• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
*?LA FIESTA DE PEPE*
Pepe, un señor de 86 años, le dice a su hijo:
-Nene... (el nene tiene 62 años).

-Si papá dime.

-Quiero hacer una reunión con los muchachos y me gustaría que me ayudaras a organizarla
-Claro papá, tranquilo que yo te lo arreglo todo.

-Arreglar qué???

-La fiesta papá!!!

-Ah siiii!!! Ya se me había olvidado!

Esa tarde el hijo llama al padre a la cocina, y le muestra un papel ? pegado en la heladera:

1- Servir café ☕
2- Servir sandwiches ?
3- Servir tragos ?
4- Servir torta ?
Qué bien!!! ahora no tendré problemas!!!...
?? Gracias nene!

Esa tarde llegan las "muchachos " ninguno bajaba de los 85! ?
Pepe, buen anfitrion, los pasa al comedor y se va a la cocina.

Lee : ?
1. Servir café ☕
Y les lleva café a sus amigos.

Al rato de conversar, Pepe nervioso va a la cocina y lee otra vez: ?
1. Servir café ☕
Y les sirve más café...

Así 4 veces. ? ☕
Por fin los muchachos se van.

Una de ellos le susurra a otro mientras salen del edificio:

-Lucho, has visto? Que mal anfitrion es Pepe!!! No nos ha dado ni un café!!! ☕
Lucho, le responde:
- Pepe? De qué Pepe me hablas??? ?
? Esa noche el hijo de Pepe llega a la casa de su padre y se asombra, al ver que los sandwiches, los tragos y la torta están intactos y le pregunta:

Papá.. ! Qué ha pasado???

Pepe le responde: -Podrás creer que no han venido???!!!

*Moraleja:*

¡¡¡REUNÁMONOS AHORA, QUE TODAVÍA NOS RECONOCEMOS!!!

Mándaselo a tus amigos, antes de que te olvides quiénes son ??????????✨ -
_ME LO ACABA DE ENVIAR UN AMIGO PERO NO ME ACUERDO QUIÉN,_
???
????
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Oli. ☑️
Llums ☑️
Frens ☑️
Cadena ☑️
Neumatics ☑️
Rutes al GPS ☑️
Motxila amb coses ☑️
Impermeables ☑️
Netejar el Casc ☑️
Gasofa ☑️

...

Nens... GAAAAAAS!! ✌️✌️

671c34c1b5bd133cb1150ba47be61bb7
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Holas!

Efectivament s'ha de ser Premium a WikiLoc per seguir una traça.
El Premium val uns 9€ / any .... jo faig força senderisme a la tardor/hivern i em va collonut. Crec que es un molt bon preu i li treuràs profit.

Per altra banda no està pensat per anar amb moto/cotxe seguint la traça... a diferència de un navegador/gps tradicional "no xerra" .. es a dir no et va cantant el trajecte i has de anar pendent de la pantalla -> perill.

Prova la app OsmAnd , es gratis , molt complerta i potser un pel complicada al principi, però quan li agafes el tranquillo va de pm

Salut i gassss
Jo he probat OsmAnd i no està pas malament, avegades també he fet servir Calimoto, també es poden inserir GPX
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Dades predicció meteorològica 17/9/2022 segons Meteosat.

Sembla que per la zona de la quedada , es a dir, Santuari de Pinós i voltants considerant la ruta de 100km que ens ha preparat en @cargols2rodes, gaudirem d'un bon dia.

En principi no hauria de ploure i el que si es cert es que hi ha una baixada de temperatures generalitzada. Això es una bona noticia desprès de la calorada que portem a sobre des de fa 2 mesos o mes.

El que si sembla es que hi haurà una inversió tèrmica notable : p.e. a les 10:00 la temperatura prevista al Santuari de Pinós (900 metres d'alçada) ronda els 23º quan a Torà (el poble gran sota mateix) se suposa que estarà uns 15º.

També sembla que a dalt el Santuari bufarà un pel de vent.

Altra cosa es el trajecte que cada un a de recórrer des de el seu punt de partida fins la trobada.... això ja es mes variable.

En el meu cas, que parteixo de la costa de la Comarca del Garraf, ja tinc coll-avall que a primera hora em mullaré... el que esta per veure es si plourà molt o poc.

En resum, cal preveure que farà fresca i pot caure pluja i equipar-se convenientment.

No oblideu revisar la moto (la pressió dels pneumàtics especialment) i estudiar la ruta per localitzar possibles benzineres on, per el consum/capacitat de la vostra moto, penseu que hauríeu de parar a fer refueling.

May the force be with us

Fins demà!

Salut i gasssss
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bueno ja queda menys per demà ?? aviam si tenim sort hi ha cap ens enganxa la pluja per el camí....si tot va com a d'anar ens trobem allà salut companys
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Buenoooooooo, ens veiem demà!!!! però per part meva hi aniré amb 4 rodes jajajaja

Si, les 4 en un mateix vehicle ? ? ? ? ?

Ahir he tingut una avería persona jajaja a les escales i tinc un esguinç al tormell dret. Doncs res, la Beni no anirà a la segona trobada :( Ni la guapizzima del Papi en Moto, ja que li toca ser el meu xofer designat :D

Doncs, us veuré directament al restaurant!!! Si us plau, feu moltes fotos a Pinós!!!

Ja tindrem oportunitat de sortir un altre vegada junts... alguns a la Vacavolta!!!!! ?

Fins demà gent bonica!!!!!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Oli. ☑️
Llums ☑️
Frens ☑️
Cadena ☑️
Neumatics ☑️
Rutes al GPS ☑️
Motxila amb coses ☑️
Impermeables ☑️
Netejar el Casc ☑️
Gasofa ☑️

...

Nens... GAAAAAAS!! ✌️✌️

Veure l'arxiu adjunt 5660
Ostres!!! Que previsor! ???? Jo encara ho haig de preparar tot...
Per sort la moto la vaig revisar ahir...
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Buenoooooooo, ens veiem demà!!!! però per part meva hi aniré amb 4 rodes jajajaja

Si, les 4 en un mateix vehicle ? ? ? ? ?

Ahir he tingut una avería persona jajaja a les escales i tinc un esguinç al tormell dret. Doncs res, la Beni no anirà a la segona trobada :( Ni la guapizzima del Papi en Moto, ja que li toca ser el meu xofer designat :D

Doncs, us veuré directament al restaurant!!! Si us plau, feu moltes fotos a Pinós!!!

Ja tindrem oportunitat de sortir un altre vegada junts... alguns a la Vacavolta!!!!! ?

Fins demà gent bonica!!!!!
Que dius Mami??? Vaja! Recupera't bé i aviat! Demà sereu moteros enllaunats ?
Però ho important és venir i compartir la estona!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bona nit , espero no ser l'únic amb nervis i preparant les coses a aquestes hores?? he estat revisant al maps i per arribar a Pinós sense fer autovia seran 3 hores ....quines ganes faré com @Bascu un llistat

Oli ☑️
Pressió ☑️
Cadena☑️
Llums i altres ☑️
Neumàtics ☑️
Rutes gpx☑️
Motxilla ☑️
Diners... ???Ja ho veurem???
Ganes☑️piles a tope
Gass i fins dema
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
 

Adjunts

  • IMG_20220917_101623.jpg
    IMG_20220917_101623.jpg
    3,6 MB · Visites: 38
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
Esperem no sigui res greu
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
Espero que no fos res greu company
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
Espero que tot sigui bé!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
Ostres @Burkat450R !!!! Quan hem arribat al Santuari tu ja hi eres!!! La GS500E de la foto...he aparcat al costat ?‍♂️. Quina llàstima, com a mínim t'hauries emportat la samarreta !!! Que no sigui res...
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
Ostres, sigui el que sigui, espero que no sigui gens greu.
Una abraçada.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom,
Després de la sortida que hem fet a Pinós amb motiu de la II TROBADA MOTORISTES.CAT, he fet un resum de la ruta, des del meu punt de partida.


