res. Em sembla bonic tenir una comunitat motera catalana i la veritat és que no sé el regular que seré per aquí, però espero no abandonar. Com que he acabat exàmens i tinc unes dues setmanes de vacances (oh, la vida de l'estudiant jejeje) doncs em presento.

Sóc un noi de quasi 24 anys que està quasi acabant la carrera de periodisme i des dels vuit està enganxat a tot allò que porti rodes i motor (si són motos, millor). Sóc de la zona de ponent, tocant de l'Ebre i principalment he fet i faig enduro tot i que he tingut alguna moto de carretera i també uns quants kits de supermotard per fondre les carreteres del Priorat? i no fer enduro a l'estiu.

Tot va començar amb la típica minimoto de 50 quan vaig fer 8 anys i al cap de tres mesos, al veure que allò era una merda (parlant clar), es va "transformar" en una pitbike més "moto" de 125 amb marxes com una moto gran. Una moto moto que per un nen de 8 anys era una autèntica passada. La cosa va anar tirant fins que quan vaig fer 14 anys em va arribar una KTM sx 125 del 2004 que era un coet. Als 16, amb carnet A1 acabat de treure vaig vendre la SX125 per comprar una DUKE125 (ja ho sé, greu error, però necessitava els diners per poder comprar la moto en què poder anar a l'escola, fer escapades per carretera i començar a moure'm sol; mai m'ha faltat de res, però tampoc ens ha sobrat). Tinc un gran record de la petita DUKE 125, amb un any i mig li vaig fer 25 mil quilòmetres i l'únic problema va ser una rotura del tope del cable de l'embrague i un reten de forquilla. Ah, i que quan la rentaves a pressió a vegades sortia el llum de motor i el nivell de gasolina anava el primer dilluns de cada mes.

Tot i gaudir enormement la DUKE notava que allò que realment em tirava i allò que passava hores mirant i xafardejant era l'off road. Així que vaig posar a la venda la KTM per poder comprar una exc 125 del 2008 (encara amb el carnet A1) i poder fer enduro. A més, tenia sota la màniga incloure amb la moto el kit supermotard, per poder donar-li un ús més mixte. LA veritat, és que contra tot pronòstic la 125 2temps d'enduro de competició va aguantar un ús que no era només enduro pur i dur; era camins, trialeres, ús pel poble, rutes per carretera, enllaços de 40 o 50 km per nacional (a 85-95 kmh) sense cap problema, però sense cap maltractament. He provat unes 6 ktm exc 125 amb el mateix motor i tot i que totes s'han comportat diferent la meva anava realment fina, suuuuperlineal, amb uns baixos molt més decents que els que ens podríem pensar per una 125 2t i amb una estirada infinita (exagero una mica jejejeje, però anava realment bé, la vaig comprar amb el motor complet acabat de fer i carburada de manera impol·luta; sóc bastant primmirat amb aquestes coses i creieu-me que si trobés al mecànic que la va carburar li pagaria un bon dinar hahahaha). Relament una grandíssima moto escola que em va fer agafar molta tècnica i tacte.

La següent a arribar va ser una KTM (sí, no surto de ktm hahahaha) exc 450 del 2007. El ritual va ser el mateix, vendre la 125 i comprar la 450 per poder anar a estudiar a Barcelona amb més "facilitat" que amb la 125 2t. Igualment, i amb una mica de diners que vaig fer a l'estiu em vaig comprar un altre kit supermotard i jo que pensava que la 125 corria aquesta ja.... tela marinera quina acceleració i quin par motor. Fent enduro no em semblava tan pesada com em van advertir i fent supermotard era una bèstia. Li vaig fer 600 hores de funcionament amb enduro els caps de setmana i les vacances i un ús diari per anar a la universitat i moure'm per Barcelona i anar cap a casa els caps de setmana, que són uns 200 km (de Reus a Barcelona agafava l'autopista, a 120 en 6a a 1/4 de gas, i la resta nacional i empalmava trossos del Priorat). Aquesta moto va acabar dues Basselles Race (la del 2017 i 2018, extremadament plujosa, on vam acabar 155 pilots dels més de 600 de la categoria "amigos". Ei, ni una cafetera (electroventilador). Una altra vegada, una KTM que no em va donar cap problema greu, de fet, crec que cap. Bé, sí, vaig fer malbé la bomba d'embrague perquè a un taller de Barcelona m'hi van posar DOT4 i les Magura van amb oli mineral. L'únic manteniment era canvi d'oli (reconec que no sempre canviava filtres a cada canvi d'oli) a les 25 hores i no descuidar mai el filtre d'aire. Després, em vaig vendre el kit supermotard perquè veia que tenint la moto a Barcelona no feia tot l'enduro que m'agradaria i volia, amb els diners del kit sm, comprar un scutre barat per poder continuar movent-me amb moto per la ciutat. Sabeu què? després de mesos indecís sobre quin scutre comprar... em vaig tornar a comprar un kit supermotard??

