• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment 100 Colls 2023 - 28, 29 i 30 d'abril

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Per cert, el mapa ha arribat via correus o missatger??
hola, arriba per correu posta ordinari.

PER CERT, aquest fil és de l'any passat. El d'enguany és aquí:
 
  • Like
Reaccions: Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
A la que li enganxes el truquillo es un pim pam
osti... doncs jo només tinc feta la ruta del divendres i sense polir encara... la vaig fer a estonetes, i penso que unes 3h. ... ja m'hi veig que fins al darrer dia no les tinc fetes :-O
 
  • Like
Reaccions: X04N i McAlbi
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Jo intento fer un itinerari pels 3 dies, però no ho tinc gens clar, no se si es millor fer molts colls, o només negres i vermells, en definitiva.....que no se ni per on començar.....
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jo intento fer un itinerari pels 3 dies, però no ho tinc gens clar, no se si es millor fer molts colls, o només negres i vermells, en definitiva.....que no se ni per on començar.....
jo m'he centrat en negres i vermells, i fer els blaus que surten de camí... però em surten només 40 ports, i he llegit abans a @Gerard Toldrà que li sortien 51 !!!
altre cosa important és com calcular els temps... jo estic fent servir el google-maps, que encara que marca de més, amb les aturades, acostuma a quadrar-me, i així no he d'afegir temps de descans. o sigui, amb el temps del recorregut del google-maps, jo faré recorregut + aturades. i vosaltres, com calculeu els temps?
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
117
271
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
jo m'he centrat en negres i vermells, i fer els blaus que surten de camí... però em surten només 40 ports, i he llegit abans a @Gerard Toldrà que li sortien 51 !!!
altre cosa important és com calcular els temps... jo estic fent servir el google-maps, que encara que marca de més, amb les aturades, acostuma a quadrar-me, i així no he d'afegir temps de descans. o sigui, amb el temps del recorregut del google-maps, jo faré recorregut + aturades. i vosaltres, com calculeu els temps?
Jo també faig blaus i algun verd que em ve de pas. Faig servir també el Google maps. Primer em vaig fer el llistat en Excel dels ports que volia i fer i en quin ordre. A continuació miro quin temps hi ha entre port i port. No contó els descansos. Em surt un total de 24 hores, contant que són 48 hores i 18 hores són de descans obligatori em resten un total de 6 hores de marge per descansos, pèrdues, etc.
 
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
En el meu cas he seleccionat negres i vermells( no tots) i algun blau pel camí, però només me'n surten 40 possibles amb el temps que crec que disposaré...
Descomptant menjar, gasolina i estirar cames jo crec que el divendres es podran fer unes 7 hores de conducció, el dissabte 12 i el diumenge 4 aprox....o sigui unes 23-24 hores de conducció......és molt o poc?
 
  • Like
Reaccions: Gerard Toldrà
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
117
271
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
En el meu cas he seleccionat negres i vermells( no tots) i algun blau pel camí, però només me'n surten 40 possibles amb el temps que crec que disposaré...
Descomptant menjar, gasolina i estirar cames jo crec que el divendres es podran fer unes 7 hores de conducció, el dissabte 12 i el diumenge 4 aprox....o sigui unes 23-24 hores de conducció......és molt o poc?
Molt O poc depèn de cadascu
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jo també faig blaus i algun verd que em ve de pas. Faig servir també el Google maps. Primer em vaig fer el llistat en Excel dels ports que volia i fer i en quin ordre. A continuació miro quin temps hi ha entre port i port. No contó els descansos. Em surt un total de 24 hores, contant que són 48 hores i 18 hores són de descans obligatori em resten un total de 6 hores de marge per descansos, pèrdues, etc.
Merci Gerard. Jo penso que cal escurar temps, perquè per retallar, tirant dret, sempre hi ha temps. Però si en sobra, per afegir colls ja és més complicat. Pensava que els 51 t'havien sortit amb aquesta estratègia... ara em quedo parat, veient que en 24h tens planificats 51 colls... hauré de revisar-lo més a fons!
 
