• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Embolic

J

jordirodon

Nouvingut
9 Abr 2022
14
50
Premis
3
Estic en un embolic mental. Potser em podeu ajudar…
Ja us deia fa setmanes que sense moto m’ho passo fatal. Ara estic ler tirar-me a la piscina i endeutar-me. D’això me’n sortiré. La cosa és tria moto. El cor va capa a una Triumph Speed twin, l’he provat i és fabulosa. El cap a una Guzzi v85TT, moto lògina i més per a mi. Vull poder fer sortides i alhora poder-ho fer des de casa, visc a la muntanya i emmtoca fer 4km de pista dolenta. Amb l’Honda NCS 750 havia d’anar amb compte… i si plovia o ho havia fet encara més. Però cal gaudir de la vonducció i no sé pas amb la Guzzi. L’he de provar encara.
Bé, pensaments.
Salut.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Estic en un embolic mental. Potser em podeu ajudar…
Ja us deia fa setmanes que sense moto m’ho passo fatal. Ara estic ler tirar-me a la piscina i endeutar-me. D’això me’n sortiré. La cosa és tria moto. El cor va capa a una Triumph Speed twin, l’he provat i és fabulosa. El cap a una Guzzi v85TT, moto lògina i més per a mi. Vull poder fer sortides i alhora poder-ho fer des de casa, visc a la muntanya i emmtoca fer 4km de pista dolenta. Amb l’Honda NCS 750 havia d’anar amb compte… i si plovia o ho havia fet encara més. Però cal gaudir de la vonducció i no sé pas amb la Guzzi. L’he de provar encara.
Bé, pensaments.
Salut.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Home , el que dius dels 4km de pista dolenta es un factor important a tenir en compte.
Sembla que la V85TT te millor pinta ...

Salut i gasss!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per el que dius dels 4km de pista una trail sembla és la millor opció, no veig que la Triumph sigui una moto adient per aquest trajecte.
En @cargols2rodes i la parella de @mami_en_moto tenen la Guzzi, segur que et poden donar bones impressions, ara bé si ja has fet un tastet de la Speed Twin que millor que fer-lo de la Guzzi. Una cosa és la sensació dels demés i un altre és la propia. ;)
En el mercat hi ha moltes trails on escollir ✌️
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i jordirodon
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Estic en un embolic mental. Potser em podeu ajudar…
Ja us deia fa setmanes que sense moto m’ho passo fatal. Ara estic ler tirar-me a la piscina i endeutar-me. D’això me’n sortiré. La cosa és tria moto. El cor va capa a una Triumph Speed twin, l’he provat i és fabulosa. El cap a una Guzzi v85TT, moto lògina i més per a mi. Vull poder fer sortides i alhora poder-ho fer des de casa, visc a la muntanya i emmtoca fer 4km de pista dolenta. Amb l’Honda NCS 750 havia d’anar amb compte… i si plovia o ho havia fet encara més. Però cal gaudir de la vonducció i no sé pas amb la Guzzi. L’he de provar encara.
Bé, pensaments.
Salut.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo solament puc dir-te que entre les dues motos no via cap aparença. La guzzi es una trail, i la strep triple..... No se on ficar-la.
Si tens 4km de pistes la millor és la guzzi, o ja anar a per una trail pura i dura. Per al que en pertanya solament dir-te que la guzzi la he ficat en uns bons enbolats i ha respost bé. I per carretera és una moto per divertir-se sense cap problema. Jo puc donar-te les meves sensacions personals després de 2 anys i mig amb la guzzi. Però millor que tu ningú podrà tindre les millors sensacions en una moto
 
M

Mercè MC

Convidat
Jo desconec les motos que comentes, només sé que m'agrada conduir la meva ?, però la meva part pràctica em diu "t'has plantejat la possibilitat de comprar-te la moto que més et mola i poder-la deixar abaix? pasats els 4 kms de pista"
Igual trobaríes un parking o similar, on deixar-la i ja no tindries els 4 kms de pista, com a condicionant per comprar un o un altra tipus de moto
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bé, ja m’he decidit per la moto que més m’agrada. Gràcies pels comentaris, han anat bé. Tan aviat pugui penjo fotos de la Triumph.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo personalment penso que has triat bé, perdona que no veiés el fil fins avui. Els 4 km de pista poden ser un mal de cap amb la Triumph, però és la moto que t'agrada i només per això ja se't faran més lleugers. Un cop els deixis enrrere la gaudiràs tant com puguis.
La Guzzi és impressionant però per tu és la moto raonable, no la que vols, i comprar-la només pels 4 km que et porten i et treuen de casa crec que no és lo més raonable, tractant-se de comprar una moto.
Si els 4 km es tornen un infern pel motiu que sigui (mal temps freqüent o el fet de no gaudir embrutant-la al seu pas), sempre la pots vendre i canviar-la!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
també hi ha tirumph scrambler, especialment la 1200, pot ser més adequada per fer la pista, i no hauries de comprar res tan diferent del que tens al cap. Però ara ja estàs decidit, esperem a veure la foto!
 
J

jordirodon

Nouvingut
9 Abr 2022
14
50
Premis
3
Ho vaig valorar. Se’m disparava el pressupost i d’algra banda no m’identificava gent amb la moto. No m’hi sentiria còmode, però bé, ja us diré el que. Gràcies.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Xavi Canyo
J

jordirodon

Nouvingut
9 Abr 2022
14
50
Premis
3
Ja hi començo a disfrutar.
ff8aea34acbd91dbacccde17190b067d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
J

jordirodon

Nouvingut
9 Abr 2022
14
50
Premis
3
Tot just he fet quatre km,, per la feina i la calorada no pic sortir. Us en faré cinc cèntims tan aviat hi hagi alguna cosa a compartir. I per descomptat fotos fora de la ciutat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

M’hi vaig fent. La millor moto que he tingut, un plaer conduir-la, és ben amable i el motor una joia. Espero acabar aviat el rodatge i gaudir-la més.

7730e5085a1b3bafd641059bc826c642.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
fdb18c0b11eca2b6ad22b4a5078bd2cc.jpg
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
M’hi vaig fent. La millor moto que he tingut, un okaer conduir-la, és ben amable i el motor una joia. Espero acabar aviat el rodatge i gaudir-la més.

7730e5085a1b3bafd641059bc826c642.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
fdb18c0b11eca2b6ad22b4a5078bd2cc.jpg
Molt xula !!!
Quins neumàtics porta? Tenen molt bona pinta, ara que no sé si aniran gairebé per la pista que vas dir has de fer a diari
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i JoanBP