La vaig vendre amb gairebé 700 hores anant de primera, sense cap soroll estrany, funcionant absolutament TOT. La vaig vendre, ruc de mi, perquè em picava una mica provar el trial i veia que per pujar i baixar de Barcelona, tot i que la moto ho aguanta perfectament, jo no tant; ho podia fer i ho feia, de fet m'agradava i més igual "patir" sobre la moto. Però volia una cosa més potent, alguna cosa més de carretera. Vaig canviar la exc450 per una GasGas txtpro280 més diners òbviament per mi. El tracta semblava bo. De fet, en principi ho va ser, però ja sabeu que diuen de les Gasgas.... "una vuelta y no más". Y és que la caixa de canvis, per l'ús que li donava, que era trial però no només trial (de fet, vaig fer tota la Bassella 2019 amb ella) és massa fràgil. El mecanisme que acciona els engranatges i el disseny en sí és ultra compacte i ben pensat, però és molt fràgil. N'ha donat bastants problemes (més de 1000€ en reparacions) i l'última vegada que va dir prou la vaig deixar aparcada. Espero poder tornar-la a arreglar i mirar de cuidar més (no sé com, utilitzant-la menys potser jejeje) perquè la veritat és que quan funcionava la moto és una passada. El tacte és súper fí, els comandaments són ultra precisos i l'embrague és una delícia.

No em vaig comprar cap moto de carretera, principalment perquè la que m'agrada, la Suzuki SRAD 750 del 96-00 no pot circular per Barcelona quan vulgui i perquè reflexionament amb l'ús de carretera no em convencia del tot i no acabava d'estar-ne segur. A mi m'agrada realment gaudir de la conducció, i per carretera estem molt més limitats que fent off road. Sabeu què? (altre cop), vaig trobar una exc450 igual que la que vaig vendre molt bé de preu i la vaig comprar. És la que actualment tinc i com no, em sembla una gran moto d'enduro. De tot l'enduro. No és la primera en res. Li falta estabilitat a altes velocitats, té més inèrcies que una 2t o una 4t més moderna, etc. però fa el mateix enduro que motos acabades de comprar (i trialeres dures eeh, de fer 1km en una hora jejeje) però les fa, com a mínim, igual que motos més noves i lleugeres. Realment és una moto molt i molt equilibrada.

I diria que ja està tota la història de les motos que he tingut i una mica us podeu fer a la idea de com sóc; m'agrada parlar, m'agraden les motos i m'agrada parlar de motos. Aquí us deixo algunes fotos que he trobat per l'ordinador d'algunes d'elles!

Salut i gas!

La primera, la sx125 del 2004 que si trobés qui la té la compraria sense pensar.
Veure l'arxiu adjunt 2722
i que maca que era la DUKE i quants km vam fer junts!!?
Veure l'arxiu adjunt 2723
Disculpeu que la exc només surti en supermotard, li vaig pegar molt tute d'enduro, però no acostumo a parar massa a fer fotos jejeje
Veure l'arxiu adjunt 2725
li vaig posar un kit d'adhesius FMF que la va deixar suuuper racing amb sm!! No sé si algú ha tingut ocasió de provar una moto així, 125 2t amb supermotard... per segons quina carretera (amb poques rectes llargues) la resta de motos, és igual que tinguin 4 vegades més potència, no et veuen el pèl (a més, les enganxines et fan correr més?)
Veure l'arxiu adjunt 2726
Veure l'arxiu adjunt 2727
després de la Bassella 2018. Finalitzadora a la pisició 144 dels 157 (crec) finalistes a "Amigos", que erem més de 600. Va acabar molt poca gent, però va acabar. Un 10 per ella (i per mi que vaig tenir agulletes 2 mesos). En aquell moment m'era igual que la forquilla estigués massa comprimida, només volia treure'm el fang de l'entrecuix i menjar algo.
Veure l'arxiu adjunt 2728
Veure l'arxiu adjunt 2729
Aquí amb una gran gsxr1100 del 91 o del 92 (no ho recordo be i tampoc és meva jejeje)
Veure l'arxiu adjunt 2730
la ruina/gasgas després d'acabar la bassella 2019 (els problemes van venir després jejeje):
Veure l'arxiu adjunt 2732
Aquesta última és d'aquest agost de 2020, l'actual ktm exc 450 del 2007 que tinc i que espero no vendre'm mai.
Veure l'arxiu adjunt 2731