Sortida de Terrassa a les 8:00 h AM des de la Benzinera del costat del Don Candido, amb el company @georcat i el @formigaatomica direcció Manresa per la C58 i C55 on hem esmorçat al Viena, una flauta de pernil Ibèric amb beguda i un talladet per seguir la ruta per la C25 fins a Calaf on hem agafat la carretera que ens ha dut a Pinós, punt de reunió de la II Trobada Motoristes.cat (Pinós 2022). Després de fer un café per fer pasar la fresqueta del matí, visitar el punt del “Centre Geogràfic de Catalunya”, fer unes fotos, xerradetes i presentacions, hem agafat les motos i hem començat la ruta establerta pels organitzadors, direcció Su, Cardona, Navés, Sorba, Vilandeny, Gargallà, i agafar direcció Viver i Sarrateix, Castelladrall, Suria, Callús, Canet de Fals i Fonollosa, i continuar fins a trovar el Restaurant “Molí de Boixeda” a Fals on hem fet un bon dinat de germanor amb una grata companyia
Finalment hem fet una última foto, ens hem despedit i cada un a casa seva, arribant sans i estalvis a casa, sensa pluja ni mal temps.
Poso unes fotos per acompanyar aquest post.

Salut a tothom‼️?✌️?

3ACBF9F7 A553 4572 BE86 CE59ED3A1BCA
F3FA9C64 2A31 4282 8242 F861824990A0
19C1EAE3 72EB 4DB0 B7A4 E2D5EF04799B
995E8DE1 DF64 4838 9432 D185FB52E5E0
098B998F 2E5A 4958 8EB0 E08514AA4482
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
cargols2rodes III Trobada motoristes.cat Rutes Obertes 16
Serra Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT Rutes en moto 14
Roger X-ADV Ruta en moto Primera trobada de Motoristes.cat Rutes en moto 80
raulsade Clubs i agrupacions 5a. Trobada Montesista Clubs i agrupacions 0
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
Roger Ruta en moto Punts de trobada d'interès i costum motorista Rutes en moto 0
Burkat450R Avantatges Punt de trobada on resoldre problemes diaris O excepcionals... Avantatges especials 4
Xavi F. Trobada Motera a Montblanc Clubs i agrupacions 3
Roger Clubs i agrupacions Un punt de trobada per les associacions i les agrupacions moteres catalanes Clubs i agrupacions 3
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger MOTO-WIKI Propostes i idees de vocabulari i coneixements motoristes Dietari Wiki del Motociclisme 0
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Carmeta Formació Formació motoristes 3.0 Formació motorista 27
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
mami_en_moto Dones motoristes ;) Informació i suport 16
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Serra Desfiament: el motociclisme dels usuaris de motoristes.cat en èpoques passades: Espai de debat 31
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Roger Ruta en moto CENS de MOTORISTES per ZONES Rutes en moto 219
C Clubs i agrupacions Entrega Joguines Creu Roja A.M. Pirates Creixell Motoristes Solidaris Clubs i agrupacions 1
Roger L'escenari de l'accidentalitat dels motoristes aquest 2017 Espai de debat 0
Roger El SCT estudia normativitzar l'equipació dels motoristes Espai de debat 0
Roger Vídeos Intenten robar una Ducati però uns motoristes ho acaben impedint Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Joa_bandit Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat Espai de debat 0
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Informació Acredita el teu grup d'amics, la teva Associació o el teu Club de motoristes Informació i suport 3
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S.CAT Clubs i agrupacions 28
jordiGSR600 ....eeeep!!!! un cat-motoriste més Presentacions 13

Fils similars