• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Canvis al garatge

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hello!!

Molts de vosaltres sabeu que hem fet canvis al garatge. Però lo que m’agradaria compartir una mica es aquest sentiment de quan marxa una moto.

Estic flipant del “amor” que es pot tenir a un ferro jajajaja. Ara fa poc la Benni ha marxat de manera ràpida ? i a vegades la trobo a faltar.

A algú de vosaltres us ha passat?

Soc una sensible jajajaja ja ho veig. Cor de pollastre jajajajaja

Ay mi Benni!!!!!!

Aqui el vídeo amb l’explicació de lo que ha passat.

 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hello!!

Molts de vosaltres sabeu que hem fet canvis al garatge. Però lo que m’agradaria compartir una mica es aquest sentiment de quan marxa una moto.

Estic flipant del “amor” que es pot tenir a un ferro jajajaja. Ara fa poc la Benni ha marxat de manera ràpida ? i a vegades la trobo a faltar.

A algú de vosaltres us ha passat?

Soc una sensible jajajaja ja ho veig. Cor de pollastre jajajajaja

Ay mi Benni!!!!!!

Aqui el vídeo amb l’explicació de lo que ha passat.

Enhorabona per la moto nova del Luis!!! En quant a una moto per tu... crec recordar que deies que volies algo tipo trail, pot ser? Ja diràs quines opcions valores, lo xulo de tot plegat és que hi ha un mercat enorme per triar entre tipus de moto, d'estils i de modes de conducció (y)
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hello!!

Molts de vosaltres sabeu que hem fet canvis al garatge. Però lo que m’agradaria compartir una mica es aquest sentiment de quan marxa una moto.

Estic flipant del “amor” que es pot tenir a un ferro jajajaja. Ara fa poc la Benni ha marxat de manera ràpida ? i a vegades la trobo a faltar.

A algú de vosaltres us ha passat?

Soc una sensible jajajaja ja ho veig. Cor de pollastre jajajajaja

Ay mi Benni!!!!!!

Aqui el vídeo amb l’explicació de lo que ha passat.

Jo sento pena quan em desfaig del que sigui, cotxe, moto, bicicleta......., però alhora, com tot, passa, i passa millor que si el que tens ara de nou compleix amb escreix els teus desitjos.
Canviant de tema, a tu t'aniria bé una trail, "canela" per a l'esquena, els braços, posició de les cames........, però has de tenir en compte l'alçada, les trails solen ser una mica altes i no sé com portem això de l'alçada, BMW té diferents alçades de seients així com la "amortiguació" i crec que són de les més completes, segur que hi ha altres marques que potser s'acostin a les configuracions perquè et sentis còmoda posant els peus en el terra amb facilitat i sentint-te segura, el mercat és ampli i segur que decidiràs bé.
Molta sort, i enhorabona a tots dos.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.189
2.560
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Qui no ha "plorat" després de desfer-se del nostres companys i companyes metàlics.
Encara guardo la matrícula del meu primer cotxe i recordo la de gairebé totes les meves màquines de "guerra" ;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.189
2.560
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
També estic d'acord amb les recomanacions de @GEORGECAT , i mira també el tema del pes.
L'atre dia gairebé hem foto de cap amb una frenada a 5-10km/h pero amb la moto mig inclinada i hem va costar Dèu i ajuda aguantar els 250kg de la C perquè no caigués al terra.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
714
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Jo també poso nom a cada cosa rodant, cotxe o moto, perquè són part del dia a dia.

Cada vegada que he venut una moto, he estat un temps sense (a vegades anys) i això és un període trist i ple d'enyorança per mi.

Com deia la cançó, "...no pares, sigue sigue..." Segur que trobaràs la teva moto, ella t'espera.

Sort i felicitats al Papi per la nova montura.

Salut i km amb seny.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Doncs jo també trobo a faltar molt la Piaggio Beverly.
Quan vaig comprar la X-ADV, no volia tenir dues motos, ja que al final tot son despesses i vaig contactar amb compramostumoto.es i pim pam, vam arrivar en un acord amb el preu de compra, que era molt coherent i al dia següent a les 8:00 h del matí l’estàven carregant a la furgoneta i previament jo ja l’havia cobrat. També la van donar de baixa temporalment a tràfic per transmissió i far un parell de messos que ja no surt com a vehicle meu, per tant ja l’ha deu haver comprat algú i que li dessitjo que la disfruti tant o més que jo, ja que amb els 8.000 km que li vaig fer la vaig disfrutar molt i li queden molt més per disfrutar.
Però a vegades penso que si la tingués, m’anava molt bé per sortidetes curtes, encàrrecs ràpits voltar per la ciutat etc.. Era molt manejable i molt pràctica.
Em va deixar un molt bon record, record.
Salut
?✌️?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bueno com tot, abans de comprar una moto, hem de provar alguns models interesants jejeje

Us deixo l'enllaç d'una petitona molt pero MOLT entretinguda. A més, com han posat una equipació amb bona capacitat de carrega, hem pogut anar a ver alguns recorreguts. Només per que no les tenim per la Rider, que sino una Rider 300 amb aquestes jajajaja sería bonissim :D


 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo en breu hauré d'acomiadar la Mitt400... i també se'm fa una mica de nus a la boca de l'estòmac, però no puc mantenir una màquina en la que, en tres mesos, no hi ha hagut disponibilitat de recanvis a fàbrica!
De tota manera no oblidaré les estones compartides i les seves sessions de "teràpia".?
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Xavi Canyo
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Però ja tens bestiola amb rodes, o encara t'ho estàs pensant?
Jo no puc viure sense tenir alguna moto al parking. Si la canvio i mentre no arriba la següent, adopto alguna dels companys de la colla.
Per a treure-la a passejar, els hi dic, sempre cola!!
Ja tinc a mi nova companya jejeje però encara falta una mica per ensenyar-la en societat jejejeje
 

Fils similars