• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon "deia"

Avui toca pujar, per tercer cop, a l'examen del A2. A veure si aquest cop sí. He arribat a una fase que ja sé que això és mig habilitat/mig pu** loteria...

Encara que tinc bon felling, més que res perquè a la primera de dues pràctiques que he fet aquesta setmana, vaig caure fent el gir de 180 graus. La meva espatlla esquerra i el genoll em fan una miqueta mal, però res... anant amb moto no fan mal. I no sé, malgrat això em dóna bon rotllo!

Vinga!!

@mami_en_moto com vas tu??
Bon dia!!!! Fot-li canya company, aquesta pot ser la definitiva ??? . Ja ens diràs a que tal ha anat!!!
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon "deia"

Avui toca pujar, per tercer cop, a l'examen del A2. A veure si aquest cop sí. He arribat a una fase que ja sé que això és mig habilitat/mig pu** loteria...

Encara que tinc bon felling, més que res perquè a la primera de dues pràctiques que he fet aquesta setmana, vaig caure fent el gir de 180 graus. La meva espatlla esquerra i el genoll em fan una miqueta mal, però res... anant amb moto no fan mal. I no sé, malgrat això em dóna bon rotllo!

Vinga!!

@mami_en_moto com vas tu??
Ja saps que diuen, a la tercera va la vençuda ?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon "deia"

Avui toca pujar, per tercer cop, a l'examen del A2. A veure si aquest cop sí. He arribat a una fase que ja sé que això és mig habilitat/mig pu** loteria...

Encara que tinc bon felling, més que res perquè a la primera de dues pràctiques que he fet aquesta setmana, vaig caure fent el gir de 180 graus. La meva espatlla esquerra i el genoll em fan una miqueta mal, però res... anant amb moto no fan mal. I no sé, malgrat això em dóna bon rotllo!

Vinga!!

@mami_en_moto com vas tu??
Molta sort Bascu, això són senyals que t'anirà bé, ja diràs. ✌️
Ho haurem de mullar si tot va bé.
Ja saps que diuen, a la tercera va la vençuda ?
Ja està Bacu?, ja el tenim?.:unsure:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon "deia"

Avui toca pujar, per tercer cop, a l'examen del A2. A veure si aquest cop sí. He arribat a una fase que ja sé que això és mig habilitat/mig pu** loteria...

Encara que tinc bon felling, més que res perquè a la primera de dues pràctiques que he fet aquesta setmana, vaig caure fent el gir de 180 graus. La meva espatlla esquerra i el genoll em fan una miqueta mal, però res... anant amb moto no fan mal. I no sé, malgrat això em dóna bon rotllo!

Vinga!!

@mami_en_moto com vas tu??
com va anar company?
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bon "deia"

Avui toca pujar, per tercer cop, a l'examen del A2. A veure si aquest cop sí. He arribat a una fase que ja sé que això és mig habilitat/mig pu** loteria...

Encara que tinc bon felling, més que res perquè a la primera de dues pràctiques que he fet aquesta setmana, vaig caure fent el gir de 180 graus. La meva espatlla esquerra i el genoll em fan una miqueta mal, però res... anant amb moto no fan mal. I no sé, malgrat això em dóna bon rotllo!

Vinga!!

@mami_en_moto com vas tu??
Hola Bascu!

Just avui he pujat a examen. T`he de dir que estava molt molt nerviosa. A més també arribava una mica tard.. La carretera per a baixar a vilafranca, amb molts camions.

Però finalment he aprovat!!!!! He de dir que no se si era el sol o que pensava que aniría a tornar a ploure, que quand he começat el examen, només m'enfocava en pensar.. es una pràctica més.. es una pràctica més.

I no se si això m'ha ajudat però les plantxes.. les bendites plantxes que hi son lo més complicat per a mi, las he fet i no se ni com...

Ara veurem quan toca fer la practica de circulació....
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
giphy.gif

Anims [mention]Bascu [/mention] !!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Love
Reaccions: GEORGECAT
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola Bascu!

Just avui he pujat a examen. T`he de dir que estava molt molt nerviosa. A més també arribava una mica tard.. La carretera per a baixar a vilafranca, amb molts camions.

Però finalment he aprovat!!!!! He de dir que no se si era el sol o que pensava que aniría a tornar a ploure, que quand he começat el examen, només m'enfocava en pensar.. es una pràctica més.. es una pràctica més.

