• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu

Afegit al Calendari 10-06-23

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
surtim de girona, els angels despres cap flaça, sant jordi desvalls i pujem cap a castello , despres ja cap a cadaques
depen hora de sortida de cadaques fem ruta mes llarga o mes curta fins peralada
ok, preparo el track aquesta tarda...
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
hola geri,
jo tinc intenció d'anar-hi, i m'havia reservat el dia per a això, però encara no sé el punt de trobada... (la hora ja he llegit que a les 9:00)
la llista d'assistents i convocatòria, etc. és millor possar-la aquí i no pas al telegram, que només és eina de contacte ràpid.
el telegram i l'insta és per fer difusions, però les coordinacions millor aquí, que queda més clar, i sobretot es pot trobar amb molta més facilitat que a una llista de telegram.
merci.
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
G

Gerard1980

Nouvingut
7 Mar 2023
10
25
Premis
2
Moto
ducati hypermoto 950
hola geri,
jo tinc intenció d'anar-hi, i m'havia reservat el dia per a això, però encara no sé el punt de trobada... (la hora ja he llegit que a les 9:00)
la llista d'assistents i convocatòria, etc. és millor possar-la aquí i no pas al telegram, que només és eina de contacte ràpid.
el telegram i l'insta és per fer difusions, però les coordinacions millor aquí, que queda més clar, i sobretot es pot trobar amb molta més facilitat que a una llista de telegram.
merci.
Bon dia.

El pròxim dissabte dia 10 de junj. Quedem a les 9am al bar Altamira, https://g.co/kgs/ukskQM, de allà marxarem cap a Cadaqués per carreteres interiors de Empordà. Arribarem a Cadaqués sobre les 12am per fer vermut. Després marxarem cap a Peralada passant per port de selva per dinar a les 14pm al següent lloc. https://maps.app.goo.gl/AzsHi8dzdb9aUsjT7.

Necessito que confirmes assistència per reservar taula

aixi et va be?
 
  • Love
Reaccions: mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia.

El pròxim dissabte dia 10 de junj. Quedem a les 9am al bar Altamira, https://g.co/kgs/ukskQM, de allà marxarem cap a Cadaqués per carreteres interiors de Empordà. Arribarem a Cadaqués sobre les 12am per fer vermut. Després marxarem cap a Peralada passant per port de selva per dinar a les 14pm al següent lloc. https://maps.app.goo.gl/AzsHi8dzdb9aUsjT7.

Necessito que confirmes assistència per reservar taula

aixi et va be?
M'hi afegeixo!

@Gerard1980
@mr_pointer


Geri, si cal canviar quelcom, m'ho dius i edito la ruta (s'actualitza automàticament l'enllaç). Així tothom té una referència dels punts rellevants de la ruta, que sempre va bé.
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i JoanBP
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola a tothom!
Ahir vam fer aquesta ruta 8 riders! I va estar fenomenal :) S'està gestant un nou de rutes de les comarques gironines i rodalies ;-)
No mireu aquest vídeo, fet per en Xavi (merci!), si no voleu envejar-nos molt !!!


La ruta que vam fer és aquesta:
I vam dinar molt bé al restaurant El Centre de Peralada ?
 
Última edició:
scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Hola a tothom!
Ahir vam fer aquesta ruta 8 riders! I va estar fenomenal :) S'està gestant un nou de rutes de les comarques gironines i rodalies ;-)
No mireu aquest vídeo, fet per en Xavi (merci!), si no voleu envejar-nos molt !!!


La ruta que vam fer és aquesta:
I vam dinar molt bé al restaurant El Centre de Peralada

Veig que ho vàreu pasar molt bé. !


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars

Fils similars