Fins aquí la meva presentació, gràcies per aguantar tot el text, si ho heu fet, i espero que us hagi, com a mínim, entretingut!
Hòstia, benvingut! En aquestes dates de confinament i poca mobilitat s'agraeix el llegir històries sobre passió motera, trajectòria i experiències. I si a més inclouen fotos encara més. Gràcies company per la dedicació en publicar una presentació així!
Dit això, és innegable la teva passió per gaudir de les dues rodes, segur que quan ens vagin desconfinant trobaràs nous companys de rutes onroad i / o offroad per seguir sumant línies a la teva trajectòria sobre rodes.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon vespre! Molt benvingut aquí i gràcies per compartir aquesta història tan detallada i interessant, i amb fotos i tot!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut, noi. (y)
Caram quina presentació xaval, mira bé que no et deixis res, doncs amb 24 anys no tens vivences ni res, jodo.✌️
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut @Freerider27 ✌️✌️

Bon relat i bones fotos, has fet una bona pràctica per la carrera de periodista...!!!! ? ?

De totes les fotos que has penjat, em quedo amb les que surten les teves motos amb el kit SM... la EXC és brutal...!!!

Puc certificar el que dius que per carretera on no hi hagin gaires rectes, no t atrapa ni deu.... Ja fa temps vaig tenir prestada un parell de setmanes una Nordwest 600, amb la que vaig poder fer una sortida i els colegues encare em busquen.... ???

Salut i que no parin els relats ni les motos.... Gasssss aqui, que la vida son dos dies de gaudir......!!!! ????
 
  • Like
Reaccions: Freerider27
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Ostii la Gilera:love::love: quina moto més maca i que rara, segur que n'hi ha ben poques! La veritat és que les motos de supermotard em molen molt i molt i més les que són així més de competi, res de concessions a la "comoditat" jejejeje

Merci a tots els altres per tan bona recepció, el plaer és meu i tenint una estoneta no us cregueu que m'hagi costat tant simplement volia presentar-me una mica decentment jejejeje
Salut i gas!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bones tardes,

la veritat és que ja fa temps que conec el lloc web i la pàgina d'Instagram, però mai m'havia animat a escriure res. Em sembla bonic tenir una comunitat motera catalana i la veritat és que no sé el regular que seré per aquí, però espero no abandonar. Com que he acabat exàmens i tinc unes dues setmanes de vacances (oh, la vida de l'estudiant jejeje) doncs em presento.

Sóc un noi de quasi 24 anys que està quasi acabant la carrera de periodisme i des dels vuit està enganxat a tot allò que porti rodes i motor (si són motos, millor). Sóc de la zona de ponent, tocant de l'Ebre i principalment he fet i faig enduro tot i que he tingut alguna moto de carretera i també uns quants kits de supermotard per fondre les carreteres del Priorat? i no fer enduro a l'estiu.

Tot va començar amb la típica minimoto de 50 quan vaig fer 8 anys i al cap de tres mesos, al veure que allò era una merda (parlant clar), es va "transformar" en una pitbike més "moto" de 125 amb marxes com una moto gran. Una moto moto que per un nen de 8 anys era una autèntica passada. La cosa va anar tirant fins que quan vaig fer 14 anys em va arribar una KTM sx 125 del 2004 que era un coet. Als 16, amb carnet A1 acabat de treure vaig vendre la SX125 per comprar una DUKE125 (ja ho sé, greu error, però necessitava els diners per poder comprar la moto en què poder anar a l'escola, fer escapades per carretera i començar a moure'm sol; mai m'ha faltat de res, però tampoc ens ha sobrat). Tinc un gran record de la petita DUKE 125, amb un any i mig li vaig fer 25 mil quilòmetres i l'únic problema va ser una rotura del tope del cable de l'embrague i un reten de forquilla. Ah, i que quan la rentaves a pressió a vegades sortia el llum de motor i el nivell de gasolina anava el primer dilluns de cada mes.

Tot i gaudir enormement la DUKE notava que allò que realment em tirava i allò que passava hores mirant i xafardejant era l'off road. Així que vaig posar a la venda la KTM per poder comprar una exc 125 del 2008 (encara amb el carnet A1) i poder fer enduro. A més, tenia sota la màniga incloure amb la moto el kit supermotard, per poder donar-li un ús més mixte. LA veritat, és que contra tot pronòstic la 125 2temps d'enduro de competició va aguantar un ús que no era només enduro pur i dur; era camins, trialeres, ús pel poble, rutes per carretera, enllaços de 40 o 50 km per nacional (a 85-95 kmh) sense cap problema, però sense cap maltractament. He provat unes 6 ktm exc 125 amb el mateix motor i tot i que totes s'han comportat diferent la meva anava realment fina, suuuuperlineal, amb uns baixos molt més decents que els que ens podríem pensar per una 125 2t i amb una estirada infinita (exagero una mica jejejeje, però anava realment bé, la vaig comprar amb el motor complet acabat de fer i carburada de manera impol·luta; sóc bastant primmirat amb aquestes coses i creieu-me que si trobés al mecànic que la va carburar li pagaria un bon dinar hahahaha). Relament una grandíssima moto escola que em va fer agafar molta tècnica i tacte.

La següent a arribar va ser una KTM (sí, no surto de ktm hahahaha) exc 450 del 2007. El ritual va ser el mateix, vendre la 125 i comprar la 450 per poder anar a estudiar a Barcelona amb més "facilitat" que amb la 125 2t. Igualment, i amb una mica de diners que vaig fer a l'estiu em vaig comprar un altre kit supermotard i jo que pensava que la 125 corria aquesta ja.... tela marinera quina acceleració i quin par motor. Fent enduro no em semblava tan pesada com em van advertir i fent supermotard era una bèstia. Li vaig fer 600 hores de funcionament amb enduro els caps de setmana i les vacances i un ús diari per anar a la universitat i moure'm per Barcelona i anar cap a casa els caps de setmana, que són uns 200 km (de Reus a Barcelona agafava l'autopista, a 120 en 6a a 1/4 de gas, i la resta nacional i empalmava trossos del Priorat). Aquesta moto va acabar dues Basselles Race (la del 2017 i 2018, extremadament plujosa, on vam acabar 155 pilots dels més de 600 de la categoria "amigos". Ei, ni una cafetera (electroventilador). Una altra vegada, una KTM que no em va donar cap problema greu, de fet, crec que cap. Bé, sí, vaig fer malbé la bomba d'embrague perquè a un taller de Barcelona m'hi van posar DOT4 i les Magura van amb oli mineral. L'únic manteniment era canvi d'oli (reconec que no sempre canviava filtres a cada canvi d'oli) a les 25 hores i no descuidar mai el filtre d'aire. Després, em vaig vendre el kit supermotard perquè veia que tenint la moto a Barcelona no feia tot l'enduro que m'agradaria i volia, amb els diners del kit sm, comprar un scutre barat per poder continuar movent-me amb moto per la ciutat. Sabeu què? després de mesos indecís sobre quin scutre comprar... em vaig tornar a comprar un kit supermotard??

La vaig vendre amb gairebé 700 hores anant de primera, sense cap soroll estrany, funcionant absolutament TOT. La vaig vendre, ruc de mi, perquè em picava una mica provar el trial i veia que per pujar i baixar de Barcelona, tot i que la moto ho aguanta perfectament, jo no tant; ho podia fer i ho feia, de fet m'agradava i més igual "patir" sobre la moto. Però volia una cosa més potent, alguna cosa més de carretera. Vaig canviar la exc450 per una GasGas txtpro280 més diners òbviament per mi. El tracta semblava bo. De fet, en principi ho va ser, però ja sabeu que diuen de les Gasgas.... "una vuelta y no más". Y és que la caixa de canvis, per l'ús que li donava, que era trial però no només trial (de fet, vaig fer tota la Bassella 2019 amb ella) és massa fràgil. El mecanisme que acciona els engranatges i el disseny en sí és ultra compacte i ben pensat, però és molt fràgil. N'ha donat bastants problemes (més de 1000€ en reparacions) i l'última vegada que va dir prou la vaig deixar aparcada. Espero poder tornar-la a arreglar i mirar de cuidar més (no sé com, utilitzant-la menys potser jejeje) perquè la veritat és que quan funcionava la moto és una passada. El tacte és súper fí, els comandaments són ultra precisos i l'embrague és una delícia.

No em vaig comprar cap moto de carretera, principalment perquè la que m'agrada, la Suzuki SRAD 750 del 96-00 no pot circular per Barcelona quan vulgui i perquè reflexionament amb l'ús de carretera no em convencia del tot i no acabava d'estar-ne segur. A mi m'agrada realment gaudir de la conducció, i per carretera estem molt més limitats que fent off road. Sabeu què? (altre cop), vaig trobar una exc450 igual que la que vaig vendre molt bé de preu i la vaig comprar. És la que actualment tinc i com no, em sembla una gran moto d'enduro. De tot l'enduro. No és la primera en res. Li falta estabilitat a altes velocitats, té més inèrcies que una 2t o una 4t més moderna, etc. però fa el mateix enduro que motos acabades de comprar (i trialeres dures eeh, de fer 1km en una hora jejeje) però les fa, com a mínim, igual que motos més noves i lleugeres. Realment és una moto molt i molt equilibrada.