I no se si això m'ha ajudat però les plantxes.. les bendites plantxes que hi son lo més complicat per a mi, las he fet i no se ni com...

Ara veurem quan toca fer la practica de circulació....
Enhorabona!!! 2/3 això ja ho tens!! Ara circulació i pim-pam-pum A2 a la butxaca!!
Ànims a totes les que esteu en procès, penseu que si un ximplet com jo va poder... Vosaltres també!! Keep calm and pass the exam ?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola Bascu!

Just avui he pujat a examen. T`he de dir que estava molt molt nerviosa. A més també arribava una mica tard.. La carretera per a baixar a vilafranca, amb molts camions.

Però finalment he aprovat!!!!! He de dir que no se si era el sol o que pensava que aniría a tornar a ploure, que quand he começat el examen, només m'enfocava en pensar.. es una pràctica més.. es una pràctica més.

I no se si això m'ha ajudat però les plantxes.. les bendites plantxes que hi son lo més complicat per a mi, las he fet i no se ni com...

Ara veurem quan toca fer la practica de circulació....
Moltes felicitats, ja et queda un pas més i a conduir la Benelli ✌️
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
com va anar company?

Doncs cagada pastoret. La planxa la vaig passar bé, però anava amb tanta por de trepixar-la un altre cop que vaig fer una cosa que mai he fet... Fotre un pal a terra!! ?

Cagundeu!!!... sempre he fet els pals molt bé, i a més a més. Deien que els examinadors no eren els vells i estava aprovant molta gent... AAARGH!

@mami_en_moto MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs cagada pastoret. La planxa la vaig passar bé, però anava amb tanta por de trepixar-la un altre cop que vaig fer una cosa que mai he fet... Fotre un pal a terra!! ?

Cagundeu!!!... sempre he fet els pals molt bé, i a més a més. Deien que els examinadors no eren els vells i estava aprovant molta gent... AAARGH!

@mami_en_moto MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!
Moltes gràcies Bascu

Ostres, quina rabia. De veritat!!!
ES que els nervis son horrorosos!!! I t'entenc.. al circuit ràpid, el canvi de sentit.. lo he fet molt lent.. malament ... per sort he arribat en temps, però una cosa que ja feia bé, a l'examen, ha sortit una mica malament :(

Doncs.. una abraçada forta!!!!
 
  • Like
Reaccions: Bascu i GEORGECAT
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola Bascu!

Just avui he pujat a examen. T`he de dir que estava molt molt nerviosa. A més també arribava una mica tard.. La carretera per a baixar a vilafranca, amb molts camions.

Però finalment he aprovat!!!!! He de dir que no se si era el sol o que pensava que aniría a tornar a ploure, que quand he começat el examen, només m'enfocava en pensar.. es una pràctica més.. es una pràctica més.

I no se si això m'ha ajudat però les plantxes.. les bendites plantxes que hi son lo més complicat per a mi, las he fet i no se ni com...

Ara veurem quan toca fer la practica de circulació....
Moltíssimes felicitats!!!!! La circulació res, una ruteta amb pinganillo seguint les indicacions de l'examinador i cap a casa (y)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bones, us porto noticies!!!!

He aprovat el A2!!!!!

Encara no m'ho crec.

Alguns que em segueixen a les xarxes ja sabien que fa uns dies havia aprovat el carnet A2.

Us he de dir que volia venir al forum a comentar moltes coses, com aquesta, com la Porra de MotoGP , Riderr 1000 i més... però sembla que els temps son massa complicats i tinc el cap atabalat a un nivell indescriptible.

Doncs, bueno, una de les coses que m'agraden molt molt de les motos es que a vegades quand necessites un temps, un espai, un moment de calma i reflexió, una ruta en moto pot ajudar d'una manera que no havia viscut.
Desitjo pujar ja a la Benni i sortir a fer la meva primera ruta amb ella. Sortir d'Igualada i donar voltes per les Maioles o anar fins al Mazinger a veurer com ha quedat. Però la pluja i moltes coses que he de fer, em tenen amb els plans amb pausa.
Aixi que bueno, a veure si aviat us puc pujar un video on us explico les meves primeres sensacions amb mi nova compi :)


De moment us deixo amb aquest video :)


Moltes gràcies pel seus ànims :) ja us dic que quand he vist el aprovat, aquest forum i aquesta gent es la que primer m'han vingut al cap :)

A veure si tornem a tenir un forum molt molt actiu, participatiu i compartin molt bones històrias al voltant de les motos ;)

Petonets!!!!!!

