• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

29 Setembre PIC NEGRE

Afegit al Calendari 29-09-20

Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Al cim del Pic Negre, i imposible arribar a la VW, però conten de ser aquí
Pròximament video de la ruta d'aquest dia, amb unes imatges que fan ganes de tornar-hi
 

Adjunts

  • org_6c155c5e92ea6f74_1601378716000-01.jpeg
    org_6c155c5e92ea6f74_1601378716000-01.jpeg
    2,2 MB · Visites: 114
  • org_c3f0b5132b5a6fa5_1601378410000-01.jpeg
    org_c3f0b5132b5a6fa5_1601378410000-01.jpeg
    3,1 MB · Visites: 120
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Uau molt bé! Veient que amb perícia i una Guzzi V85tt pots enfrontar-te a off-road així sense problemes encara tinc més ganes d'estrenar-ne una un dia. Crec que serà aquesta o una v-strom...
@Loxicdelamola
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!
Molt bona l'aventura del Pic negre (y) .
Una pregunta x tots els que heu fet cim. Va sobre la baixada. Suposo que per les mateixes rampes... Que tal la baixada??? Sobretot en les parts de pedra solta amb molt pendent i amb més de 200kg de ferro cara avall???
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Holas!
Molt bona l'aventura del Pic negre (y) .
Una pregunta x tots els que heu fet cim. Va sobre la baixada. Suposo que per les mateixes rampes... Que tal la baixada??? Sobretot en les parts de pedra solta amb molt pendent i amb més de 200kg de ferro cara avall???
Hola,
jo me vaig quedar a l útim pedregal amb pendent. En una ruta normal sense neu, podria evitarlo, però aquell dia tenia que menjarmel.
Les meves rodes llises de ctra allà van patinar com si fos una pista de gel. 2 intents i mitja volta.

En fí, @Arnaubarruera amb rodes de tacos, ja comentarà. Però jo el vaig veure molt bé, rascant, per això son el tacs.
En la baixada, jo amb les llises, doncs veees, avall. On vaig patir però que no es va moure ni un pel, a ser al tram amb fang. Allà amb la pendent i el fang, cagadet.
Aventurilla.
Sls
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63 i Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Holas!
Molt bona l'aventura del Pic negre (y) .
Una pregunta x tots els que heu fet cim. Va sobre la baixada. Suposo que per les mateixes rampes... Que tal la baixada??? Sobretot en les parts de pedra solta amb molt pendent i amb més de 200kg de ferro cara avall???

Baixant no tens cap problema, tacte amb els frens i cap a vall, es mes peoblema pujar.....


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Baixant no tens cap problema, tacte amb els frens i cap a vall, es mes peoblema pujar.....


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Jo sempre he tingut mes "problemes" baixant (en OFFRoad) que pujant. Com tu bé deies en posts anteriors, per pujar desconectar la electrònica , tenir clara la marxa a engranar, mirada al front per controlar el terreny, decisió (un parell d'00) i gasss... amb això estic d'acord.
A l'hora de les baixades per terrenys que llisquen o amb grava suelta .... una cosa es anar amb una moto de enduro de 120kg (la meva última WR250F) .... L'altra es amb una vaca de +200 kg la qual cosa vol dir moltes inèrcies ... no ho he fet mai amb una moto tan grossa, però d'entrada em fa mes respecte que la pujada..... en general.
Suposo tanmateix que es pràctica... pràctica que no tinc ara mateix amb motos tan grosses....

Salut i gassss!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Jo sempre he tingut mes "problemes" baixant (en OFFRoad) que pujant. Com tu bé deies en posts anteriors, per pujar desconectar la electrònica , tenir clara la marxa a engranar, mirada al front per controlar el terreny, decisió (un parell d'00) i gasss... amb això estic d'acord.
A l'hora de les baixades per terrenys que llisquen o amb grava suelta .... una cosa es anar amb una moto de enduro de 120kg (la meva última WR250F) .... L'altra es amb una vaca de +200 kg la qual cosa vol dir moltes inèrcies ... no ho he fet mai amb una moto tan grossa, però d'entrada em fa mes respecte que la pujada..... en general.
Suposo tanmateix que es pràctica... pràctica que no tinc ara mateix amb motos tan grosses....

Salut i gassss!

Jo en porto una de 280kg, baixant et puc asegurar que no tens cap problema, agafas la teva velocitat de baixada i punt, es molt difícil que et marxi, t ho aseguro, he pujat moltes vegades i amb molta gent, els problemes sempre son pujat, i jo vaig a
Un ferro de 280kg
fd2439ebe6f734ba7047871918eaadbf.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Jo en porto una de 280kg, baixant et puc asegurar que no tens cap problema, agafas la teva velocitat de baixada i punt, es molt difícil que et marxi, t ho aseguro, he pujat moltes vegades i amb molta gent, els problemes sempre son pujat, i jo vaig a
Un ferro de 280kg
fd2439ebe6f734ba7047871918eaadbf.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Tècnica i pràctica .... gràcies @Edmond !!
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Doncs a mi les baixades em fan respecte, normalment m'he caigut amb baixades de pedra molt suelta i per voler frenar massa!!
A les pujades sempre tens el gas a punt portis 100 o 240kg!!!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63 i Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Doncs a mi les baixades em fan respecte, normalment m'he caigut amb baixades de pedra molt suelta i per voler frenar massa!!
A les pujades sempre tens el gas a punt portis 100 o 240kg!!!

Suposo que cadascú te els seus hàndicaps, pujant a part de controlar el derrapatge tens que controlar la tracció, baixant solament el derrapatge, però com amb aigua, fang......cadascú li va millor una cosa qie l altre.....


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Doncs a mi les baixades em fan respecte, normalment m'he caigut amb baixades de pedra molt suelta i per voler frenar massa!!
A les pujades sempre tens el gas a punt portis 100 o 240kg!!!
Es el que jo volia dir....
Pujant , amb par motor i tècnica pujes ... ull altra cosa es una "trialera de la muerte" ... Enduro "en serio" ja es una altra cosa....
Cara avall has d'anar molt fi de fre del darrera (i poc o gens de davant) i, com deia, amb una vaca de +200kg la inèrcia es forta i segons el terreny pot ser delicat....

Tècnica i pràctica :cool:, com en totes les coses ...

Salut i gassss!!!
 

Fils similars