• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Accident

Papapepe

Papapepe

Nouvingut
30 Mar 2020
11
21
Premis
2
Hola companyes i companys , que tal. Primer que tot Bones festes a tota la comunitat.
Aquest ha estat un any molt convuls, a l'estiu em diagnostiquen un càncer de colon, a hores d'ara, sembla ser que, segons els metges esta controlat i superat, després de més de 5 mesos sense poder treure la moto, per tema quimio més confinament Dimecres vaig anar a fer un tomet volia donar una sorprès a la meva parella i quant sortís de treballar anar a dinar plegats, amb la mala sort que vaig tindre un accident, bastant fort, vaig arribar al límit a urgències, Era un tema d'hemorrgia interna, ara ja està superat, melsa fora, molt magullat pero amb ganes de que el taller em faci pressupost perquè no sé con va quedar la meva bonneville T100.
Algún de vosaltres li ha passat, li han tret la melsa?
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
La melsa encara la tinc, però noi, a veure si el 2021 comença millor i deixem el terrible 2020 enrere, et desitjo una ràpida recuperació, ànims.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia maco,

Tela quina merda d any has tingut... No és difícil de pensar q el 2021 serà millor....!!!! ;) (y) (y)

Tema melsa, no li donis gaires voltes... Segur que els metges ja t han posat al dia de quins son els condicionants de no tenir la, però el que si que et dic és que tret de les precaucions que tindràs que prendre a partir d ara, faràs una vida totalment normal... i això inclou el muntar en moto...!!! ;)

Per tant, repara la moto, recuperat físicament i a donar gasss a tope, q resta molt per endavant i molts revolts que fer....!!!!!

Salut i força....!!!!! (y)(y)(y)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola companyes i companys , que tal. Primer que tot Bones festes a tota la comunitat.
Aquest ha estat un any molt convuls, a l'estiu em diagnostiquen un càncer de colon, a hores d'ara, sembla ser que, segons els metges esta controlat i superat, després de més de 5 mesos sense poder treure la moto, per tema quimio més confinament Dimecres vaig anar a fer un tomet volia donar una sorprès a la meva parella i quant sortís de treballar anar a dinar plegats, amb la mala sort que vaig tindre un accident, bastant fort, vaig arribar al límit a urgències, Era un tema d'hemorrgia interna, ara ja està superat, melsa fora, molt magullat pero amb ganes de que el taller em faci pressupost perquè no sé con va quedar la meva bonneville T100.
Algún de vosaltres li ha passat, li han tret la melsa?
Bones company. Collons xec quina ratxa.... primerament felicitar-te per deixar enrere el puto càncer. En quan a l'accident m'alegro molt de que no hagi tingut pitjors conseqüències, que pel que va ser, podria haver acabat molt pitjor.

Com diu en Pep pel tema melsa a veure què diuen els metges. Jo tenia un amic que de nens va caure d'un arbre i també li van treure. Tota la vida ha continuat anant amb moto i fent vida aparentment normal, però informa't al respecte a veure què et diuen.

La moto no res, o bé s'arregla o bé ja tens excusa per moto nova. ;)

Salut!
 
  • Like
Reaccions: Marta i Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.553
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hòsties quin anyet...
Recuperat aviat i tema Melsa recordo que a Carles Checa li van extirpar i després va guanyar el mundial de Superbikes, així que per anar en moto no afecta i ven flamanco que està ara mateix
Un altre cosa és que potser hauràs de pendre més precaucions de cara a infeccions.

Recuperat aviat ;)
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Molts ànims, esperem que el nou any 2021 sigui millor. Lo important ès tenir el càncer controlat i amb revisions anuals i proves freqüents. Jo fa deu anys també em van treura un tros de Colon, quimio etc.. i per aquí vaig piulant. Pel demés espero no sigui res d’importància i puguis fer vida normal sensa melsa, sobretot dal de la moto.
Salut !!!
 
  • Like
Reaccions: Marta i Pep Aràgo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola, @Papapepe !!

Ostres, em faig creus de les ganes de tirar endavant i el teu positivisme, realment dignes de compartir i lloar. Ets un clar exemple de que el got sempre és mig ple i que els límits els posses tu.

Només puc felicitar-te pel teu coratge i dessitjar-te salut i una ràpida i bona recuperació.

Bones festes, bona entrada d'any i....gasssssssss !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Tela @Papapepe. Quin any tan bèstia! Això només té una solució: de seguida que puguis has d'anar a celebrar que el 2020 s'ha acabat ( espera't 3 dies per si de cas...) i què millor que fer-ho amb qui tu vols, al damunt de la / d'una moto, i rodant per la teva comarca!! La vida segueix i amb la teva empenta no hi ha mal ni accident que et pari! Cuida't!! ;)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola companyes i companys , que tal. Primer que tot Bones festes a tota la comunitat.
Aquest ha estat un any molt convuls, a l'estiu em diagnostiquen un càncer de colon, a hores d'ara, sembla ser que, segons els metges esta controlat i superat, després de més de 5 mesos sense poder treure la moto, per tema quimio més confinament Dimecres vaig anar a fer un tomet volia donar una sorprès a la meva parella i quant sortís de treballar anar a dinar plegats, amb la mala sort que vaig tindre un accident, bastant fort, vaig arribar al límit a urgències, Era un tema d'hemorrgia interna, ara ja està superat, melsa fora, molt magullat pero amb ganes de que el taller em faci pressupost perquè no sé con va quedar la meva bonneville T100.
Algún de vosaltres li ha passat, li han tret la melsa?
Compi com prova la recuperació de l'accident? Espero que la mar de bé. I la moto com va acabar al final?

Salut i ànims!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars