• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Anem de ruta, però.... Esmorzar, també!

Carreteres, curves i un àpat, es la millor sortida.

Compartir aquest Grup de Rutes

Dades

Categoria
Grups de Rutes Onroad
Membres en total
44
Esdeveniments en total
6
Total de debats
1
Visualitzacions en total
12K
Àlbums en total
0

Esmorzar a la comarca d'Osona 1 d'Abril 2023

Bones a tots, ja tenim en marxa el 2 esmorzar del grup. En aquesta ocasió en s anirem cap a la comarca d'Osona on intentarem, com es un costum nostre fer un bon tiberi. Ja coneixeu la meva filosofia de; qualitat/preu en comptes de quantitat/preu, és per això, que el nostre company, i en aquest cas serà també el nostre amfitrió Albert @Serra. El restaurant es troba a Vilalleons-St Julià de Vilatorta, concretament el restaurant Puig-l'Agulla. Deixo la carta perque aneu mirant-se la proposta que ens ofereix el restaurant.
 5994748110481505551 121
Si voleu poden fer com a les trobades, demanar el plat que volgueu per el dia de l'esmorzar tidrel a punt. Dit això, voldria que tots aquests que vulguin participar que ho facin saber al grup en la pestanya que posa; participaré, m'ho repenso, no podré assistir, d'aquesta manera tindre un aproximat de les persones que podran assistir i poder parlar amb el restaurant. El meu punt de trobada en aquesta ocasió per als companys de Tarragona, Anoia, centre, Barcelona i Lleida és al pavelló nou congost de Manresa. Punt de trobada Manresa Hi ha un restaurant on poder prendre un cafè per després continuar ruta cap a Vic. Com sempre l'Hora d'esmorzar serà cap allà les 10, o 2/4 d'11. Per anar amb temps per a tots i sàpiguen que venim de lluny alguns (com és el meu cas de Lleida i els companys de Tarragona) l'hora de trobada seria cap a les 9 del matí. Escoltaré altres opcions de punt de trobada i hora. Gràcies a tots.

Ubicació

Vilalleons

Etiquetes

Organitzador

cargols2rodes

Data de l'esdeveniment

Comença l'esdeveniment
1 Abr 2023 a las 08:00
Fi de l'esdeveniment
1 Abr 2023 a las 14:45