¿Que penseu? BCN zona verda per motos.

Myke's

Rodant
Premis
3
Bona tarda a tothom! He vist aquesta notícia i m'ha empreñat una miqueta, zona verda per motos. Volia compartir-la a veure que en penseu vosaltres, si ens deixem donar pel cul "hablando mal y pronto" o si per d'altra banda penseu que tindríem que anar-hi a fer una mica de soroll.

Salut i Gas

Enviado desde mi ONEPLUS A6000 mediante Tapatalk

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bona tarda a tothom! He vist aquesta notícia i m'ha empreñat una miqueta, zona verda per motos. Volia compartir-la a veure que en penseu vosaltres, si ens deixem donar pel cul "hablando mal y pronto" o si per d'altra banda penseu que tindríem que anar-hi a fer una mica de soroll.

Salut i Gas

No sé, tal com ho expliquen, els empardonats no pagareu no? Mentre quedi clar que no has de posar un ticket al vidre sinó que queda guardat que has pagat en algun lloc, no ho veig tant greu. Sembla que només serà pagar per qui ve de fora BCN.
Lo que passa que sí que haurien de fer més aparcaments de motos sí o sí, pel que diu l'article. Als pobles per on em moc també la tendència ha estat treure'n i posar-ne més de bicis i, què vols que et digui, molts dies és una putada haver de voltar amb la moto o arriscar-te a aparcar tan just que te la ratllin.

Myke's

Rodant
Premis
3
No sé, tal com ho expliquen, els empardonats no pagareu no? Mentre quedi clar que no has de posar un ticket al vidre sinó que queda guardat que has pagat en algun lloc, no ho veig tant greu. Sembla que només serà pagar per qui ve de fora BCN.
Lo que passa que sí que haurien de fer més aparcaments de motos sí o sí, pel que diu l'article. Als pobles per on em moc també la tendència ha estat treure'n i posar-ne més de bicis i, què vols que et digui, molts dies és una putada haver de voltar amb la moto o arriscar-te a aparcar tan just que te la ratllin.
Potser sí, vist així, jo cuan vaig a bcn normalment vaig en moto, faig alguna gestió i cap a casa, a mi me'n tocarà pagar, Perquè no sóc resident a bcn city. Em toca els nassos que n'hi han solucions per disminuir el tràfic y la contaminació a la ciutat, però sempre agafan la millor per ells, pagar, pagar i pagar. D'aquí poc pagarem per respirar...

joseki

Rodant
Premis
3

Salut i Gas

"Sin afán recaudatorio" ... Quins pebrots... Si l'objectiu no és la pasta, simplement es limita l'espai d'estacionament i punt...

No ens tenen respecte, és la única explicació.

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
jamar Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 20
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
H Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Non-stop Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Non-stop Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació 0
Non-stop Enquesta Enquesta percepció de Risc a BCN Espai de debat 9
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
torpeyenmoto Ruta - BCN 'CONOS BCN' Grups dinàmics de sortides 96
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Erik Ace Cafe bar BCN Tanca Espai de debat 16
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Notícia ÈXIT TOTAL en la 3a Parenoelada solidària a BCN Rutes en moto 0
Gerard salo de la motoh bcn Espai de debat 3
Roger Ruta en moto 2ª Winter Meet URB's! - Parenoelada BCN + Recollida solidaria de joguines Rutes en moto 4

Fils similars

A dalt