Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Inspirat per un video de @Ray Fields Rider fent aquesta reflexió de la seva KTM, he pensat que sería interessant fer el mateix de les nostres montures.
Això és el que més m’agrada i menys de la meva BMW C60 Sport:
M’agrada:
Això és el que més m’agrada i menys de la meva BMW C60 Sport:
M’agrada:
- La seva comoditat, amb els meus problemas d’esquena i ciàtica, hem permet coduïr en diferents posicions.
- L’espai sota el seient, m’entra de tot i més.
- El seu aplom tant en revolts d’ata vel·locitat com més recargolats.
- Com accelera, sembla mentida que amb només 60cv i variador, acceleri tant, si amb incorporació a autopista o autovía no controlo, es posa a 170 (De marcador) en un tres i no res.
- L’agilitat que té en ciutat, tot i unes mides considerables i un pes encara més considerable, excepte comptades excepcions, si passa una Scoopy, jo passo.
- Com pot ser que no tingui indicador de temperatura? Només t’adones de que s’està reesclafant (encara no m’ha passat) quan ja no pots fer res per controlar-ho.
- Al fré davanter crec que la pinça de 2 pistons és justeta, he vist a fórums gent que l’ha canviat per una de 3 i segons diuent la millora és espectacular.
- Si tingués un canvi tipus DCT sería la bomba, tot i que al deixar anar gas reté bastant, per carretera revirada es trova a faltar un fré motor, ja que hi ha cops que has de tirar massa de fens, fins i tot en algún moment apurant a l’entrada del revolt, això provoca algún que altre eriçament del pels del clatell.
- O el seient és dur com una pedra o jo tinc culet sensible, potser un mix de tot plegat.
- L’accés a la batería, tots els altres scooters que he tingut, la duien sota el seient, a aquesta has de desmuntar mig carenat per accedir-hi.