I diria que ja està tota la història de les motos que he tingut i una mica us podeu fer a la idea de com sóc; m'agrada parlar, m'agraden les motos i m'agrada parlar de motos. Aquí us deixo algunes fotos que he trobat per l'ordinador d'algunes d'elles!

Salut i gas!

La primera, la sx125 del 2004 que si trobés qui la té la compraria sense pensar.
Veure l'arxiu adjunt 2722
i que maca que era la DUKE i quants km vam fer junts!!?
Veure l'arxiu adjunt 2723
Disculpeu que la exc només surti en supermotard, li vaig pegar molt tute d'enduro, però no acostumo a parar massa a fer fotos jejeje
Veure l'arxiu adjunt 2725
li vaig posar un kit d'adhesius FMF que la va deixar suuuper racing amb sm!! No sé si algú ha tingut ocasió de provar una moto així, 125 2t amb supermotard... per segons quina carretera (amb poques rectes llargues) la resta de motos, és igual que tinguin 4 vegades més potència, no et veuen el pèl (a més, les enganxines et fan correr més?)
Veure l'arxiu adjunt 2726
Veure l'arxiu adjunt 2727
després de la Bassella 2018. Finalitzadora a la pisició 144 dels 157 (crec) finalistes a "Amigos", que erem més de 600. Va acabar molt poca gent, però va acabar. Un 10 per ella (i per mi que vaig tenir agulletes 2 mesos). En aquell moment m'era igual que la forquilla estigués massa comprimida, només volia treure'm el fang de l'entrecuix i menjar algo.
Veure l'arxiu adjunt 2728
Veure l'arxiu adjunt 2729
Aquí amb una gran gsxr1100 del 91 o del 92 (no ho recordo be i tampoc és meva jejeje)
Veure l'arxiu adjunt 2730
la ruina/gasgas després d'acabar la bassella 2019 (els problemes van venir després jejeje):
Veure l'arxiu adjunt 2732
Aquesta última és d'aquest agost de 2020, l'actual ktm exc 450 del 2007 que tinc i que espero no vendre'm mai.
Veure l'arxiu adjunt 2731

Fins aquí la meva presentació, gràcies per aguantar tot el text, si ho heu fet, i espero que us hagi, com a mínim, entretingut!

Ostres noi...!!! Estàs fet un “Crack” Benvingut!!! ?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Caram @Freerider27 !!!!

Quin currículum amb 24 anys... tu tens el verí de la moto (i concretament del OFFRoad) molt endins!

He al·lucinat amb la teva narració ... moto amunt - moto avall, kit-supermotard - kit-enduro .... i els viatges amb les EXC125 o la 450EXC de Barna a les terres de l'Ebre... de flipar.

No tinc clar si amb la GG TXTPRO280 també anaves fent aquests trajectes pk això ja es per nota.

Benvingut (y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Caram @Freerider27 !!!!

Quin currículum amb 24 anys... tu tens el verí de la moto (i concretament del OFFRoad) molt endins!

He al·lucinat amb la teva narració ... moto amunt - moto avall, kit-supermotard - kit-enduro .... i els viatges amb les EXC125 o la 450EXC de Barna a les terres de l'Ebre... de flipar.

No tinc clar si amb la GG TXTPRO280 també anaves fent aquests trajectes pk això ja es per nota.

Benvingut (y)
jejejej mercii homee, en realitat tampoc és tant!! tot s'acaba veient més "èpic" desde fora. Només són km sobre la moto (que per nosaltres, els moteros, és el TOT).
Per lo de la GasGas... llàstima que no la pugui matricular perquè encara hauria durat menys jajajaja. No, en realitat, és perquè està "pensada" per fer només trial, molta estona parat i fent coses ja tècniques, res de circular per algun camí ni estar tot el rato canviant de marxa... per això va acabant petant (i mira que ho sabia i intentava ser el més suau possible amb els canvis de marxa, però bueno, tot peta. Per si teniu curiositat de com van quedar els engranatges de la 3a i 4a marxa (crec que són). Com es pot veure, a un li falta una dent però l'altre està ben llis?

