• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu

Afegit al Calendari 10-06-23

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Sortida desde girona 9:00am , passsant oer interior de baix emporda i alt per anar a fer vermuth cadaques i dinarem, a peralada, i despres cap a casa cada un
m’agrada la proposta! de moment compteu amb mi! tot i que confirmaré uns dies abans. merci!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Sortida desde girona 9:00am , passsant oer interior de baix emporda i alt per anar a fer vermuth cadaques i dinarem, a peralada, i despres cap a casa cada un
Bon dia!
Afegim la proposta al calendari del fòrum, I compartim a xarxes i telegram ✌️

20230519 103510 0000
 
Última edició:
X

Xavi Martin

Convidat
em podeu apuntar? però encara no puc confirmar, falten molts dies i podria tenir un imprevist, així que si em podeu deixar disposar fins al límit de la reserva, seria un puntàs. gràcies.
Xavier.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bona tarda,
Geri (autor del fil i de la proposta), et recomano crear un compte al fòrum per a poder rebre missatges privats i alertes quan t'esmentin altres usuaris interessats en la sortida.

A banda, insto als interessats en aquesta i altres sortides en confirmar en ferm l'assistència com a màxim, el dia abans de la sortida.

Sé que sembla obvi però si no m'equivoco, ja portem dues rutes obertes, casi consecutives, en les quals un dels assistents a cadascuna, havien comentat intenció d'assistir a la sortida i no s'hi van presentar perquè entenien que no havien confirmat, quan els companys els esperaven.

Per aquest motiu com us deia proposo que si mostreu interès en la ruta, confirmeu en ferm abans del dia de la sortida si hi aneu o no ?.
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Xavi Canyo
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
em podeu apuntar? però encara no puc confirmar, falten molts dies i podria tenir un imprevist, així que si em podeu deixar disposar fins al límit de la reserva, seria un puntàs. gràcies.
Xavier.
Hola Xavi, No cal de moment. En haver escrit en aquest fil, ja hi estàs subscrit i rebràs notificacions per correu cada cop que algú hi escrigui. Dies abans, ja revifarem el fil amb missatges i concretem el lloc de quedada i els i les que vindrem. Fins aviat.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
bon dia, anem parlant , per tenir clar, jo de la meva part ja serem 6 o 7 que no estan aqui tambe!
OK Geri! Però potser aniria millor enregistar-se al fòrum.
Per altre banda, ja tens el track fet? Tens un fitxer GPX? Si no ho tens, em pases les indicacions per privat i ja faig jo el track-gpx.
Merci!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
G

Geri

Convidat
Bona tarda,
Geri (autor del fil i de la proposta), et recomano crear un compte al fòrum per a poder rebre missatges privats i alertes quan t'esmentin altres usuaris interessats en la sortida.

A banda, insto als interessats en aquesta i altres sortides en confirmar en ferm l'assistència com a màxim, el dia abans de la sortida.

Sé que sembla obvi però si no m'equivoco, ja portem dues rutes obertes, casi consecutives, en les quals un dels assistents a cadascuna, havien comentat intenció d'assistir a la sortida i no s'hi van presentar perquè entenien que no havien confirmat, quan els companys els esperaven.

Per aquest motiu com us deia proposo que si mostreu interès en la ruta, confirmeu en ferm abans del dia de la sortida si hi aneu o no ?.
bona tarda

no se com es fa aixo del compte!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Sí de la ruta. Si tens quelcom preparat, anotacions o google-maps, facilita-m'ho i ja faig jo el track de la ruta. Merci.
per exemple, això aniria bé?

1685553013523

I caldria determinar el lloc de quedada a Girona, i determinar/reservar pel dinar a Peralada.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Fils similars

Fils similars