• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Capitol 2 | Perdent la por a la moto

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hello!
Molt bones.

Ja hem publicat el segon capítol de les aventures de "Mami en Moto". De veritat que fer un video es una feinada, però molt divertida :D

A veure si els agrada aquest segon video. Posiblement, molts de vosaltres reconexeireu els llocs per on pasem. ?️


I aqui m'agradaría molt escoltar els seus consells per millorar els videos o.. la conducció ?️

Espero us agradi ;)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hello!
Molt bones.

Ja hem publicat el segon capítol de les aventures de "Mami en Moto". De veritat que fer un video es una feinada, però molt divertida :D

A veure si els agrada aquest segon video. Posiblement, molts de vosaltres reconexeireu els llocs per on pasem. ?️


I aqui m'agradaría molt escoltar els seus consells per millorar els videos o.. la conducció ?️

Espero us agradi ;)
Molt bo! Es nota que millores en l'edició i en el dinamisme dels vídeos, així que penso que vas pel bon camí, sobretot tenint en compte les limitacions actuals.

Això si, al principi quasi que no se t'escolta! Si et graven amb un dispositiu extern et farà falta enregistrar el teu àudio a banda, o posar-te un micro. Tenint en compte que fora vídeos, mentre estiguem confinats seran des de baix de la moto, crec que és de les coses més importants a solucionar.

El format de narrativa en off comentant el vídeo està molt bé, ja que et dona molt de joc i resulta entretingut, i s'escolta molt bé. A mesura que vagis creant contingut et trobaràs més còmode i amb més eines pels teus vídeos, així que a seguir així!! ?
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
M'ha agradat el teu video, només discrepo una mica amb el tema que al haver anat amb scooter anaves més encarcarada.
A veure si aviat podem sortir i ens ensenyes més les teves evolucions :giggle:
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bo! Es nota que millores en l'edició i en el dinamisme dels vídeos, així que penso que vas pel bon camí, sobretot tenint en compte les limitacions actuals.

Això si, al principi quasi que no se t'escolta! Si et graven amb un dispositiu extern et farà falta enregistrar el teu àudio a banda, o posar-te un micro. Tenint en compte que fora vídeos, mentre estiguem confinats seran des de baix de la moto, crec que és de les coses més importants a solucionar.

El format de narrativa en off comentant el vídeo està molt bé, ja que et dona molt de joc i resulta entretingut, i s'escolta molt bé. A mesura que vagis creant contingut et trobaràs més còmode i amb més eines pels teus vídeos, així que a seguir així!! ?
Moltes gràcies pel input :) De mica en mica anem aprenent també a fer videos, fer el guió i coses que abans no haviem caigut.

Ara toca provar el tema intercoms, micros i com dius, tema audio ;)

Que bé que ha sigut més entretingut :giggle:

Merci!!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
M'ha agradat el teu video, només discrepo una mica amb el tema que al haver anat amb scooter anaves més encarcarada.
A veure si aviat podem sortir i ens ensenyes més les teves evolucions :giggle:
:) jejeje merci. No se, es la explicació que trobo jo. O pot ser també que estava tensa..tensa, tensa com un pal d'escombra jajaja

Ara crec que ja no tinc aquesta postura. Però clar, aquesta es la meva sensació. Encara no hem fet més videos. :LOL:

Agraeixo molt el comentari ;)
 
  • Love
Reaccions: Xavi Canyo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No sé què passa últimament si han sigut els reis o què, però he vist ja tan ahir com avui gent en pàrquings fent pràctiques amb motos.

A veure si el nostre hobby s'expandeix o que`!
Per cert, quan pugui miraré el vídeo i comentaré...
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto

Fils similars