IMG 2781
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
jejejej mercii homee, en realitat tampoc és tant!! tot s'acaba veient més "èpic" desde fora. Només són km sobre la moto (que per nosaltres, els moteros, és el TOT).
Per lo de la GasGas... llàstima que no la pugui matricular perquè encara hauria durat menys jajajaja. No, en realitat, és perquè està "pensada" per fer només trial, molta estona parat i fent coses ja tècniques, res de circular per algun camí ni estar tot el rato canviant de marxa... per això va acabant petant (i mira que ho sabia i intentava ser el més suau possible amb els canvis de marxa, però bueno, tot peta. Per si teniu curiositat de com van quedar els engranatges de la 3a i 4a marxa (crec que són). Com es pot veure, a un li falta una dent però l'altre està ben llis?

Veure l'arxiu adjunt 2740
Normalment quan es veuen així els pinyons, pq per acabar de treure conclusions vàlides es tindria que mirar tota la caixa de canvis, el causant de la trencada és el pinyó simple de l esquerra. Al de la dreta li falta una dent pq ha trepitjat un tros, o una dent, de l altre pinyó al voler engranar se... ? ? ?
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Normalment quan es veuen així els pinyons, pq per acabar de treure conclusions vàlides es tindria que mirar tota la caixa de canvis, el causant de la trencada és el pinyó simple de l esquerra. Al de la dreta li falta una dent pq ha trepitjat un tros, o una dent, de l altre pinyó al voler engranar se... ? ? ?
Correcte, lo que no tinc fotos de la caixa de canvis oberta perquè obrir el motor de les TXT és una liada, és necessita eina especial o fabricar-se'n una a mida per separar el carter. Quan tingui més temps potser m'embolico a fer-ho; si és així, ja em curraré un post!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
jejejej mercii homee, en realitat tampoc és tant!! tot s'acaba veient més "èpic" desde fora. Només són km sobre la moto (que per nosaltres, els moteros, és el TOT).
Per lo de la GasGas... llàstima que no la pugui matricular perquè encara hauria durat menys jajajaja. No, en realitat, és perquè està "pensada" per fer només trial, molta estona parat i fent coses ja tècniques, res de circular per algun camí ni estar tot el rato canviant de marxa... per això va acabant petant (i mira que ho sabia i intentava ser el més suau possible amb els canvis de marxa, però bueno, tot peta. Per si teniu curiositat de com van quedar els engranatges de la 3a i 4a marxa (crec que són). Com es pot veure, a un li falta una dent però l'altre està ben llis?

Veure l'arxiu adjunt 2740
Li va passar alguna cosa semblant a la meva estimada Sherpa 350. La duia amb només 16 anys i aleshores, diguem que el tema controls no era tant estricte, apart que amb el meu 1,87 d'alçada semblava més gran i no hem vàrem parar mai.
En aquells temps, era l'època daurada de les vespes primavera 125 amb "kit polini" i va arribar la béstia, la Hurricane 125cc, el meu cervellet adol·lescent no podía entendre i menys permetre que una 125 pogués correr més que una 350, amb el que literalment la vaig "reventar" :LOL::ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Freerider27
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bones tardes,

la veritat és que ja fa temps que conec el lloc web i la pàgina d'Instagram, però mai m'havia animat a escriure res. Em sembla bonic tenir una comunitat motera catalana i la veritat és que no sé el regular que seré per aquí, però espero no abandonar. Com que he acabat exàmens i tinc unes dues setmanes de vacances (oh, la vida de l'estudiant jejeje) doncs em presento.

Sóc un noi de quasi 24 anys que està quasi acabant la carrera de periodisme i des dels vuit està enganxat a tot allò que porti rodes i motor (si són motos, millor). Sóc de la zona de ponent, tocant de l'Ebre i principalment he fet i faig enduro tot i que he tingut alguna moto de carretera i també uns quants kits de supermotard per fondre les carreteres del Priorat? i no fer enduro a l'estiu.

Tot va començar amb la típica minimoto de 50 quan vaig fer 8 anys i al cap de tres mesos, al veure que allò era una merda (parlant clar), es va "transformar" en una pitbike més "moto" de 125 amb marxes com una moto gran. Una moto moto que per un nen de 8 anys era una autèntica passada. La cosa va anar tirant fins que quan vaig fer 14 anys em va arribar una KTM sx 125 del 2004 que era un coet. Als 16, amb carnet A1 acabat de treure vaig vendre la SX125 per comprar una DUKE125 (ja ho sé, greu error, però necessitava els diners per poder comprar la moto en què poder anar a l'escola, fer escapades per carretera i començar a moure'm sol; mai m'ha faltat de res, però tampoc ens ha sobrat). Tinc un gran record de la petita DUKE 125, amb un any i mig li vaig fer 25 mil quilòmetres i l'únic problema va ser una rotura del tope del cable de l'embrague i un reten de forquilla. Ah, i que quan la rentaves a pressió a vegades sortia el llum de motor i el nivell de gasolina anava el primer dilluns de cada mes.

