• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Notícia Trofeu Català de Mototurisme

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
No secom deu anar, però quan jo corria la opinió generalitzada entre els pilots es que aquests només els interesava fer quartos.
A veure com evoluciona el tema. El que no entenc és com és que la Motovolta, l'únic dels esdeveniments que és solidari, no és un dels que conformen el trofeu.
 
  • Like
Reaccions: X04N
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
No secom deu anar, però quan jo corria la opinió generalitzada entre els pilots es que aquests només els interesava fer quartos.
abans ...i ara... Acabo de llegir la informació que tenen publicada i resumint o estàs federat amb llicencia activa o paga "la targeta" 30 - 40€ segons les condicions afegits al cost dels diferents motoevents que ja de per si es una bona despesa
A veure com evoluciona el tema. El que no entenc és com és que la Motovolta, l'únic dels esdeveniments que és solidari, no és un dels que conformen el trofeu.
Falten uns quants més i cadascú té els seus motius però en aquest cas crec es obvi
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Em temo que teniu raó, i ja pot ser que sigui més aviat un escurabutxaques... Expliquen que envien un kit d'inscripció.

Ja us explicaré les bondats d'aquest kit, perquè en ser la primera edició, i que faré 4 de les 5 rutes organitzades que puntuen, doncs m'hi he apuntat.

Si soc l'únic babau que s'ha inscrit, almenys tindré premi segur :ROFLMAO:

Fins aviat.
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
83
247
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Hola,

Em temo que teniu raó, i ja pot ser que sigui més aviat un escurabutxaques... Expliquen que envien un kit d'inscripció.

Ja us explicaré les bondats d'aquest kit, perquè en ser la primera edició, i que faré 4 de les 5 rutes organitzades que puntuen, doncs m'hi he apuntat.

Si soc l'únic babau que s'ha inscrit, almenys tindré premi segur :ROFLMAO:

Fins aviat.
Home, de babau res. Com totes les altres coses, si t'interessa/agrada i te un preu que et va bé, ho pagues. Si no t'interessa no ho pagues. No te mes historia.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola,

Em temo que teniu raó, i ja pot ser que sigui més aviat un escurabutxaques... Expliquen que envien un kit d'inscripció.

Ja us explicaré les bondats d'aquest kit, perquè en ser la primera edició, i que faré 4 de les 5 rutes organitzades que puntuen, doncs m'hi he apuntat.

Si soc l'únic babau que s'ha inscrit, almenys tindré premi segur :ROFLMAO:

Fins aviat.
Tu t'emportes el trofeu ? aquest any segur !! ??
 
  • Love
Reaccions: mr_pointer