Mami en moto.... amb carnet A2!!!!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Molt bones, us porto noticies!!!!

He aprovat el A2!!!!!

Encara no m'ho crec.

Alguns que em segueixen a les xarxes ja sabien que fa uns dies havia aprovat el carnet A2.

Us he de dir que volia venir al forum a comentar moltes coses, com aquesta, com la Porra de MotoGP , Riderr 1000 i més... però sembla que els temps son massa complicats i tinc el cap atabalat a un nivell indescriptible.

Doncs, bueno, una de les coses que m'agraden molt molt de les motos es que a vegades quand necessites un temps, un espai, un moment de calma i reflexió, una ruta en moto pot ajudar d'una manera que no havia viscut.
Desitjo pujar ja a la Benni i sortir a fer la meva primera ruta amb ella. Sortir d'Igualada i donar voltes per les Maioles o anar fins al Mazinger a veurer com ha quedat. Però la pluja i moltes coses que he de fer, em tenen amb els plans amb pausa.
Aixi que bueno, a veure si aviat us puc pujar un video on us explico les meves primeres sensacions amb mi nova compi :)


De moment us deixo amb aquest video :)


Moltes gràcies pel seus ànims :) ja us dic que quand he vist el aprovat, aquest forum i aquesta gent es la que primer m'han vingut al cap :)

A veure si tornem a tenir un forum molt molt actiu, participatiu i compartin molt bones històrias al voltant de les motos ;)

Petonets!!!!!!

Mami en moto.... amb carnet A2!!!!!!
Moltes Felicitats de nou @mami_en_moto que ho gaudeixis molt i molt‼️
Pel que dius, a mi també m’ajuda molt tenir un espai per mi i la Beverly, ja que fer uns quants Km… o fer un parell de toms per la ciutat també em relaxa, llàstima que no acompanya massa el temps…
Salut i visca el A2‼️?????✌️?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ja trigaves a dir-ho,... ho vaig veure a Instagram i m'extranyava no diguessis res.
Vas escollir bon dia per fer l'exàmen... ;)

No hi ha enllaç al video :oops:
ES que aquest dies son massa complicats..molts temes i volia fer una publicació bona al forum i compartir la meva alegria, pero avui mateix, he intentat obrir un fill amb la noticia però no he pogut.. sembla un tema tècnic jejeje

Així que ja, he trobat aquest fill i bueno.. :) Faltava dir-ho aqui :)
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt bones, us porto noticies!!!!

He aprovat el A2!!!!!

Encara no m'ho crec.

Alguns que em segueixen a les xarxes ja sabien que fa uns dies havia aprovat el carnet A2.

Us he de dir que volia venir al forum a comentar moltes coses, com aquesta, com la Porra de MotoGP , Riderr 1000 i més... però sembla que els temps son massa complicats i tinc el cap atabalat a un nivell indescriptible.

Doncs, bueno, una de les coses que m'agraden molt molt de les motos es que a vegades quand necessites un temps, un espai, un moment de calma i reflexió, una ruta en moto pot ajudar d'una manera que no havia viscut.
Desitjo pujar ja a la Benni i sortir a fer la meva primera ruta amb ella. Sortir d'Igualada i donar voltes per les Maioles o anar fins al Mazinger a veurer com ha quedat. Però la pluja i moltes coses que he de fer, em tenen amb els plans amb pausa.
Aixi que bueno, a veure si aviat us puc pujar un video on us explico les meves primeres sensacions amb mi nova compi :)


De moment us deixo amb aquest video :)


Moltes gràcies pel seus ànims :) ja us dic que quand he vist el aprovat, aquest forum i aquesta gent es la que primer m'han vingut al cap :)

A veure si tornem a tenir un forum molt molt actiu, participatiu i compartin molt bones històrias al voltant de les motos ;)

Petonets!!!!!!

Mami en moto.... amb carnet A2!!!!!!
Requet bones notícies mami, enhorabona ia disfrutar d'uns quants cavalls més. ? ??
Al MAZINGER amb nova montura, pot ser?.:cool::cool::cool:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6

Fils similars