Tot i gaudir enormement la DUKE notava que allò que realment em tirava i allò que passava hores mirant i xafardejant era l'off road. Així que vaig posar a la venda la KTM per poder comprar una exc 125 del 2008 (encara amb el carnet A1) i poder fer enduro. A més, tenia sota la màniga incloure amb la moto el kit supermotard, per poder donar-li un ús més mixte. LA veritat, és que contra tot pronòstic la 125 2temps d'enduro de competició va aguantar un ús que no era només enduro pur i dur; era camins, trialeres, ús pel poble, rutes per carretera, enllaços de 40 o 50 km per nacional (a 85-95 kmh) sense cap problema, però sense cap maltractament. He provat unes 6 ktm exc 125 amb el mateix motor i tot i que totes s'han comportat diferent la meva anava realment fina, suuuuperlineal, amb uns baixos molt més decents que els que ens podríem pensar per una 125 2t i amb una estirada infinita (exagero una mica jejejeje, però anava realment bé, la vaig comprar amb el motor complet acabat de fer i carburada de manera impol·luta; sóc bastant primmirat amb aquestes coses i creieu-me que si trobés al mecànic que la va carburar li pagaria un bon dinar hahahaha). Relament una grandíssima moto escola que em va fer agafar molta tècnica i tacte.

La següent a arribar va ser una KTM (sí, no surto de ktm hahahaha) exc 450 del 2007. El ritual va ser el mateix, vendre la 125 i comprar la 450 per poder anar a estudiar a Barcelona amb més "facilitat" que amb la 125 2t. Igualment, i amb una mica de diners que vaig fer a l'estiu em vaig comprar un altre kit supermotard i jo que pensava que la 125 corria aquesta ja.... tela marinera quina acceleració i quin par motor. Fent enduro no em semblava tan pesada com em van advertir i fent supermotard era una bèstia. Li vaig fer 600 hores de funcionament amb enduro els caps de setmana i les vacances i un ús diari per anar a la universitat i moure'm per Barcelona i anar cap a casa els caps de setmana, que són uns 200 km (de Reus a Barcelona agafava l'autopista, a 120 en 6a a 1/4 de gas, i la resta nacional i empalmava trossos del Priorat). Aquesta moto va acabar dues Basselles Race (la del 2017 i 2018, extremadament plujosa, on vam acabar 155 pilots dels més de 600 de la categoria "amigos". Ei, ni una cafetera (electroventilador). Una altra vegada, una KTM que no em va donar cap problema greu, de fet, crec que cap. Bé, sí, vaig fer malbé la bomba d'embrague perquè a un taller de Barcelona m'hi van posar DOT4 i les Magura van amb oli mineral. L'únic manteniment era canvi d'oli (reconec que no sempre canviava filtres a cada canvi d'oli) a les 25 hores i no descuidar mai el filtre d'aire. Després, em vaig vendre el kit supermotard perquè veia que tenint la moto a Barcelona no feia tot l'enduro que m'agradaria i volia, amb els diners del kit sm, comprar un scutre barat per poder continuar movent-me amb moto per la ciutat. Sabeu què? després de mesos indecís sobre quin scutre comprar... em vaig tornar a comprar un kit supermotard??

La vaig vendre amb gairebé 700 hores anant de primera, sense cap soroll estrany, funcionant absolutament TOT. La vaig vendre, ruc de mi, perquè em picava una mica provar el trial i veia que per pujar i baixar de Barcelona, tot i que la moto ho aguanta perfectament, jo no tant; ho podia fer i ho feia, de fet m'agradava i més igual "patir" sobre la moto. Però volia una cosa més potent, alguna cosa més de carretera. Vaig canviar la exc450 per una GasGas txtpro280 més diners òbviament per mi. El tracta semblava bo. De fet, en principi ho va ser, però ja sabeu que diuen de les Gasgas.... "una vuelta y no más". Y és que la caixa de canvis, per l'ús que li donava, que era trial però no només trial (de fet, vaig fer tota la Bassella 2019 amb ella) és massa fràgil. El mecanisme que acciona els engranatges i el disseny en sí és ultra compacte i ben pensat, però és molt fràgil. N'ha donat bastants problemes (més de 1000€ en reparacions) i l'última vegada que va dir prou la vaig deixar aparcada. Espero poder tornar-la a arreglar i mirar de cuidar més (no sé com, utilitzant-la menys potser jejeje) perquè la veritat és que quan funcionava la moto és una passada. El tacte és súper fí, els comandaments són ultra precisos i l'embrague és una delícia.

