• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Crom Ride 2022

Afegit al Calendari 02-07-22

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
? M'encantaria poder compartir amb tots vosaltres la grandiosa experiència de fer la Cromride amb companys de Motoristes.cat

Haig de dir que no tinc suficients paraules amb les quals agrair la seva paciència, companyonia, companyonia i bon ambient que vivim durant tot l'esdeveniment. Semblés que ens coneguéssim de fa anys. L'ambient que des del divendres, fins al diumenge es va viure és realment el que es pot trobar solament quan et trobes amb persones que tenen les teves mateixa visió de la vida, viure, gaudir i compartir. I així van ser cadascun dels instants de la CromRide.

Va haver de tot, des de riures, esglais, caos, fallades mecàniques i moltes però moltes revolts.

Haig de dir, que gràcies a l'ajuda de tots, vaig fer un curs express de com prendre revolts infinits. Tots i cadascun van estar pendents del meu i ho notava en cada instant. Em vaig sentir totalment abrigallada per tots i agraeixo INFINITAMENT la seva paciència i animos. Per moments així és que un queda totalment meravellat de l'experiència de viure una ruta amb moto amb grata companyia.

A més, fins i tot tenint elements nous en el grup, immediatament es va sentir la bona sintonia que hi ha entre tots i que molts de vosaltres sabeis, això és difícil de trobar en qualsevol lloc. I és per això que aquest grup, conformat en aquest fòrum, val or. El seu caràcter sense igual és el que fa que l'experiència de començar en el món de les motos, sigui tan però tan gratificant.

Així que després d'aquesta xapa, us agraeixo en l'ànima el gran ambient viscut durant aquesta CromRide 2022.

Moltes gràcies nois!!! I pel pròxim esdeveniment :D jejeje @cargols2rodes @jamar @pepprats @1nanu @Mecaunico
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
? M'encantaria poder compartir amb tots vosaltres la grandiosa experiència de fer la Cromride amb companys de Motoristes.cat

Haig de dir que no tinc suficients paraules amb les quals agrair la seva paciència, companyonia, companyonia i bon ambient que vivim durant tot l'esdeveniment. Semblés que ens coneguéssim de fa anys. L'ambient que des del divendres, fins al diumenge es va viure és realment el que es pot trobar solament quan et trobes amb persones que tenen les teves mateixa visió de la vida, viure, gaudir i compartir. I així van ser cadascun dels instants de la CromRide.

Va haver de tot, des de riures, esglais, caos, fallades mecàniques i moltes però moltes revolts.

Haig de dir, que gràcies a l'ajuda de tots, vaig fer un curs express de com prendre revolts infinits. Tots i cadascun van estar pendents del meu i ho notava en cada instant. Em vaig sentir totalment abrigallada per tots i agraeixo INFINITAMENT la seva paciència i animos. Per moments així és que un queda totalment meravellat de l'experiència de viure una ruta amb moto amb grata companyia.

A més, fins i tot tenint elements nous en el grup, immediatament es va sentir la bona sintonia que hi ha entre tots i que molts de vosaltres sabeis, això és difícil de trobar en qualsevol lloc. I és per això que aquest grup, conformat en aquest fòrum, val or. El seu caràcter sense igual és el que fa que l'experiència de començar en el món de les motos, sigui tan però tan gratificant.

Així que després d'aquesta xapa, us agraeixo en l'ànima el gran ambient viscut durant aquesta CromRide 2022.

Moltes gràcies nois!!! I pel pròxim esdeveniment :D jejeje @cargols2rodes @jamar @pepprats @1nanu @Mecaunico
bona bona, m'alegro que ho passessis bé!
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
No soc d’escriure parrafades, però aquesta vegada vull explicar la meva experiència.
L’any passat vaig fer-la a trossos per veure què era això, doncs no ho coneixia d'aprop.
Va ser aleshores que em vaig plantejar fer la Crom Ride 2022 sencera, sempre que l’artrosi del canell dret em respectés. Si no, cap a casa i no passa res.
No va començar bé doncs vaig sortir 15 minuts més tard de l’horari establert per l’acumulació de riders amb dorsals alts que es van avançar.
Vaig sortir amb un grup que, de bon principi ja no seguien el track i a més a més se'm va afluixar el suport del mòbil. Au Joan, atura’t a recollar-lo!!
Amb tot aquest retard acumulat, vaig decidir no seguir a ningú ni res més que no fos el track de l’organització i fer-ho al meu ritme tant de conducció com en les aturades.

L’important per mi era acabar, gaudir i recuperar temps per no anar just als controls de pas.

Així doncs, GAS AMB SENY, aquest van ser els meus temps de pas:
CP-1 a les 09:50 h
CP-2 a les 11:45 h
CP-3 a les 14:00 h Amb un buff de regal a la ruleta
CP-4 a les 15:45 h Aturada de 30’ per menjar, refrescar-me i descansar un xic
CP-5 a les 18:30 h
CP-6 a les 20:20 h FINAL ACONSEGUIT, COMPLETA I COMPLERTA!!!!

En total 12 hores i 35 minuts en total que, per ser la primera, no hem sembla gens malament.

A part de la satisfacció personal, vull destacar els racons i paisatges bonics que hi ha a la geografia gironina, agrair a l’organització la feina feta i animar que, si a algú de vosaltres us pica la curiositat, no dubteu fer-la.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No soc d’escriure parrafades, però aquesta vegada vull explicar la meva experiència.
L’any passat vaig fer-la a trossos per veure què era això, doncs no ho coneixia d'aprop.
Va ser aleshores que em vaig plantejar fer la Crom Ride 2022 sencera, sempre que l’artrosi del canell dret em respectés. Si no, cap a casa i no passa res.
No va començar bé doncs vaig sortir 15 minuts més tard de l’horari establert per l’acumulació de riders amb dorsals alts que es van avançar.
Vaig sortir amb un grup que, de bon principi ja no seguien el track i a més a més se'm va afluixar el suport del mòbil. Au Joan, atura’t a recollar-lo!!
Amb tot aquest retard acumulat, vaig decidir no seguir a ningú ni res més que no fos el track de l’organització i fer-ho al meu ritme tant de conducció com en les aturades.

L’important per mi era acabar, gaudir i recuperar temps per no anar just als controls de pas.

Així doncs, GAS AMB SENY, aquest van ser els meus temps de pas:
CP-1 a les 09:50 h
CP-2 a les 11:45 h
CP-3 a les 14:00 h Amb un buff de regal a la ruleta
CP-4 a les 15:45 h Aturada de 30’ per menjar, refrescar-me i descansar un xic
CP-5 a les 18:30 h
CP-6 a les 20:20 h FINAL ACONSEGUIT, COMPLETA I COMPLERTA!!!!

En total 12 hores i 35 minuts en total que, per ser la primera, no hem sembla gens malament.

A part de la satisfacció personal, vull destacar els racons i paisatges bonics que hi ha a la geografia gironina, agrair a l’organització la feina feta i animar que, si a algú de vosaltres us pica la curiositat, no dubteu fer-la.
està fantàstic per ser la primera, jo la primera vegada vaig intentar fer-la amb mapes de paper jo i un company (de fet ja fa alguns anys) i ens vam embolicar bastant intentant seguir la ruta! Vam arribar força fosc
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
està fantàstic per ser la primera, jo la primera vegada vaig intentar fer-la amb mapes de paper jo i un company (de fet ja fa alguns anys) i ens vam embolicar bastant intentant seguir la ruta! Vam arribar força fosc
Quan vaig arribar a casa vaig pensar "ja l'he fet i no la repetiré ".
Ara en veure les fotos i repassar temps i tracks, no penso el mateix.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Roger va acreditan's la cromride 2022 ;)
1657290604639
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Finalment!!! Després de un parell de setmanes amb l'edició del video, ja en tenim la primera part del video
Part del material que presento es gràcies a @jamar i a @pepprats
Crec que lograt transmetre els meus sentiments d'aquest dies tan bonics i agradables.

I un altre vegade m'encantaria agraïr a tots els que me cuidaven durant l'esdeveniment, que com sabeu.. encara els meus pocs quilometres amb la moto poden ser perillosos


Ara si, a les 20:15 d'avui, es publicarà el video.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Finalment!!! Després de un parell de setmanes amb l'edició del video, ja en tenim la primera part del video
Part del material que presento es gràcies a @jamar i a @pepprats
Crec que lograt transmetre els meus sentiments d'aquest dies tan bonics i agradables.

I un altre vegade m'encantaria agraïr a tots els que me cuidaven durant l'esdeveniment, que com sabeu.. encara els meus pocs quilometres amb la moto poden ser perillosos


Ara si, a les 20:15 d'avui, es publicarà el video.
Molt bon vídeo Mami, aquest vídeo sembla que no anima a participar a properes CromRide's. (y)
Això de l'ensurt forma part de l'aprenentatge? i no hi donis més voltes, a tots ens pot passar?, això sí, s'ha de vigilar molt i tu al teu ritme que ho fas de meravella.✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Molt entretingut el video, respecte a l'ensurt... tots ens hem menjat algún cop algun revolt, en aquests casos sempre va bé tirar una mica més del fré del darrere.
Afortunadament no venia ningú de front, no has pres cap mal i t'has endut un bon aprenentatge, l'experiència és important i a base d'errors n'aprenem ;)
Esperem amb ansia la segona part...
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bon vídeo Mami, aquest vídeo sembla que no anima a participar a properes CromRide's. (y)
Això de l'ensurt forma part de l'aprenentatge? i no hi donis més voltes, a tots ens pot passar?, això sí, s'ha de vigilar molt i tu al teu ritme que ho fas de meravella.✌️
Jejej home no!! Veuràs que es tot el contrari, de veritat que es un esdeveniment que recomano MOLT!!!! Ja veuràs, ja veuràs la segona part ;)

De moment ara si volia fer una miiiiica de spam :) I si creieu que algú li pot interessar el canal de Mami en Moto, si podeu recomanarlo, sería genial. Anem creixent molt a poc a poc i a veure si li donem una empenta i arribo als 1000 subs jejeje que es com la barrerà màgica pels motovloggers.