  • Like
Reaccions: Gerard Toldrà
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
En el meu cas he seleccionat negres i vermells( no tots) i algun blau pel camí, però només me'n surten 40 possibles amb el temps que crec que disposaré...
Descomptant menjar, gasolina i estirar cames jo crec que el divendres es podran fer unes 7 hores de conducció, el dissabte 12 i el diumenge 4 aprox....o sigui unes 23-24 hores de conducció......és molt o poc?
el que marca el temps màxim són els horaris de cada dia, d'inici i de fi. el temps de conducció vs el total, depèn de cadascú. jo aquest dissabte he fet l'eutiches xtrem en 14h total, amb 12h de conducció, o sigui 2h d'atures de 14h, total, que surt a 1,5h d'aturada per cada 10h --> un 15% del temps total aturat.
 
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
117
271
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
IMG 20230329 141505
Crec que ja tinc definida i ajustada la ruta. 51 colls i 18000 punts. 23 hores de conducció.
 
  • Like
  • Collons
Reaccions: mr_pointer i Roger
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
117
271
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
jo m'he centrat en negres i vermells, i fer els blaus que surten de camí... però em surten només 40 ports, i he llegit abans a @Gerard Toldrà que li sortien 51 !!!
altre cosa important és com calcular els temps... jo estic fent servir el google-maps, que encara que marca de més, amb les aturades, acostuma a quadrar-me, i així no he d'afegir temps de descans. o sigui, amb el temps del recorregut del google-maps, jo faré recorregut + aturades. i vosaltres, com calculeu els temps?
Em van recomanar la app OSMAND en comptes de Google Maps. I francament, m'entra la ruta sencera. I no de 10 en 10. M'agrada més aquesta. Aquest mes faré les proves amb aquest navegador a veure que tal va.
 
  • Like
Reaccions: Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Em van recomanar la app OSMAND en comptes de Google Maps. I francament, m'entra la ruta sencera. I no de 10 en 10. M'agrada més aquesta. Aquest mes faré les proves amb aquest navegador a veure que tal va.
la he povada i va bé, tot i que jo m'estimo més l'scenic moto, que de moment només hi ha versió per a iOS. està previst però, la publicació aviat de la versió android. va molt bé, sobretot el cercador de llocs, perquè busca a diverses cartografies (HERE, Google Maps, Apple, etc.), i és difícil no trobar un indret. el planificador/dissenyador de rutes és molt bo. i com a afegit, permet compartir les rutes, però es fa generant una pàgina web on es pot visualitzar la ruta (amb molt de zoom) i que conté un enllaç per descarregar el corresponent fitxer GPX.
 
  • Like
Reaccions: Gerard Toldrà
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
En el meu cas, mateixes hores, mes punts, menys colls
jo igual, menys colls (44 mínim + 3/4 possibles extres), però més punts (23k mínim).

per cert, algú ha aconseguit la classificació de l'any passat? és per tenir una referència. jo només tinc la dada del guanyador, 50 colls i 28k punts, però estaria bé disposar dels següents, perquè igual aquest home va guanyar molt destacat, i també cal tenir en compte que el mapa ha canviat, i també han canviat els horaris; l'any passat eren dos descansos de mínim 8h, sense determinar horaris, i enguany són dos descansos de 9h amb horari fix (de 22:00 a 7:00 la moto aturada).
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edutarraco Ruta en moto 100 COLLS Rutes en moto 2
Roger Esdeveniment 100 colls Crom Ride 4
G Ruta en moto 100 pobles més menuts Rutes en moto 10
X Venc Triumph T-100 Taulell d'anuncis 1
Roger Mecànica Cost del manteniment en 100.000 km d'una z750 Mecànica de motos i recopilatoris 0
Joa_bandit Anàlisis-Comparativa La moto elèctrica 100% catalana arriba el 2017 Espai de debat 4
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
mr_pointer Competició Crònica de l'estratègia al TCM 2023 ? Competició 11
perlanegraviajes Ruta en moto Marruecos 2023/24 Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Passeig i comprar formatge 11/12/2023 Rutes en moto 2
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Sortida d'aquest cap de setmana Ronda La Llana 11/11/2023 Rutes en moto 5
Jaumenovas Crònica Descobrint noves carreteres 07/11/2023 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2023 Motovolta 15
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Crònica Transpirenaica dels 3 J - 02/06/2023 Cròniques sobre motociclisme 12
mr_pointer CherokeeRider 2023 Cherokee Rider 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
mr_pointer Esdeveniment Crònica 100Colls 2023 100 Colls 12
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Esdeveniment Senselimits 2023 Sense Límits 59
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
Roger X-ADV Esdeveniment Quebrantabook 2023 Quebrantabook 4
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2

Fils similars