No em vaig comprar cap moto de carretera, principalment perquè la que m'agrada, la Suzuki SRAD 750 del 96-00 no pot circular per Barcelona quan vulgui i perquè reflexionament amb l'ús de carretera no em convencia del tot i no acabava d'estar-ne segur. A mi m'agrada realment gaudir de la conducció, i per carretera estem molt més limitats que fent off road. Sabeu què? (altre cop), vaig trobar una exc450 igual que la que vaig vendre molt bé de preu i la vaig comprar. És la que actualment tinc i com no, em sembla una gran moto d'enduro. De tot l'enduro. No és la primera en res. Li falta estabilitat a altes velocitats, té més inèrcies que una 2t o una 4t més moderna, etc. però fa el mateix enduro que motos acabades de comprar (i trialeres dures eeh, de fer 1km en una hora jejeje) però les fa, com a mínim, igual que motos més noves i lleugeres. Realment és una moto molt i molt equilibrada.

I diria que ja està tota la història de les motos que he tingut i una mica us podeu fer a la idea de com sóc; m'agrada parlar, m'agraden les motos i m'agrada parlar de motos. Aquí us deixo algunes fotos que he trobat per l'ordinador d'algunes d'elles!

Salut i gas!

La primera, la sx125 del 2004 que si trobés qui la té la compraria sense pensar.
Veure l'arxiu adjunt 2722
i que maca que era la DUKE i quants km vam fer junts!!?
Veure l'arxiu adjunt 2723
Disculpeu que la exc només surti en supermotard, li vaig pegar molt tute d'enduro, però no acostumo a parar massa a fer fotos jejeje
Veure l'arxiu adjunt 2725
li vaig posar un kit d'adhesius FMF que la va deixar suuuper racing amb sm!! No sé si algú ha tingut ocasió de provar una moto així, 125 2t amb supermotard... per segons quina carretera (amb poques rectes llargues) la resta de motos, és igual que tinguin 4 vegades més potència, no et veuen el pèl (a més, les enganxines et fan correr més?)
Veure l'arxiu adjunt 2726
Veure l'arxiu adjunt 2727
després de la Bassella 2018. Finalitzadora a la pisició 144 dels 157 (crec) finalistes a "Amigos", que erem més de 600. Va acabar molt poca gent, però va acabar. Un 10 per ella (i per mi que vaig tenir agulletes 2 mesos). En aquell moment m'era igual que la forquilla estigués massa comprimida, només volia treure'm el fang de l'entrecuix i menjar algo.
Veure l'arxiu adjunt 2728
Veure l'arxiu adjunt 2729
Aquí amb una gran gsxr1100 del 91 o del 92 (no ho recordo be i tampoc és meva jejeje)
Veure l'arxiu adjunt 2730
la ruina/gasgas després d'acabar la bassella 2019 (els problemes van venir després jejeje):
Veure l'arxiu adjunt 2732
Aquesta última és d'aquest agost de 2020, l'actual ktm exc 450 del 2007 que tinc i que espero no vendre'm mai.
Veure l'arxiu adjunt 2731

Fins aquí la meva presentació, gràcies per aguantar tot el text, si ho heu fet, i espero que us hagi, com a mínim, entretingut!
Salutacions
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Cecero Salutacions des de Cornellà de Llobr. Presentacions 9
porter-00 Em presento Salutacions! Presentacions 18
Xaviermblg Em presento Salutacions Presentacions 27
Albert_f850adv Salutacions de l'Albert de Figueres (Girona) Presentacions 14
Gauque Em presento Salutacions des de Cambrils Presentacions 13
J.u.a.n. Salutacions Presentacions 8
A Salutacions Presentacions 8
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
Xavi_V Em presento Salutacions des d’Olesa de Montserrat Presentacions 16
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
S Salutacions desde Pira Presentacions 5
cesarserpi Em presento Salutacions desde Cabrera d' Anoia Presentacions 6
Kike T M Em presento Salutacions des de Montmeló Presentacions 12
H Salutacions des de Lleida Presentacions 5
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
Pep Aràgo Salutacions desde el Lluçanès Presentacions 20
jracing Salutacions a tothom! Presentacions 19
R Em presento Salutacions Presentacions 4
Ramon RS Salutacions i ràfegues! Presentacions 14
X Em presento Salutacions!!! Presentacions 4
O Em presento Salutacions Presentacions 4
J Em presento Salutacions !!! Presentacions 2
Llibi Salutacions! Presentacions 2
norick Salutacions... Presentacions 10
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10

Fils similars