Suscripció al canal de Mami en Moto

Mooooltes gràcies a tots pel support, els ànims i esl comentaris :) Gràcies a tots vosaltres no només milloro en la conducció, sino també en l'edició de videos. :D jajaja novata per a tot!! jajajaja
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Jejej home no!! Veuràs que es tot el contrari, de veritat que es un esdeveniment que recomano MOLT!!!! Ja veuràs, ja veuràs la segona part ;)

De moment ara si volia fer una miiiiica de spam :) I si creieu que algú li pot interessar el canal de Mami en Moto, si podeu recomanarlo, sería genial. Anem creixent molt a poc a poc i a veure si li donem una empenta i arribo als 1000 subs jejeje que es com la barrerà màgica pels motovloggers.

Suscripció al canal de Mami en Moto

Mooooltes gràcies a tots pel support, els ànims i esl comentaris :) Gràcies a tots vosaltres no només milloro en la conducció, sino també en l'edició de videos. :D jajaja novata per a tot!! jajajaja
Això és fàcil, canvies el nom de mami en moto per el de motomami i ja ho tens.... ?
Perdó, éa broma fàcil... ?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Jejej home no!! Veuràs que es tot el contrari, de veritat que es un esdeveniment que recomano MOLT!!!! Ja veuràs, ja veuràs la segona part ;)

De moment ara si volia fer una miiiiica de spam :) I si creieu que algú li pot interessar el canal de Mami en Moto, si podeu recomanarlo, sería genial. Anem creixent molt a poc a poc i a veure si li donem una empenta i arribo als 1000 subs jejeje que es com la barrerà màgica pels motovloggers.

Suscripció al canal de Mami en Moto

Mooooltes gràcies a tots pel support, els ànims i esl comentaris :) Gràcies a tots vosaltres no només milloro en la conducció, sino també en l'edició de videos. :D jajaja novata per a tot!! jajajaja
Ara m'he adonat, ostres em sembla que se m'ha colat un "no:giggle:", no volia dir que no, ben al contrari, anima a fer-ho, disculpeu-me.?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jejej home no!! Veuràs que es tot el contrari, de veritat que es un esdeveniment que recomano MOLT!!!! Ja veuràs, ja veuràs la segona part ;)

De moment ara si volia fer una miiiiica de spam :) I si creieu que algú li pot interessar el canal de Mami en Moto, si podeu recomanarlo, sería genial. Anem creixent molt a poc a poc i a veure si li donem una empenta i arribo als 1000 subs jejeje que es com la barrerà màgica pels motovloggers.

Suscripció al canal de Mami en Moto

Mooooltes gràcies a tots pel support, els ànims i esl comentaris :) Gràcies a tots vosaltres no només milloro en la conducció, sino també en l'edició de videos. :D jajaja novata per a tot!! jajajaja
Hoooola, Molt agraït a la @mami_en_moto pel bon record de l'esdeveniment que ens ha aportat, i encara falta una segona part :)
Efectivament, la Crom-Ride és una moto-ruta no només enfocada a la conducció, sinó igualment enfocada al turisme i poder gaudir de llocs molt macos; això s'evidencia clarament en els punts de pas, que tots eren meravellosos!
Altre avantatge que té és facilitar fer-la en grup heterogeni de nivells, ja que permet retallar fàcilment als que els costa una mica més, i et reagrupes al següent punt de control. Són aspectes del disseny de la ruta que al meu parer la caracteritza i diferencia de la resta.
A veure si l'any vinent els i les motoristes.cat superem en nombre al grup de Harley-Davinson ;-)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Roger Crònica Crom Ride 2017: Superant les expectatives i el mal temps! Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Ruta en moto Organització i assistència a la CROM RIDE Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Roger Distinguished Genleman’s Ride a Girona! Sortides anteriors 2
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
S Intercom SENA Linkin Ride Pal 3. Espai de debat 11
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
JoanBP Formació Formacio 3.0 any 2022 Formació motorista 10
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
Pep Aràgo Competició Dakar 2022 Competició 21
jordiTR63 Crònica 02-01-2022 : Exploratòria Baix Penedès, Alt Camp i Alt Penedès Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0

Fils similars