• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Vols formar part d'un grup "campero"?

T'hi apuntaries?

  • I tant!

    Vots: 18 85,7%
  • És bona idea però....

    Vots: 3 14,3%
  • No!

    Vots: 0 0,0%

  • Votants totals
    21
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.



Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
Si aneu organitzant rutes segur que trobaré dia per venir. I segurament algún altre company vindrà. Per altra banda, tots els que dubten perquè no han fet mai off, poden comptar amb mi per donar unes nocions, fa temps que faig enduro i la terra m'agrada mes que l'asfalt. No soc cap expert però al principi tota ajuda es bona.

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Si aneu organitzant rutes segur que trobaré dia per venir. I segurament algún altre company vindrà. Per altra banda, tots els que dubten perquè no han fet mai off, poden comptar amb mi per donar unes nocions, fa temps que faig enduro i la terra m'agrada mes que l'asfalt. No soc cap expert però al principi tota ajuda es bona.

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
d'on ets @monguarch? i quina màquina portes?
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola bones nia grup de gent de per aqui Lleida? Que no coneca ningu amb moto trail que surti a fer off gracies i gass
Hoola Joel,
de Lleida ciutat estem varios, jo, @Loxicdelamola i @Arnaubarruera, @manel_pa, @v.strom650_rider Algun altre poder, però no conec.

Aquest diumenge fem sortideta Almatret ( amb una miqueta off ), per fer alguna cosa. Està penjat a rutes de Lleida crec.

Salutacions
 
Caracol_adventure

Caracol_adventure

Rodant
17 Des 2020
31
117
Premis
5
Agramunt
Moto
KTM 790 adventure R
Hoola Joel,
de Lleida ciutat estem varios, jo, @Loxicdelamola i @Arnaubarruera, @manel_pa, @v.strom650_rider Algun altre poder, però no conec.

Aquest diumenge fem sortideta Almatret ( amb una miqueta off ), per fer alguna cosa. Està penjat a rutes de Lleida crec.

Salutacions
Perfecte ja he enviat el correu, aixi que si no canvià res ens veiem diumenge, gracies
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Mentrestant no ens deixin sortir de la comarca ... anirem entrenant ...que hi ha molt bassals aquest dies i està perfecte !!!
36b595ef1a3a2ec449908a13a24f275a.jpg
 
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Boneees, jo sóc més endurero jejeje però amb la 450 també es pot fer perfectament trail (sempre que no hi hagin trams de 80 km d'autopista que em quedo sense neumatic jejejejeje). Normalment tinc la moto al meu poble, per la Ribera d'Ebre, però a vegades també la pujo a Barcelona (quan posin les classes presencials).
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Boneees, jo sóc més endurero jejeje però amb la 450 també es pot fer perfectament trail (sempre que no hi hagin trams de 80 km d'autopista que em quedo sense neumatic jejejejeje). Normalment tinc la moto al meu poble, per la Ribera d'Ebre, però a vegades també la pujo a Barcelona (quan posin les classes presencials).
això ens interessa força... la Ribera d'Ebre:sneaky:!!
de quin poble ets?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo