• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Molt xules les fotos, només una sugerencia, podrieu posar nom a la gent de les fotos? Així entre totes les sortides podríem anar posant cares als mebres del grup-
M'alegro molt de que gaudissiu tant ✌️
 
  • Like
Reaccions: Carmeta i Serra
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Molt xules les fotos, només una sugerencia, podrieu posar nom a la gent de les fotos? Així entre totes les sortides podríem anar posant cares als mebres del grup-
M'alegro molt de que gaudissiu tant ✌️
1652637773735

Merci @Xavi Canyo
A dalt al mig @cargols2rodes (i a l'esquerra del tot la seva parella), a l'esquerra seva en @jordiTR63, a la dreta @jamar i a la dreta del tot @1nanu. A baix a l'esquerra un col·lega meu que no és (encara) al fòrum, i a la dreta en @pepprats.

Aprofito per demanar a en @Roger l'acreditació del premi #motovolta2022 per a tots els esmentats. Merci!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Veure l'arxiu adjunt 5231
Merci @Xavi Canyo
A dalt al mig @cargols2rodes (i a l'esquerra del tot la seva parella), a l'esquerra seva en @jordiTR63, a la dreta @jamar i a la dreta del tot @1nanu. A baix a l'esquerra un col·lega meu que no és (encara) al fòrum, i a la dreta en @pepprats.

Aprofito per demanar a en @Roger l'acreditació del premi #motovolta2022 per a tots els esmentats. Merci!
Hòsties, no me he adonat surto amb la aboca oberta jajajajaja
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Mentre la portis tancada mentre condueixes.... sino et faràs un fart de mosquits aquests estiu ??
Entre les croquetes i la truita de patates de la dona, els baixos eren un aperitiu, però sincerament pocs vaig trobar.???
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Ejem ... jo no vaig fer servir la càmera ... però si que en vaig veure alguna en el nostre grup amics ... gopros molt xules ... :cool: ;):D
Si!! A veure si trobo el moment, tinc algun que altre clip (del matí, que a la tarda va morir la bateria i no en portava una segona) una llàstima amb la llum de tarda hagués quedat molt guapo.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Ejem ... jo no vaig fer servir la càmera ... però si que en vaig veure alguna en el nostre grup amics ... gopros molt xules ... :cool: ;):D
sí, jo vaig gravar 100 GiB de vídeo... però no sé pas quan tindré temps d'editar-los... de moment els tinc desats i algun dia els editaré :-O i compartiré :)
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
sí, jo vaig gravar 100 GiB de vídeo... però no sé pas quan tindré temps d'editar-los... de moment els tinc desats i algun dia els editaré :-O i compartiré :)
Us comparteixo un petit tram xulo, abans d'arribar a Prades.
@jamar davant portava al teu colega en Juan, ja li comparteixes ?
Com veieu, sóc una mica ? i no edito gaire els vídeos (es una feinada de collons, olé als YouTubers ??)
En breu aniré penjant la resta on sortiu la resta (excepte en @cargols2rodes , quan rodava darrera vostre ja no tenia bateria ?)
 
M D E

M D E

Cul quadrat
2 Des 2021
65
156
Premis
14
Moto
SUZUKI GSR 600
Us comparteixo un petit tram xulo, abans d'arribar a Prades.
@jamar davant portava al teu colega en Juan, ja li comparteixes ?
Com veieu, sóc una mica ? i no edito gaire els vídeos (es una feinada de collons, olé als YouTubers ??)
En breu aniré penjant la resta on sortiu la resta (excepte en @cargols2rodes , quan rodava darrera vostre ja no tenia bateria ?)
Aixo es sortint de l Espluga direccio Prades.... aqui hi han 3 "paelles" molt xules
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Repesco el fil per comentar que finalment m'he animat, li he tret el pols al Premiere i he comilat els videos de la Motovolta, ara m'hi poso amb ho poc que tinc de la Rider, abans no es va morir el suport de la GoPro per l'atac d'una mosca suicida.
Apa aquí teniu més de 40min de revolts, ideal per una nit d'insomni, jejeje...
A veure si així animo també a en @jamar que crec que té millor material que el meu!! ;)

 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Repesco el fil per comentar que finalment m'he animat, li he tret el pols al Premiere i he comilat els videos de la Motovolta, ara m'hi poso amb ho poc que tinc de la Rider, abans no es va morir el suport de la GoPro per l'atac d'una mosca suicida.
Apa aquí teniu més de 40min de revolts, ideal per una nit d'insomni, jejeje...
A veure si així animo també a en @jamar que crec que té millor material que el meu!! ;)

Ostres quina currada .... 40' de video . Aquest vespre li faig un cop d'ull!
Gràcies per la feina @pepprats ?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Repesco el fil per comentar que finalment m'he animat, li he tret el pols al Premiere i he comilat els videos de la Motovolta, ara m'hi poso amb ho poc que tinc de la Rider, abans no es va morir el suport de la GoPro per l'atac d'una mosca suicida.
Apa aquí teniu més de 40min de revolts, ideal per una nit d'insomni, jejeje...
A veure si així animo també a en @jamar que crec que té millor material que el meu!! ;)

guau !!!! molt bon record @pepprats, moltes gràcies per enregistrar aquestes curves i traçades que vam fer plegats !!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Edutarraco Ruta en moto Motovolta Rutes en moto 13
Erik Ruta en moto Reobren inscripcions a Motovolta Rutes en moto 14
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
M Negoci de Motociclisme Esmorzars Priorat, Tarragona Negocis motoristes del territori català 4
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
J Sortida Terres de l'Ebre i Camp de TArragona. Rutes en moto 6
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO d'on surten les HISTORIES dels PATRÓ de Tarragona, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
JoanBP Formació Formacio 3.0 any 2022 Formació motorista 10

Fils similars