• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia companys! Avui s'inicien, com a mínim, els 7 dies de lliure mobilitat pel territori, amb la qual cosa ens proposarem aprofitar-la tant com es pugui, perquè ja podria ser que ens tornessin a tancar després. Per aquest motiu volem fomentar les següents dinàmiques per aquests pròxims dies:
  • Organització de Rutes Obertes
  • Participació en Rutes Obertes
  • Verificació i documentació de Trams d'interès
  • Realització d'alguna de les rutes o activitats que consten a llistat de premis
  • Publicació d'una crònica sobre una ruta o escapada en moto, fora de la vostra comarca
  • Realitzar alguna Guia, tutorial o Anàlisi de producte, que sigui d'interès pels altres companys de la comunitat
  • Realitzar qualsevol activitat relacionada amb el motociclisme i compartir-la a la secció corresponent.
Tot i que òbviament la raó de tot plegat és motivar a aprofitar algun o alguns d'aquests 7 dies amb la moto i compartir-ho aquí al fòrum amb la resta, tots els qui hagin realitzat alguna de les dinàmiques comentades, podran sol·licitar un premi pel seu perfil que només es podrà obtenir en aquesta ocasió:

Captura 167


Aquest fil és només per parlar o fer propostes sobre aquesta dinàmica. Per compartir les activitats realitzades cal publicar-les a les seccions corresponents del fòrum.

A gaudir dels 7 dies! ?

Adjunto enllaç d'article del 324 sobre el que es pot fer i què no durant aquests dies.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia companys! Avui s'inicien, com a mínim, els 7 dies de lliure mobilitat pel territori, amb la qual cosa ens proposarem aprofitar-la tant com es pugui, perquè ja podria ser que ens tornessin a tancar després. Per aquest motiu volem fomentar les següents dinàmiques per aquests pròxims dies:
  • Organització de Rutes Obertes
  • Participació en Rutes Obertes
  • Verificació i documentació de Trams d'interès
  • Realització d'alguna de les rutes o activitats que consten a llistat de premis
  • Publicació d'una crònica sobre una ruta o escapada en moto, fora de la vostra comarca
  • Realitzar alguna Guia, tutorial o Anàlisi de producte, que sigui d'interès pels altres companys de la comunitat
  • Realitzar qualsevol activitat relacionada amb el motociclisme i compartir-la a la secció corresponent.
Tot i que òbviament la raó de tot plegat és motivar a aprofitar algun o alguns d'aquests 7 dies amb la moto i compartir-ho aquí al fòrum amb la resta, tots els qui hagin realitzat alguna de les dinàmiques comentades, podran sol·licitar un premi pel seu perfil que només es podrà obtenir en aquesta ocasió:

Veure l'arxiu adjunt 3667

Aquest fil és només per parlar o fer propostes sobre aquesta dinàmica. Per compartir les activitats realitzades cal publicar-les a les seccions corresponents del fòrum.

A gaudir dels 7 dies! ?

Adjunto enllaç d'article del 324 sobre el que es pot fer i què no durant aquests dies.
Sí...!!! en tinc moltes ganes, aviam si pel próxim dijous, que em va bé, preparo una ruta i aviso amb temps per si algú s’hi vol apuntar.
Salut a tothom?✌️?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Sí...!!! en tinc moltes ganes, aviam si pel próxim dijous, que em va bé, preparo una ruta i aviso amb temps per si algú s’hi vol apuntar.
Salut a tothom?✌️?
Veient les previssions de temps ajorno poguer sortir el proper dijous com havia dit.
Aviam si la propera setmana fa millor temps.
Salut a tothom ?✌️?
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Doncs estarem alertes a veure quina activitat podrem fer donada la climatología anunciada per aquests díes. Imagino que els casi 100 Km que faig a diari de casa a la feina i tornar no compten com ruta recomanable, oi? Tot i ser distreta acaba sent monòtona de fer ;)
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Bueno Mario, 100 km cada dia per anar a treballar no està gens malament...
En el meu cas quan faig 100-150 km, es perquè faig una sortida.
Molt bé per això ????✌️?

Xavi, cuida’t molt i posa’t bé que ja saps que en tenim una de pendent, però lo primer és el primer i no volguis tenir presa en temes de salut, jo també vaig passar far temps per un mal moment, però al final tot bé. Només es questió d’una mica de paciència.
Salut Xavi‼️?✌️?
M'agrada massa anar amb la moto, tinc el cotxe aparcat a la nau i gairebé no el toco mai. La ruta Caldetes - Santa Perpètua ja la faig amb els ulls tancats, i quan estic a Barcelona igual. Quan m'en adono ja he arrivat.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia companys! Avui s'inicien, com a mínim, els 7 dies de lliure mobilitat pel territori, amb la qual cosa ens proposarem aprofitar-la tant com es pugui, perquè ja podria ser que ens tornessin a tancar després. Per aquest motiu volem fomentar les següents dinàmiques per aquests pròxims dies:
  • Organització de Rutes Obertes
  • Participació en Rutes Obertes
  • Verificació i documentació de Trams d'interès
  • Realització d'alguna de les rutes o activitats que consten a llistat de premis
  • Publicació d'una crònica sobre una ruta o escapada en moto, fora de la vostra comarca
  • Realitzar alguna Guia, tutorial o Anàlisi de producte, que sigui d'interès pels altres companys de la comunitat
  • Realitzar qualsevol activitat relacionada amb el motociclisme i compartir-la a la secció corresponent.
Tot i que òbviament la raó de tot plegat és motivar a aprofitar algun o alguns d'aquests 7 dies amb la moto i compartir-ho aquí al fòrum amb la resta, tots els qui hagin realitzat alguna de les dinàmiques comentades, podran sol·licitar un premi pel seu perfil que només es podrà obtenir en aquesta ocasió:

Veure l'arxiu adjunt 3667

Aquest fil és només per parlar o fer propostes sobre aquesta dinàmica. Per compartir les activitats realitzades cal publicar-les a les seccions corresponents del fòrum.

A gaudir dels 7 dies! ?

Adjunto enllaç d'article del 324 sobre el que es pot fer i què no durant aquests dies.
@Roger em penso que hauràs d'allargar els dies, que em tingut molta mala sort amb el temps....?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda! Recordeu que els fils de les sortides els heu d'obrir a la secció de Cròniques o de Sortides, i les propostes de sortides al de Rutes Obertes! D'aquesta manera reforcem la costum de visitar les diferents seccions segons el que busquem revisar, i a trobar-ho tot segons la seva temàtica. També de cara als nouvinguts, així és més fàcil d'adaptar-se a com funciona tot plegat ?

Al final, tot el que compartiu té un valor de cara a documentació, informació, lectura d'interès motorista, visualització d'imatges xules... Seria una pena que es perdés a dins de fils genèrics, així que val la pena tenir-ho ben ordenat i disponible per visitar i revisar!

No patiu si us és més còmode publicar-ho aquí, però tingueu en compte que ho mouré al seu lloc. En rebreu una notificació informativa al respecte amb la destinació final del fil ?

GAS!
 

Fils similars